DIVA Wet/Dry Silky Powder #101

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про свою не дуже давню покупку - пудру бюджетної марки DIVA Wet/Dry Silky Powder у відтінку #101.



Ця пудра позиціонується як 2 в1 - сухе і вологе нанесення, її ціна в магазині Ватсонс - приблизно за 20 грн.


На стенді Diva є тестери, але там пудра на дотик дещо відрізняється від тої, що в упаковці.
Упаковка пудри виконана з чорного пластику з прозорим віконечком. Не можу сказати, що ця упаковка відчувається надійною.


Коробочка в цієї пудри двоярусна. У верхньому міститься сам рефіл, в нижньому - спонж і дзеркальце. На мій смак, було б зручніше, якби і пудра і дзеркальце знаходились в одному відділенні.


Пудри виробник не пожалів - її в рефілі 12 грам. Вона не дуже сильно спресована і пилить (здебільшого в упаковці). Я пробувала наносити цю пудру сухим способом трьома предметами: спонжем, який йшов в комплекті - він дає дуже щільне покриття, надмірна матовість і пудру помітно - як варіант можна використовувати для відеозйомки - камера з цією пудрою дружить; пензлем дуофіброю від Мальва - дуже пилить і на обличчя лягає пилом і ефект мені не подобається і пензликом для рум'ян - він у мене дуже дешевий, китайський і м'який, саме завдяки цьому пудра не пилить і лягає тонесеньким шаром - це мій оптимальний варіант.


Пробувала наносити вологим спонжем - обличчя стає дуже фотошопне, матове і рівне. Але я відчуваю стягнутість і щодня так ходити буде нездорово. Хоча для якихось подій така матовість і згладження (а ще синці під очима маскуються! одною лиш пудрою!) буде доречною.

Пудра нанесена сухим спонжем на руку
Мені здається, що ця пудра краще підійде тим, у кого шкіра як мінімум нормальна, а краще за все - жирна і комбінована. От тут вже буде доречна така матовість.
Загалом пудра не погана за такі гроші, мене тішить в ній фактор захисту SPF10, хота мою улюблену пудру вона точно не перевершить ☺
Дякую Вам за увагу!

Коментарі

Alena Top каже…
Мне к сожалению эта пудра не подойдет... У меня кожу нууу очень сухая(((
По описанию мне очень напоминает пудру от Lamel, о которой я писала в прошлом месяце. Спонж вообще один в один :)
Marina Estetista каже…
У меня кожа жирная, но эффект маски не люблю, а судя по описанию и свотчу у меня это будет, т.к. тонким слоем пудру не наношу, а если нанесу толстым, то будет слишком заметно)))
Но с маркой вообще не знакома пока))
Cat_Rin каже…
Ну, у меня тоже сухая... Очень тяжело найти для такой нормальную пудру)
Cat_Rin каже…
Да, прочла твой пост и заметила явные сходства) Хотя у Lamel футляр мне нравится больше)
Cat_Rin каже…
Да, если сделать слой пудры чуть более плотным чем вуаль - получится легкий эффект маски (правда тут если угадать с цветом - будет неплохо). А спонжем получается вообще чужое лицо))
У меня есть несколько лаков этой марки, вот решила попробовать и пудру (а еще у них есть очень яркие интересные тени однушки)

Популярні публікації