Поїздка на ретро-потязі

Всім привіт!
А я сьогодні погана - прогуляла пари! Але не просто так - була цікава причина.
В моєму рідному Львові люблять влаштовувати всілякі атракції для туристів і жителів міста. І сьогоднішня подія не змогла залишити мене байдужою - подорож на ретро-паротязі з читанням віршів Тараса Григоровича Шевченка ( до 200 річчя з дня народження якого і було приурочено цю подію). Як тут залишитись осторонь?



Я страшенно люблю старі поїзди. Це, напевне, у мене генетично -  я живу в сім'ї спадкових залізничників і, хоч пішла взагалі в іншу сферу, велику частину свого дитинства провела у батьків та бабусі на роботах (у бабусі взагалі було дуже цікаво, там були перфострічки і туди треба було йти через колію повз ті самі старі поїзди). Я облазила весь музей поїздів у Бресті а на Львівські залізничні цікавинки я все ніяк не попадала.


Маю зізнатись, що погода сьогодні не найкраща, всюди мокро, гидко і дощ накрапає. А я ще й умудрилась десь (ДЕ???) застудитись. Але я і з температурою 40 їздила на виступи і святкування, такщо...


Збір був оголошений на головному вокзалі Львова на 9.30. Дуже хотіла сфотографувати там інтер'єри, але освітлення було не дуже хорошим + як тільки я витягнула фотоапарат, на мене одразу ж накинулись таксисти і екскурсоводи зі "спокусливими" пропозиціями.

Люстра на головному вокзалі міста Львів
Сам вагон, в якому ми їхали був стандартним вагоном електрички, але дуже чистим і з килимковими червоними доріжками. Я майже відчула, що ми всі якісь селебріті.
Нам пощастило сісти досить комфортно, а навпроти нас сиділа мама з сином років п'яти, у якого всі брали інтерв'ю і просили розповісти вірші Шевченка. Малий з цим ділом справлявся дуже гарно, так і не кожен дорослий зміг би ☺
Ми зупинялись кілька раз, щоб люди мали можливість вийти з вагонів і зазняти потяг в русі і просто в режимі спокою. В силу погоди, під час одних з таких виходів я залізла в таке болото, що то жах... Але своє діло я зробила і короткий ролик з ретро-потягом у мене є!


На жаль я не змогла проїхати повністю весь маршрут до кінця - мені стало трохи зле і ми вирішили зійти і пройтись Шевченківським Гаєм. Треба буде навідатись туди влітку - зараз кольори не ті, на жаль(((





Загалом враження у мене дуже позитивні, особливо втішно, що вся ця атракція була безкоштовною і в ній міг прийняти участь кожен бажаючий ☺

Інформація про поїздку - ТУТ

Всі дякую за увагу!

Коментарі

Клево! Отличная идея и реализация. Люблю подобные мероприятия.
Anna_S каже…
Катюш, выздоравливай скорее!!!!!
У тебя получился классный репортаж, настоящий, интересный, разноплановый. Так здорово, как будто и я побывала ;)
Cat_Rin каже…
Спасибо, Аня) У меня давняя традиция - болеть на праздники)
Cat_Rin каже…
Спасибо)
Я тоже такое люблю, но часто на подобных акциях столько народа, что половину просто не увидишь(
Marina Estetista каже…
:)) Какой замечательное праздничное мероприятие))))
Портрет Шевченко во главе поезда - очень символично... Один из лучших и любимых поэтов..
Надеюсь, ты уже выздоровела)))))))
п.с. очень хочу приехать во Львов на праздник кофе, уже три года собираюсь и все время что-то не получается, надеюсь, даст Бог, в этом году попаду)) Так что познакомлюсь с вашим городом поближе)) Была лишь однажды, еще в школе на трехдневной экскурсии))
Cat_Rin каже…
Спасибо, Мариночка, мне уже намного лучше)
Во Львов лучше всего приезжать на Рождественские праздники либо на Пасху - вот тогда у на и ярмарки и представления и культурная программа на любой вкус)) Хотя у нас всегда интересно)))

Популярні публікації