UAbox #2 Квітень


Всім привіт!
Сьогодні я хочу поділитись враженнями від першої в моєму житті коробочки краси від сервісу UAbox за квітень.


Гарненька біленька коробочка з тисненим червоним орнаментом в українському стилі і логотипом сервісу. Приємний міцний картон і магнітний хлястик - таку коробочку хочеться тримати поруч себе на столику, що я і зроблю. Взагалі мене тішить подібна стримана лаконічність, яка проявляється не тільки в самій коробочці, а ще й в брошурі з описом продуктів і в шоколадочці (біло-червона гамма і логотип).


В коробочці згори лежить невеличка брошурка, скріплена червоною стрічечкою з бантом.  На кожен продукт (крім бонусного пробника шампуню) є своя сторіночка з фото, коротким описом, складом, інформацією щодо ціни і авторитеним відгуком від блогера. Багато блогерів є мені знайомі - я читаю їхні публікації і переглядаю інстаграм аккаунти. А деяких я ще для себе не відкрила - це означає лише те, що скоро стрічка блогів, які я читаю розшириться ☺



Перший продукт який попадає мені під руку - Скраб для тіла LookyLook з серії Relax з голубою глиною та ефірними маслами лаванди, меліси і аміріса.
Баночка зі скрабом була дбайливо упакована в плівку на випадок протікання, але неймовірний аромат пробився навіть через такий додатковий захист. Скраб пахне просто неймовірно смачно, я чітко відчуваю аромат лаванди, меліси і ще чогось. Мені вже не терпиться спробувати!
Об'єм: 300 мл (повнорозмірна версія)
Ціна: 74 грн
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Далі в очі кидається дуже яскравий лак для нігтів Vipera High Life #819
В моїй колекції ще не було такого яскравого неонового оранжевого відтінку. Зараз він мене трошки шокує, але влітку він стане справжньою знахідкою ☺
Об'єм: 9 мл (повнорозмірна версія)
Ціна: 30 грн
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Наступним  я дістаю пробник GUAM UPKer шампунь для частого використання для об'єму
Я стільки всього чула про продукцію ГУАМ, що мені не терпиться випробувти цей шампунь, хоча я мию голову не часто - раз в чотири дні.
Об'єм: 8 мл (пробник)
Ціна: 139 грн (за повнорозмірну версію в об'ємі 200 мл)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Далі я дістаю дуже цікаву новинку - CC крем Avon у відтінку #Nude
У мене ще не було СС кремів і я з превеликою радістю буду користуватись цим кремом. Особливо тішить наявність у ньому сонцезахисного фактору СПФ 20, який особливо цінний з наступленням тепла і сонячних днів.
Об'єм: 30 мл (повнорозмірна версія)
Ціна: 90 грн
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Далі  дуже апетитний, схожий на кульку вершкового морозива гейзер-тонік для прийняття ванни "Пшеничні вершки" з оліями кокосу і апельсину
Дуже цікава штука, мені вже дуже хочеться випробувати цей аромагейзер, адже його склад це справжня казка - олія зародків пшениці (я її фанат), молоко, кокосове масло, сода, лимонна кислота та ефірна олія апельсина солодкого.
Вага: 60 гр
Ціна: 80 грн (за 200 гр)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Наступний цікавий продукт - Loreal Professionel Mythic Oil Masque
Читала безліч захоплених відгуків про цю маску - буде цікаво пробувати на моєму волоссі. Також потішила баночка-мініатюрка - вона така миленька ☺
Об'єм: 75 мл.
Ціна 240 грн (за повнорозмірну версію в об'ємі 200 мл)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


На черзі - мила і корисна штучка - шкарпетки Avon
Відкрию Вам страшний секрет - я обожнюю спати в шкарпетках! Тільки так мої холодні лапи не мерзнуть і я почуваюсь комфортно. Цікаво буде спробувати спеціальні шкарпетки в поєднанні з кремом для ніг. Мені здається що зараз, навесні, перед початком пляжного сезону такі шкарпетки дуже потрібні кожній любительниці доглянутих ніжок (а це ж про нас!)
Ціна: 25 грн
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Далі ще один цікавий інтригуючий продукт - GUAM UPKer Інтенсивно живлюча маска для волосся
Ще один цікавий продукт від ГУАМ, особливо заінтригував мене відгук блогерші Юлії, яка тестувала цей продукт - за її словами для цієї маски не потрібно попередньо використовувати шампунь! Це однозначно варто перевірити на собі!
Об'єм: 10 мл
Ціна: 290 грн (за повнорозмірну версію в об'ємі 200 мл)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Далі йшли приємні бонуси:


Шоколадка з лого UAbox на упаковці - виявилась дуже смачною, я поділилась нею з мамою ☺
Пробник - зволожуючий шампунь Planter's з алое вера для сухого і втомленого волосся
Думаю, що такий шампунь підійде моєму сухому волоссю. Також цей шампунь має функції кондиціонера і не потребує додаткового догляду.



От такою була квітнева коробочка UAbox . Вона мені дуже сподобалась своїм корисним і ароматним наповненням. Також тішить те, що тут є і декоративні продукти (дуже рада СС крему від Ейвон і польському лаку Vipera - мене цікавить ця марка), і продукти для догляду (маска від Лореаль і шкарпеточки - стали чітким попаданням в ціль моїх бажань), і продукти для душі (я говорю про ароматний скраб і аромагейзер).
Я ставлю цій коробочці 5 + (плюс зоровееееееееееееенний!)


Також ви можете переглянути відео, де я розпаковую цю коробочку і не можу прочитати назву шампуню ☺


Дякую сервісу UAbox за надану коробочку щастя!
Дякую Вам за увагу і терпіння!


Коробочку можна замовити на сайті UAbox 
за ціною в 170 грн.

Коментарі

Roksolana Koliba каже…
Вітаю з першою коробочкою!
CatTheKaty каже…
Дякую) Це так захоплююче (а я ше й спеціально відгуки про вміст не читала)
Соня Сабала каже…
Яка чудова коробочка:) Я от ніяк не можу наважитися замовити) все думаю, варто чи ні)
Дуже класний огляд і вітаю з першою коробочкою :)
CatTheKaty каже…
Дякую це досить хвилюючий момент в моему блогерсько-косметичному житті))) Я довго хотіла якусь коробочку але постійно не могла вибрати, переживала, що мені може наповнення не підійти чи просто не сподобатись... А тут таке попадання, що я в захваті просто ☺
Anna Galaxy каже…
У меня тоже есть такая коробочка. Мне она очень понравилась. Все продукты интересные и новые для меня. :):):)
Катюша, присоединяюсь к поздравлениям! Искренне рада за тебя!
CatTheKaty каже…
Мне тоже очень понравилось наполнение - достаточно разнообразное и практически полный набор: для ванны, волос,тел, макияжа и маникюра (я еще про ножки не упомянула)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я с такого количества новинок все натешится не могу)
Anna_S каже…
Поздравляю со всуплением в ряды коробочко-любительниц! )))
Я с этим сервисом знакома пока только по обзорам девочек, себе не заказывала пока. В конкретной коробочке все полезное, мне вот только СС мимо и бомбочка, так что я в дальнейших сомнениях.
CatTheKaty каже…
Спасибо) Очень тяжело угодить каждой, но лично мне понравилось абсолютно все (хотя цвет лака не самый комфортный для меня). Большой плюс сервиса в том, что блогерам коробочка приходит достаточно рано и можно узнать наполнение и мнения еще до закрытия подписки (не знаю, как у других сервисов с этим).
Anna_S каже…
Может я уже разбалована наполнениями Вандербокса....)))))
CatTheKaty каже…
☺ У Вандербокс очень интересное наполнение) я долго засматривалась, но... вот если бы выпускали коробочку только с декоративкой... я бы точно подписалась ☺
Anna_S каже…
;))))
а мне вот именно с декоративкой и не везет, всегда не мои отенки всего! ((((
CatTheKaty каже…
да... тут уже точно угадать)

Популярні публікації