День Святого Патріка і манікюр на #удачныйлаковыйпонедельник з Odri #7 & Sally Hansen #Golden I

Всім привіт!
В моєму оточенні таке іноземне всято, як День Святого Патріка (або коротше ДСП) всі дуже люблять і святкують (як і Хелловін). А я чогось завжди пас (я вже казала що не люблю свята?)
Але я не могла не прийняти учать в манікюрному флешмобі, який оголосила Юля Vicerimus, тим більше, що до мене нарешті вернувся з того світу від сестри лак-знахідка.


Манікюр був досить передбачуваним - зелений як символ ДСП із золотими акцентами -це посилання на те, що в цей день люди полювали на лепреконів і їхнє золото.

Зелений лак від Одрі #7 я вже якось показувала. Взагалі я дуже здивована тим фактом, що я так до нього прикипіла останнім часом - в моїй колекції він вже близько двох років і рік з гаком він пилився і я подумувала над тим, щоб позбутись його (бо колір мені ні під що не пасував). Зараз наче і нічого підходящого в гардеробі не з'явилось, але відкрився якийсь новий погляд на лаки і манікюр, в зв'язку з яким я почала розбавляти свої сіро/синьо/коричневі гардероби яскравим манікюром. Так чи інакше, але я відчуваю себе дуже радісно з цим лаком на нігтях ☺

Щодо золотого лаку від Sally Hansen #Golden I це взгалі... я вже неодноразово його використовувала в cвоїх манікюрах (тут і тут) і щораз ловлю від нього нереальний кайф. Чомусь для мене золотий відтінок лак завжди здавався вульгарним і дешевим, можливо тому, що більшість золотих лаків, які мені зустрічались дійсно були дешевими і якимись не природними, оранжуватими і т.д. Але одного разу я натрапила в неті на фотки лаків від Селлі Хенсен (чи Саллі Хансен?) і побачила його - мій ідеальний відтінок золота. І коли я його нарешті купила (це сталось через кілька місяців, після того, як я його побачила) я була така щаслива. Але навіть тоді я не могла подумати, що полюблю його настільки! Коли в мене сестра попросила кілька лаків, в тому числі цей, саме за цим золотим другом нило моє серце (до речі нило цілих 5 тижнів, бо вона все не віддавала мені його). І от, намалювавши ним нігті після такої довгої перерви я відчула повний спокій і щастя. І, чесно, не треба мені ніяких лепрекнів і їхнього золота - своє золотце і скарб я вже знайшла, я люблю його і це одна з кращих лакових знахідок, які в мене були ☺

Загалом опис манікюру вийшов дуже емоційним і об'ємним, я надіюсь, що Ви вибачите мене за це ☺
Бажаю Вам шаленої нестримної удачі, спіймати свого лепрекона і знайти свій єдиний варіант у всьому!
Дякую за увагу ☺

Коментарі

roksolana каже…
Золото і справді гарне... А такий зелений Одрі і у мене десь є, навіть кілька зелених маю...:)
Anastashen James каже…
Маникюр интересный, но почему только одно фото? Хочется в разных ракурсах посмотреть:)
CatTheKaty каже…
Спасибо)
Просто целый день было очень пасмурно и все фото получились неправдоподобными (причем настолько, что даже фотошоп был не в силах вытянуть реальные цвета)
CatTheKaty каже…
Дякую, я дуже люблю цей золотий лак))) У мене зелених якраз малувато, довгий час не любила цей колір)
roksolana каже…
І мені важко до нього звикнути, дуже рідко ношу...
CatTheKaty каже…
Просто мені здається, що більшість золотих лаків віддають в якийсь не приємний рудий підтон, від якого руки одразу здаються червоними і не доглянутими(
у меня тоже было такое сочетание - зелень с золотом)беспроигрышный вариант)
Соня Сабала каже…
Зовсім недавно теж відкрила для себе лаки від Одрі) як виявилися доволі чудові)
CatTheKaty каже…
да) намного лучше чем зелень с серебром)
CatTheKaty каже…
я не одразу їх зрозуміла, але коли знайшла підхід стала їхньою щирою прихильницею)

Популярні публікації