Faberlic тіні "Сказочный ларец" 5210

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про цікаву четвірку тіней від марки Фаберлік, які називаються "Сказочный ларец" (5210).



Цими тінями я користуюсь вже більш як три місяці і досить добре знаю їхні сильні і слабкі сторони.
Для початку розповім Вам про упаковку - вона виглядає дуже привабливо. Вона виконана з досить міцного пластику, але легенька (що трохи псує враження). Кілька подорожей в моїй сумці вона пережила - з чого роблю висновок, що і тіні переживуть і падіння і всякі механічні дії (проїдьте у Львівській маршрутці в час пік і Ви проведете найправдивіший краш-тест на міцність будь-якому продукту). Також дуже зручне відкривання - коробочка закривається на невелику кнопочку, натиснувши яку ви відкриєте ці тіні без зайвих зусиль.
Під кришкою заховалось велике зручне дзеркало - можна користуватись ним при створенні макіяжу. Також зручно цей макіяж поправляти десь не вдома.
В комплекті йде двосторонній аплікатор. Частенько я такі аплікатори витягую і відкладаю в коробку для манікюрних штучок (роблю ними градієнт), але цей аплікатор мені сподобався - сама поверхня виконана з дуже приємного матеріалу, який добре набирає і віддає тіні, тому для експрес макіяжу я залишила його в палетці.


Тепер перейдемо до самих тіней. Можу сказати що це, напевно, одна з найуніверсальніших палеток зі всіх, які я зустрічала. Наче чотири відтінки, але ними без проблем можна зробити і денний і вечірній макіяжі! Але сама якість і особливості... Розповім про кожен відтінок:
Чорний шоколад - дуже хороший за пігментацією, легко набирається на пензлик і передається на шкіру.  В ньому є мілкий золотистий шиммер, який на сонці перетворює відтінок у світло-шоколадний. Також цей відтінок дуже стійкий і ним зручно робити щоденну стрілочку. Також хочу відмітити, що його фініш при сухому нанесенні абсолютно не відрізняється від фінішу при вологим пензлем чи аплікатором - хороша пігментація і передача кольору в обох випадках.
Світлий рожевуватий відтінок викликає у мене дуже двоякі почуття. Він майже не помітний на оці, але з ним воно виглядає таким відкритим і свіжим! Мінусом можу назвати те, що крім мілкого золотистого сатинового вкраплення є ще й крупнуватий золотий шиммер який осипається під очі і зчистити його зі шкіри дуже тяжко (наголос на дуже). Тому я мушу прикривати зону під очима ватним диском, щоб цьому запобігти... але інколи це не допомагає...
Золотий відтінок -шикарний, от чесно. На очах виглядає таким явним металіком, що любо глянути. Дуже багатий відтінок (особливо в поєднанні з іншими відтінками палетки). Люблю його наносити на лінію росту нижніх вій - око і підкреслене і наче більшим здається. Але знову ж - золотистий шиммер, який любить осипатись...
І останній відтінок  - середньо-коричневий. Це взагалі трішечки мимо - пігментація у нього значно гірша за перший відтінок + є оці жахливі шиммеринки. Я використовую його для зовсім вже денних макіяжів, але оці танці з бубном ватним диском мене порядком нервують.


Загалом - палетка була би шикарна, якби не той сипучий золотий шиммер! Інтенсивність його "впадання" під очі дещо зменшується при використанні аплікатора, але і він не рятує(
Жоден із відтінків не робить очі втомленими чи заплаканими, навпаки. Стійкість теж дуже тішить - максимальний час тестування - 12 годин без бази!
хочу відмітити ще такий момент - спочатку верхній шар тіней сухуватий і трішки твердий. Але коли він зітреться - тіні стануть дуже комфортними і легко набиратимуться на пензлики чи аплікатор.
Не можу дати один конкретний висновок про цю палетку - рука до неї тягнеться, але і проблеми існують...

Дякую Вам за увагу

Коментарі

Anna Galaxy каже…
Красивые тени. Я посматривала на эту палетку, но так и не решилась взять. Пока других теней достаточно. :):):)
Спасибо за обзор :) Я для себя сделала вывод - не возьму эту палетку. Не люблю шиммер в тенях, особенно когда он так сыпется.
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне они очень нравятся всем, кроме сыпучего шиммера)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я все время надеюсь, что еще немножко попользуюсь и шиммер уйдет, что так только на верхнем слое (но, к сожалению это только моя фантазия)

Популярні публікації