Лакоп'ятниця #чернаялакопятница

Всім добра!
Нарешті я добралась до блогу і вирішиа показати Вам свій сьогоднішній маніюкр.
Традиційно, з недавніх пір (але надіюсь, що це дійсно тепер традиція) я приймаю участь в пятничних манікюрний флешмобах, які координує Аня Соколова (які в неї манікюри! просто шик, мені така краса виконання манікюру і самого фото і не снилась!).


Цього тижня тема флешмобу була дуже гостро і сильно оскаржена, навіть була органіована біла альтернативна лакоп'ятниця #мирнаялакопятница.
Спочатку я хотіла об'єднати обидва заходи на своїх руках і продемонструвати всім в решті решт і свою праву руку (вона існує!), але добре обдумавши все я зробила чорний манікюр.
На всі нігті я нанесла чорний лак від Optim С25 - гарний відтінок глибокого і небанального чорного (щось середє між антрацитом з його блиском і графітом). У лаку тонкий зручний пензлик і рідка консистенція (він так і прагне затекти куди не треба). А от стійкість не тішить, хоча я  не закріпляла його топом (я зняла це покриття в той же день) і він досить швидко почав обтиратись.
Мені хотілось би сказати, що в цьому фото є якийсь сенс, правда пояснити його я не можу. Просто скажу що в той один зелений марблз серед чорних і білих - якась моя маленька думка, ідея і послання. Загалом світ не ділиться на чорне і біле, є кольори, відтінки і градації.
В чорному лаці я відчувала себе не комфортно, тому швидко його змила.
Загалом чорний манікюр має право на існування, правда то однозначно не моє ☺

Дякую Вам за увагу)
Бережіть себе і своїх рідних! Усього Вам хорошого!
До зустрічі!

Коментарі

Marina Estetista каже…
А я вот люблю черные ногти, но тоже долго не могу с ними ходить.
Очень красивый маникюр!!! Мне кажется или лак действительно зеленеет?:)) Хоть убей, вижу зелень, а не графит))
Cat_Rin каже…
Спасибо)
Есть такое дело, в зависимости от освещения этот лак отдает то в синеву, то в графит (искусственное и заходящее солнце) то в зелень))

Популярні публікації