LUSH - Colour Supplement #light pink

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про концентрований тональний крем від марки Lush у відтінку #light pink.


Цей тональний крем був моєю хотілкою протягом дуже довгого періоду - приблизно рік. Я читала про нього відгуки (дуже різні - від захоплених до до вкрай негативних), кусала губу, дивилась в гаманець і жлобилась викласти 150 гривень за продукт про який пишуть немало поганого. Тому коли я виграла його в розіграші я просто пищала від щастя - нарешті я його спробую!


Тональний крем упакований в невеличку скляну баночку з пластиковою чорною кришечкою. Об'єм цієї баночки - 20 мл.
Сам тональний досить густий і навіть трошки в'язкий. Його потрібно змішувати зі своїм денним кремом, бо він концентрований.
Я змішувала цей тональний крем з двома денними кремами (креомм від Оріфлейм і Лірен), наносила в нерозбавленому вигляді, наносила пальцями, пензликом дуофіброю і спонжем від Орі... а результат завжди був один - незадовільний...
Я не буду казати, що відітнок не зовсім мій - я частенько користуюсь тональними з легким рожевуватим підтоном, бо він допомагає зробити мою оливкову шкіру (терпіти не можу легку зеленуватість моєї шкіри) більш здоровою візуально. Тому відтінок хоч і не мій, але я такими користуюсь.




Перша проблема в тому, що цей тональний дуже швидко застигає на шкірі і розподілити його без смуг практично не реально.  думала проблема в денному кремі, але я пробувала його з двома абсолютно різними кремами і жодної різниці не помітила. Потім я вирішила, що пальцями наносити - не варіант, взяла спершу спонж від Оріфлейм (який взагалі шикарно працював зі всіма тональними, які я випробувала) і пензлик дуофібру (я зазвичай використовую цей пензлик для пудри, але тональний крем наноситься ним дуже тонко і рівно) і... чуда не сталось - смуги так і залишились.


Ще одна проблема стосується фінішу - при застиганні цей тональний крем набуває пудрового фінішу і нереально підкреслює всі складочки (а через годину збирається там!), також він робить дуже помітний пушок шкірі, на шкірі проявляються всі лущення (про які я навіть не підозрювала). І, це взагалі кошмар - цей тональний жахливо липне, ситуацію не рятує навіть пудра...
Останній цвях в труну цього тонального - алкоголь в складі.
Загалом цим тональним я відверто не рада. Тішить те, що я його не купила собі сама - от це я б точно не пережила. Можливо, я робила щось не так, можливо це все моя суха шкіра... але він мені взагалі не сподобався (що буває вкрай рідко), в ньому є всі негативні моменти, які тільки можуть бути...

Дякую за увагу!

Коментарі

Roksolana Koliba каже…
Нічого собі... Колись пробувала його в магазині Лаш, не думала, що він такий поганий... Хоча також не ризикувала купляти.
CatTheKaty каже…
Не знаю, може це мені так не пощастило чи що...
Marina Estetista каже…
Мда.. не слышала ни разу, чтоб тональный оставлял разводы.. Да и вообще как-то мимо меня прошло, что у Лаш есть косметика))
Но оттенок классный, точно без "загара", жаль, что такая неудача.
CatTheKaty каже…
У меня есть еще один тональник, который ложится проплешинами и полосами - все это из за чересчур быстрого высыхания (алкоголь)
Оттенок действительно очень приятный - сразу лицо такое здовровое, но только если смотреть издали)
Оооо! Я как-то и не в курсе, что лаш декоративку выпускает.
Хорошо, что он тебе в качестве подарка достался. Было бы обидно выложить свои кровные за такой негативный результат.
Возможно этот крем разработан для комбинированной или жирной кожи?
Ты не пробовала смешивать его с обычным кремом? По идее может помочь.
все, увидела, что с дневным кремом ты его смешивала. Слепая я с утра какая-то...
milashe4ka_9596 каже…
Я как то и не обращала внимание,что у Лаш есть тональные крема)
CatTheKaty каже…
Я в магазинах никогда не обращала внимание, но на сайте они есть в разделе лицо)
CatTheKaty каже…
Я вообще не заметила, чтобы смешивание с кремом сильно что-то меняло - только покрытие становится более прозрачным, но ни липкость ни полосатость не исчезает(
Лаш еще выпускает туш, подводки и помадо-блески) Все как бы максимально органическое)
Alena Top каже…
Любопытный продукт! Спасибо за обзор
CatTheKaty каже…
Спасибо) На этот продукт столько противоречивых отзывов, что пока лично не попробуешь - тяжело что-то решить)
Автор видалив цей коментар.
Ну, взагалі-то, може, якось його прилаштувати, щоб зовсім не викидати... Наприклад, змішувати з більш пластичними тональними кремами...
CatTheKaty каже…
Я його відклала на якийсь час, може потім він мені краще підійде)

Популярні публікації