Супер-Сушка від Розумної Емалі

Всім привіт!
Останнім часом я частенько перемальовую нігті. звичайно ж, на це потрібно не мало часу - поки нанесеш базу, потім кілька шарів лаку , а ще потім - сиди, не дихай і чекай аж поки воно все висохне.
Але є така крута штука як сушка для лаку - саме вона прискорить висихання покриття на нігтях.
Я вже встигла спробувати кілька різних за типом сушок, сьогодні я хочу розповісти про ту, що стоїть конкретно зараз у мене а столі і регулярно сушить мої манікюри - Супер-Сушку від Розумної Емалі (Умная Эмаль, Smart Enamel).


Ця сушка зроблена в вигляді маслянистих крапельок, які потрібно крапати на ніготь з піпетки. Особисто для мене це не дуже зручно, хоча витрати сушки при цьому мінімальні.
Сушку потрібно наносити на налаковані нігті через 60 секунд після нанесення лаку. З особистого досвіду скаже що в протилежному випадку на нігтях можуть бути не приємні помутніння і розводи.

Запах у сушки хімічно-квітковий, мені він не дуже до вподоби. Але зразу після нанесення сушки на нігті навколо зникає неприємний запах самого лаку.
На рахунок швидкості висихання лак - тут все залежить від кількості і товщини шарів та самого лаку. Але я відчуваю явне прискорення цього процесу. На час сушіння сушка створює на поверхні лаку тонкий захисний маслянистий шар, котрий оберігає покриття від пошкоджень. Можна нанести лак, скористатись сушкою та йти спати не ризикуючи прокинутись з текстурою простирадла на нігтях.


В складі сушки є сафлорова олія, яка добре доглядає за кутикулою, що означає, що після нанесення сушки Вам не доведеться кілька днів реанімувати висушену сушкою кутикулу. Звичайно така масляниста субстанція може залишати сліди, тому треба бути акуратною.
Мені ця сушка подобається, вона виконує всі свої функції на 100%. Правда з нею існує дуже цікавий ціновий момент - свою я купляла в аптеці за 31 гривню А потім бачила в косметичному магазині за 45, причому бачила неодноразово. В багатьох магазинах ціни на продукти Розумної Емалі штучно завищують в рази, тому краще купляти її в аптеках (і якось спокійніше щодо підробок).

А як сушите лак Ви?
Всього Вам хорошого!
Дякую за увагу!

Коментарі

У меня сейчас сушка от Eveline, но я не в особом восторге, если честно.
Cat_Rin каже…
Такая жидкая и с кисточкой, которая должна сушить за 60 секунд?
Marina Estetista каже…
Я вот эту не пробовала, но о марке только положительные остались впечатления. Многие подруги всякие лечебные штуки от УЭ используют)))
Cat_Rin каже…
У меня было лечебное покрытие от УЭ, эффект от него был выше всяких похвал - и лак держался по неделе (даже самый дешевый) и ногти расти начали. Но только прекратила - с ногтями начался ужас - ногти начали слоиться, стали ломкими. И потом я часто слышала, что укрепители о УЭ вызывают очень сильное привыкание.
Anna_S каже…
Недвно прикупила сушку-срей от avon, но еще не пробовала.
У меня есть верхее универсальное покрытие от Sally Hansen, тоже через 60 сек после лака его наносить. И сушит и глянец придает и маникюр с ним держится ощутимо дольше.
Cat_Rin каже…
Спасибо за такую ценную наводку) Надо и себе купить на пробу, мне как раз нужен топ для глянца))
Anna_S каже…
Он хорош, нужно в очередном обзоре маникюра его снова упомянуть, хотя я его уже показывала неоднократно. И даже один слой дает идеальное покрытие.
Cat_Rin каже…
любимые продукты нужно упоминать чаще) чтобы все знали ☺

Популярні публікації