Покупочки!!!

Всім привіт!
Хочу написати невеликий пост, про нові косметичні штучки.



Для початку похвалюсь тим, що на мене звалилась ціла купа пробників біоактивного зволожуючого крему для обличчя з антиоксидантами від Лірен. По-моєму, такої кількості пробників достатньо, щоб казати свої враження, тому можу написати про цей крем пост. (загалом початкове враження дуже позитивне).


А ще я стала власницею дивовижного лак  від марки Nails inc. - #Holland park avenue. В мене вже є один лак цієї марки і я від нього просто мліла... але цей разів в сто кращий - чекайте мій захоплений пост!


Також я розжилась свіжими лінзами. Це мої улюблені  ☺ Тут загалом нічого такого нема, але можливо Вам буде цікаво прочитати щось про лінзи?


І, нарешті, моя п'ятнична покупка - у Ватсонс -30% по купону! Купила всяку побутову хімію для дому і здійснила свою давню мрію - купила гелеву підводку від Мейбеллін (перший затест успішний). Також купила собі міцелярний розчин від Евелін - це вже третій чи четвертий раз, що її купляю, вона хороша і по якості не відрізняється від Л'Ореалівсьої міцелярної водички. Ну і ще чогось я впхнула на фотку - ватні диски ☺ вже два тижні забувала собі купити таку буденну але потрібну штуку.

Загалом покупки були такі от, моя косметична дієта летить до біса... От постійно щось треба, то одне то інше... Хоча за останній час я "добила" купу косметичних продуктів (можливо Вам буде цікаво побачити мої пусті баночки?) і маю право купити пару продуктів з віш-листа (наприклад таку підводку).
Дякую за увагу ☺

Коментарі

Roksolana Koliba каже…
Катя, дуже цікаво буде прочитати пост про пусті баночки. А покупки класні, я от недавно у ватсонс купила кремові чорні тіні, хоча спершу взяла таку ж підводку, але вибрала потім тіні:)
Olga Popova каже…
Катя, очень интересно почитать про линзы и про пустые баночки тоже (посмотреть видео). На счет косметической диеты, я думаю, если очень хочется, то можно. Такие приятные мелочи, делают жизнь веселее)
Anna_S каже…
Поздравляю с красотами!
Лак шикарен, обожаю такие оттенки!
Про пустые баночки почитаю с удовольствием ;)
Я сегодня тоже воспользовалась купоном и совершила покупки в Ватсонс, правда, все больше по хозяйственной части. Лично себе только крем для ног и все. Капец(((((
Anna_S каже…
и, количество пробников впечатлило!!!!
Anna Galaxy каже…
Катя, с покупочками! :):):)
CatTheKaty каже…
Дякую) Я постараюсь пошвидше пофоткати всі пусты баночки)
А я теж вагалась між тінями і підводкою, але вона залишилась лише одна і я вирішила що це знак і доля - треба брати))) А тіні ще колись собі точно куплю, правда треба буде дочекатись акції типу 1+1=3 і взяти зразу і чорні і білі і їхні знамениті коричневі (ті що 40 відтінок)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Постараюсь поскорее все отснять и выложить)
Просто я постоянно пытаюсь ограничить себя покупками, но между мной и экономией стоят акции, которые постоянно соблазняют меня растратить все деньги ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо)
Лак на ногтях и в жизни выглядит еще лучше, никогда бы е подумала, что мне понравится такой оттенок, но когда накрасила - не хотелось смывать)
Я тоже купила целую гору все для дома, а себе так, между делом самое нужное и желаемое бросила в корзинку ☺
CatTheKaty каже…
Да, меня тоже. их около сорока...
И я в Ватсонс в субботу отправилась купон использовать :) Набрала своей любимой бесфосфатной бытовой химии. А для себя любимой ничего не взяла :( Зато мужу купила кое-что ;)
Откуда столько пробников на Лирен?
Roksolana Koliba каже…
В мене коричневі є, вони справді універсальні. Брови ними підводила. І пухнастою кісточкою наносила в складку, по лінії розтушовки.
Marina Estetista каже…
Косметична дієта:)))) Як круто ти написала))) Такi потрiбнi покупочки)) Лак дуже крутий! Як я бачу, то тобi подобаються нiжнi лавандовi вiдтiнки))
п.с. буду намагатися розмовляти українською хоча б у тебе^_^
CatTheKaty каже…
Спасибо ☺
CatTheKaty каже…
Надо и себе переходить на все бесфосфатное)
Мужу повезло)))
Мне мой парень принес откуда-то)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я сама не знаю, які конкретно лаки мені подобаються) Але у мене є страшенна тяга до припилених і приглушених відтінків і в косметиці, і в одязі ☺

У тебе дуже гарна побудова речень і українською і російською) Приємно читати)
CatTheKaty каже…
А вони пухнастим пензликом нормально наносяться? Бо я щось не впевнена чи то зручно буде)
Roksolana Koliba каже…
Треба пробувати, мені виходило...
Соня Сабала каже…
Сьогодні зафоловила твій блог:) Дуже подобається)
Лаки чудові просто) та і покупки взагалі круті)
Я зі Львова і буду рада познайомитись:)
CatTheKaty каже…
Ого) Якби не горатала блог і не побачила, то так би й залишила цей комент без уваги (неуважна я)

Популярні публікації