Маска для волосся GUAM UPKer (враження від одного пробника)

Всім привіт!
Сьогодні я пишу відгук по пробнику інтенсивно живлючої маски для волосся UPKer від GUAM, який дістався мені в коробочці UAbox за квітень.



Взагалі я вважаю, що повноцінну думку про продукт не можливо скласти скориставшись ним лише один раз з пробника. Але тут...
Взагалі мене просто неймовірно заінтригував відгук блогера з брошури на цей продукт. Як маска може очищати? Ну ЯК?
Чесно - мені не вірилось, що цю маску можна використовувати без шампуню. І я вирішила це перевірити.
Дослід проводився на моєму волоссі через три з половиною дні від останнього миття голови (я мию приблизно кожні три дні).
Я нанесла  всі 10 мл маски на своє волосся - цього було трошки забагато, але залишати більш як на половину спустошений пробник мені здалось недоцільним. Також я тримала цю маску н волоссі не 2-3 хвилини (як написано) а десь 15 (мені хотілось щоб поживні речовини краще поникнули у моє волосся), також при нанесенні я добре спінила цю маску на волоссі (до речі вона добре піниться, але піна злегка віддає зеленувато-болотним - через водорості).
Так от - після миття я залишила волосся спокійно висихати, попередньо розділивши його на проділ. Волосся саме закрутилося (у мене такий ефект виходить від дуету ЛАШ) і взагалі виглядало досить пристойно.

Сухе волосся після цієї маски
Я боялась, що після миття кінці волосся будуть сухими а при коренях - не достатньо очищеними - даремно, волосся було рівномірно очищене і не пересушене
Також мені чомусь здавалось що голова 100% повинна після того чухатись і на наступний ранок я прокинусь з жирним волоссям і мені прийдеться терміново перемивати голову... Але сталось інакше - я проходила з чистою головою цілих п'ять днів. П'ЯТЬ!!! І помила я голову не через те, що вона була жирна (взагалі вона була така, ніби я щойно з душу) а чисто через моральний дискомфорт (зазвичай я мию голову раз в три дні)...
Після одного використання важко сказати щось впевнено, але мені дуже сподобався результат - чисте, промите і здорове на вигляд волосся, яке не плутається... подібний результат мені дають продукти від ЛАШ, але тільки в комплексі шампунь+кондиціонер.
Мені страшенно сподобалась ця маска, дуже цікаво було б ще хоч раз їїї спробувати - впевнитись... і тоді вже аж купити ☺

А Ви пробували цю маску?

Коментарі

Roksolana Koliba каже…
Вау! Катя, треба мені таке спробувати...
CatTheKaty каже…
Спробуй) Я була настільки скептично налаштована... а тепер навіть і не знаю - купити цілу упаковку якось боязно (ціна не викликає бажання ризикувати, хоча якщо все підійде - то купляти можна)
Соня Сабала каже…
Вау:) Аж не віриться) волосся класне)
Мене завжди бісить, що моє волосся крутитьмя як йому заманеться(
Але зараз це вже терпимо, бо волосся стало довше)
Крутий відгук, коротше:) і, до речі, класний дизайн:) такий милий))
CatTheKaty каже…
Дякую) В мене волосся от таке неконтрольовано кучеряве, але я весь час стараюсь щоб це були кучері, а не заломи і щоб вони відчувались не сухими а більш якимись живими)
Я от теж мрію про довше волосся - і заплітати собі косу чи ще щось таке робити ☺

Дякую) Мені цей дизайн якось більше подобається, хоча трошки оця випливаюча бокова панель мене бісить(
Anna_S каже…
Очень люблю эту марку! Она ломает все стереотипы)))) Вот для волос пока ничего не пробовла, но твой отзыв - это чтото! Вот это результат! Очень интересный продукт.
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я слышала столько всего об этой марке) Но эта маска меня очень впечатлила - у меня уже давно не было такого, чтобы голова была пять дней чистой словно я только ее помыла. Я не ожидала и половины этого эффекта)
Irina S. каже…
Супер результат с одного применения! Еще стало интересно про продукты от Lush, от которых похожий эффект, т.к. их мне проще достать)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я писала о шампуне и кондиционере от ЛАШ http://catthekaty.blogspot.com/2014/02/lush_27.html
Marina Estetista каже…
Мене взагалi Гуам дуже вразив.. Лежить i в мене така масочка, требе i собi зробити, перевiрити, адже я мию голову через день, це жах.. Голова брудниться моментально.
CatTheKaty каже…
Мене також Гуам вразив, я все читала хвалебні відгуки і не могла повірити що все дійсно настільки круто. Навіть нанесла цю маску на волосся і думала, що щось буде не так... А тепер аж сама не знаю, подумую над покупкою такої маски, бо мій шампунь від Лаш вже доживає останні тижні)
Цікаво було б дізнатись скільки ефект чистоти протримається в тебе)

Популярні публікації