M.A.G. New #38 & Golden Rose Jolly Jewels #105

Всім привіт!
Хочу показати свій недавній манікюр, з ним я приймала учать в флешмобі #лакосреда тема якої була #лакосредадвойнойманикюр.


Для цього манікюру мною було вибрано два лаки - ніжний бузково-лавандовий крем з мілкими вкрапленнями срібного шиммеру M.A.G #38 (про нього я вже писала тут) і давній житель моєї лакової колекції - гліттерний лак Golden Rose з серії Jolly Jewels #105.


Розповім про Голден Роус. Цей лак я купила собі ще в минулому році на восьме березня.
Цей лак доволі специфічний за своїми характеристиками - база це напівпрозоре желе рожевого відтінку, в якому плаває гліттер двох кольорів і розмірів - крупні шестигранники зеленого кольору і мілкі шестигранники фіолетового кольору. Особливість цього лаку полягає в тому, що його ніяк і ні при яких обставинах не можна носити соло - в один шар він виглядатиме прозорим і ненасиченим, а якщо нанести два - буде якийсь бруд на нігтях... Я використовую його як гліттерний топ і акценти на деякі нігті. З ним я не використовую прозорий топ
А ще його дуже тяжко знімати, правда я ніколи не використовую фольгу, може б з нею було легше... Всі нігті покривати цим лаком трошки проблемно ☺


Загалом от такий вийшов манікюр, я проходила з ним три з половиною дні і за цей час у мене не з'явилось ні потертостей, ні сколів.

Дякую Вам за увагу!

Коментарі

Anastashen James каже…
А почему не пользуешься фольгой? Это ведь очень удобно и нервы целее остаются:) еще можно peel-off базу прикупить - тоже вариант;))
Anna_S каже…
Какая славная парочка! Маникюр красивущий!!!
CatTheKaty каже…
У меня после фольги ногти просто рассыпаются и кутикула пересыхает почти до ран. Причем я пробовала и разные ЖДСЛ и держала в фольге не долго...
CatTheKaty каже…
Спасибо) Лак от Голден Роус больше года ждал появления этого партнера)
Anna Budanova каже…
Здоровские лаки!) У меня есть 2 из этой серии № 110 и 115. Один похож на пасхальный кулич, а другой попроще, но напоминает йогурт с клубникой и черникой) Думаю, к пасхе точно сделаю обзор :)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я кулич все время хочу купить, но его нигде нет) Интересно посмотреть обзор, может и я к Пасхе приобрету себе такую обновочку)
Anna Galaxy каже…
Ух ты, какая красота получилась. Такие оттенки приятные. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня) У меня сейчас проснулась невероятная любовь к весенним пастельным оттенкам)
Нежный весенний маникюр. Очень красиво!
CatTheKaty каже…
Спасибо) У меня сейчас настроение как раз под такие весенние маникюры)
roksolana каже…
У мене є такий Голден Роуз, але я ще його не випробувала, все руки не доходять... Дуже гарно вийшло, бузково:)
CatTheKaty каже…
Дякую) А я вже цього третину змалювала, страшенно люблю поєднання фіолетового і зеленого)
Marina Estetista каже…
Дуже гарний та нiжний манiкюр!!! На весну, а тим паче таку прохолодну як зараз - дуже гарний варiант))
CatTheKaty каже…
Дякую) Якраз з такого холоду і хотілось чогось такого ніжного і весняного)

Популярні публікації