#пастельнаялакопятница з лаками від M.A.G NEW #055 i #38

Всім привіт!
Хочу Вам показати свій черговий лакопятничний манікюр.
Спеціально для цієї п'ятниці я купила собі кілька лаків - цілих три від марки M.A.G (ця марка продається в Ватсонсі і там на неї зараз акція - три продукти за ціною двох).

На сонечку
Я купила три лаки з серії NEW (а ще у мене є жовтий лак з тієї ж серії) #055, #050 i #38. Я подивувалась, чому в одного лаку номер двозначний і тільки вдома, на наступний день при нанесенні побачила в ньому мілкий шиммер (дуже гарний).


Я використовувала всі три лаки в своєму манікюрі, але #050 сфотографувати не вдалось - він був в якості акцентів на моїй правій руці, а мене було нікому сфотографувати (
Лаки #055 і #050 дуже схожі на жовтий лак, який в мене вже був. Вони абсолютно кремові і в один шар смугасті і неоднорідні, можна обійтись другим шаром, якщо зробити його дуже товстим -але це зайвий ризик отримання бульбашок і загалом не акуратного манікюру. Я наносила три тонесенькі шари. Без бази і топу.
#050 - це така злегка розбілена і приглушена морська хвиля.  б не назвала цей відтінок таким вже аж пастельним, але він милий.
#055 - це розбілений колір зелених яблук, або ж розбілений салатовий. Гарний і апетитний колір, я дійсно асоціюю його з яблуками і мені їх так хотілось від такого манікюру!
#38 - це ніжний, пильно-молочний лілово-бузковий (бузкового більше). В цьому лаці є мілкий срібний нано-шиммер, його практично тне помітно під лампами і у флаконі. За рахунок цього шиммеру лак лягає набагато рівніше (достатньо двох тонких шарів) і виглядає об'ємніше та глибше.  Надалі, при подальшій покупці лаків  M.A.G буду брати саме цю серію.

Сонечко зайшло. Тінь
На моїй лівій руці нанесені лаки під номерами #055 i #38, я нанесла і той і той в три шари для симетрії. Про стійкість нічого сказати не можу - зняла покриття через півтори доби, бо хотіла зробити ванночку, плюс експериментувала з нейл-артом ☺ (ви би бачили той кошмар! руки у мене не з того місця, коли справа стосується малювання).
Лаки змиваються безпроблемно, мені вистачило двох спонжиків для зняття лаку.
Глянець у всіх трьох лаків хороший, він сійко витримав прання шкарпеток ☺

Резюмуючи хочу сказати, що мені сподобались лаки від M.A.G - у них цікаві кольори (а є ще різні гліттери і текстурні лаки) і доступна ціна. Я планую купити собі ще кілька ☺

Всім дякую за увагу ☺

Коментарі

Marina Estetista каже…
Ой, какие оттенки крутые)) Такие свежие, светлые, весенние))))
Хочу себе тоже такую пастель, но когда попадаю к стендам с лаками - почти всегда хватаю что-то ядреное.. Или то мне так везет)))
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я в последнее время без ума от таких оттенков) Мне тоже не очень везет при подборе оттенков, но плюс покупок лаков МАГ в магазинах Ватсонс - у них есть все цвета и серии на ромашках, и там уже цвет разглядеть легче (хотя я иногда все равно приношу домой сюрпризы)
Anna Budanova каже…
Честно говоря, впервые вижу такую марку у лаков, но выглядят красиво, нежно очень!)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Эта марка продается только в сети магазинов Ватсонс)

Популярні публікації