#лакопятницалабимыйцвет

Всім привіт!
З невеликим спізненням показую Вам свій лакоп'ятничний манікюр і розповідаю про лаки, які я використовувала.
Моїм улюбленим (взагалі-то одним з улюблених) кольором є синій. У мене багато синіх речей, синій пуховик, сині зошити і чохол на телефон. Інколи я буваю практично монохромно-синя))) І частенько мене питають чи я люблю синій  - зрозуміло що ні, я чисто собі на зло купила все синє і ще й синій манікюр зробила О_о.
А ще я люблю срібло. Тобто сам срібний відтінок металу. Як на мене срібна фурнітура і біжутерія (або навіть срібні речі) дуже універсальні. До того ж я не можу носити золото...
Тому мій манікюр був синьо-срібний.



В якості бази під такий яскравий синій лак я нанесла базове захисне покриття з ефектом відбілення від Lamel Professional Pro Lasting Finish, в ньому був заявлений екстракт грейпфрута, але я викинула коробочку і це все що я пам'ятаю. В баночці це покриття жовтить, на нігтях теж. - соло з нм не походиш. Але є в нього одна "фішка" він реально відбілює нігті, навіть якщо в них в'ївся якийсь лак. Тому я час від часу використовую це покриття для профілактики і з темними лаками. Я наносила два шари бази, але за день до нанесення основного відтінку (і ходила з жовтуватими нігтями!).


На всі нігті я нанесла два шари лаку від Essence - nail colour3 #03 midnight date. Це дуже зручний синій лак з мілким шиммером. Лягає дуже рівно і не прагне розтектись. Стійкість теж тішить. Єдиний мінус - конструкція двох лаків скріплених в nail colour3.
В якості розтяжки, не дуже вдалої, зізнаюсь, я використала пісочний лак від Golden Rose  #54. Загалом ідея мала вийти цікава, але пісочний лак при нанесенні аплікатором(я описувала процес тут) висихає настільки швидко, що зробити розтяжку не виходить, тому довелось абияк тицяти аплікатором по нігтю. Буду мати на увазі ☺
Все це я закріпила двома шарами топу-сушки від LN Professional. Я вже про неї писала тут.
Загалом вийшов досить пиріжковий манікюр - 2 шари бази, 2 шари основного кольору, 1 шар псевдо-розтяжка і 2 шари топу. Не дуже люблю такі пиріжки, але завдяки нанесенню спонжем навіть пісочний лак влігся тонко і все це не виглядало товстим і неприроднім.

От така була в мене #лакопятницалабимыйцвет, надіюсь я не втомила Вас своєю писаниною ☺
Дякую за увагу!

Коментарі

Anastashen James каже…
Интересно смотрится, как будто серебряный лак облетел и под ним стал просматриваться синий:)
Cat_Rin каже…
Спасибо) Эта так сомнительно у меня удался градиент))

Популярні публікації