HAUL: Oriflame, M.A.G & Біокон

Всім привіт!
Сьогодні хочу розповісти Вам про свої покупочки.



Замовила в Оріфлеймі парасолю. Минулої осені купила собі хорошу (так здавалось) і досить дорогу параcолю. А через місяць понесла її в ремонт. А ще вона постійно заїдала - не бажала відкриватись... І ось недавно знову поломка. Вирішила, що купити от таку дешевеньку парасольку буде дешевше, ніж ще раз ремонтувати свою стару.
Парасоля абсолютно не автоматизована, легенька і маленька. Загалом відчувається досить дешевенькою, але приємна і яскрава (купляла десь за 50 гривень).

Також вкотре купляю для себе зубну пасту від Орі. Це - улюблена паcта всієї моєї сім'ї. Добре очищає і освіжає.

З цікавості замовила собі ВВ крем (також Орі), але здається прогадала з відтінком - поки що він дуже темний (вибрала Medium). Мене привабив СПФ 30. Почекаю до літа - трошки засмагну, може він підійде.

Далі я здійснила свою давню хотілку - палітру тіней від Орі "Дикий пляж" (тепер ще треба купити четвірку Флормар і четвірку Мока Лате від Ейвон - і всі мої тіне мрії будуть здійснені ☺). Поки я її не пробувала, але всі відтінки однозначно мої... Правда мені завжди здавалось, що ці тіні значно більші по розміру. А насправді вони такі мініатюрні! (навіть не знаю, добре це чи погано?)

Далі зайшла я у Ватсонс... Взагалі там стільки всього. Марка МАГ випустила свої тіні і дуже милі наборчики-коробочки з помадами і тінями. Велика коштує десь 70грн.  (а може 75 грн.) а менша деь 50... Дуже хотілось купити, але раптом покупка вийде не вдалою (не пробувала тіні МАГ), тому утрималась - вирішила підзбирати бонуси і тоді аж взяти ☺

Я втомилась слухати від усіх на ЮТ, як це зручно РДЗЛ з помпою - ніде не могла знайти таку штуку офлайн! А тут побачила на полиці у Ватсонс рідину M. A. G Professional nail polish remover 160 ml з  помпою! Купила не роздумуючи. Ціна 20,50 грн - трошки дорогувато, але кришечка банки відкручується і при бажанні в неї можна залити іншу рідину, коли ця закінчиться. Взагалі я спробувала цю штуку - мені сподобалось, хоча вона трошки аж занадто вистрілює рідиною.

Також у мене закінчились всі креми. І мені хотілось чогось такого, сама не знаю чого, але щоб дешево , щоб зволожувало і з СПФ. І я купила собі крем від Біокон 20+ (думаю, що мені вж це більш-менш по віку ☺)Аква актив. Заявлено суперзволоження і захист. СПФ - 15 (думаю, що мені буде достатньо.



От, власне і всі мої покупки.
Хочу звернутись до Вас за порадою: можливо Ви знаєте якийсь крем для рук з захистом СПФ? Під час свотчіння лаків зі здивуванням помітила, що руки дуже червоніють від соня і пересихають на додачу. Звичайно ж, можна нанести крем для обличчя або молочко з сонцезахисним фактором... Але хотілось би щось спеціалізоване... Буду вдячна за будь-яку пораду!

А які у Вас обновки?

Коментарі

Мои любимые тенюшки от Ори :) Знаешь, миниатюрность упаковки - не минус. Лично для меня - это даже плюс. Не занимает много места в рабочей косметичке. К тому же, тени расходуются довольно экономично, если наносить их на базу. Да и вес там не такой чтобы уж маленький.
Я тоже хочу попробовать Флормар, а вот "кофейная" четверка от Эйвон у меня есть, но еще в старой упаковке и другим названием.
С обновочками! Катерина, на счет защитного крема для рук - попробуйте что-то из Эйвон, например крем для рук из новой серии Нежность Алоэ http://myavonsecrets.com/avon-kak-on-est-zhenskie-sekrety-krasoty-i-zdorovya/blog-zhenskikh-sekretov/avon-care-nezhnost-aloe-priyatnaya-zabota-tselitelnogo-rasteniya.html Производитель заявляет о защите, но на самом деле - у каждого всё индивидуально.
Anna_S каже…
теперь и мне срочно нужно ЖДСЛ с помпой)))))
Соня Сабала каже…
Такі круті покупочки:) я теж бачила від МАГ ці нові коробочки) цікаві досить)
А як сама рідина для зняття лаку від МАГ? А то я роздумувала над тим, щоб взяти її, а коли прийшла, то не побачила її:)
CatTheKaty каже…
Я просто редко таскаю с собой тени, макияж делаю дома перед выходом и в течении дня поправляю только помаду/блеск (за редким исключением на праздники или во время поездок могу взять с собой несколько продуктов). Кстати да, вес приличный (хотя по внешнему виду и не скажешь)
И как тебе Эйвоновская четверка? На ЮТ ее так превозносят, говорят что с ней и коррекцию лица можно сделать, и брови подкрасить и для дневного макияжа глаз она идеально подходит...
CatTheKaty каже…
Спасибо) Нужно присмотреться к этому крему)
CatTheKaty каже…
Да, это просто сейчас мода такая) Хотя действительно удобно и выглядит интереснее обычной бутылочки)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я мало себе не за вуха відтягувала від тих палеточок ☺ В них ще така цікава конструкція (в тих що за 50) і виглядають приємно і пластик наче міцний...
Рідину я купую вже раз шостий (правда до того я брала їхню рожевеньку, бо була тільки така) я про неї якось навіть писала http://catthekaty.blogspot.com/2013/08/oglyad-zmuvok.html
beautifulchili каже…
Не можу натішитись палітрою тіней Оріфлейм)
Коли вона прийшла, то я теж була здивована її розмірами, але тіней там на диво багато :) Вже майже рік користуюсь)
Anna_S каже…
про крем, конкретную бутылочку посоветовать не могу, а вот марка для меня идеальная во всех отношениях на данный момент - Neutrogena Norwegian Formula, о своем писала тут - http://searchperfect.blogspot.com/search/label/Neutrogena%20Norwegian%20Formula
в любом случае, подбирай питательные!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Слышала очень много положительного о этой марке, нужно присмотреться)
CatTheKaty каже…
Дякую за інформацію) мены чомусь спочатку здалось що коробочка малеенька, тіней в ній вкрай мало... Я з того була трохи не рада, але тепер мені спокійніше ☺
kudrik каже…

теж хтіла купити ці тіні від орі коли вони йшли за 40 грн, але щось передумала)))
я пробувала тіні маг, дуже шовковисті, легко тушуються, можна брати. ще мазюкала в магазині рум,яна, теж сподобалися але не брала бо їх у мене і так достатньо))))
CatTheKaty каже…
Дякую, Аня ☺
Якось на мене поява у МАГ тіней, рум'ян і пудр так раптово звалилась... а ще й тестерів нема (так хоч щось могла б зрозуміти) Тепер придивлюсь до них ще з більшою увагою ☺
Anna_S каже…
На днях обратила внимание, что только на креме Нивая Q10 присутствуют UF фильтры. То ли остальные производители не задумываются о необходимости защиты рук...то ли еще какие причины.
CatTheKaty каже…
Мне кажется, что руки больше выдают возраст, чем, например, лицо - его можно закрасить разными средствами и оно будет выглядеть моложе. А вот с руками так не получится, но об этом никто не думает ☺
Anna_S каже…
еще в этот список я бы добавила шею и декольте ;)

Популярні публікації