Avon Gel Finish #Roses Are Red

Всім привіт!
Сьогодні хочу показати Вам лак від Avon з серії Gel Finish у яскраво червоному відтніку Roses Are Red.


Цей лак я б ніколи не купила собі сама - раніше я просто боялась таких відтінків. Але цей лак купила собі моя сестра і запропонувала мені його випробувати.
Спочатку я сиділа і думала, що мені його нема з чим фотографувати і руки будуть червоні - ну і лячно було таке яскраве на себе приміряти ☺
Але тут в сумці "раптово" знайшовся червоний гаманець (теж Ейвон і теж від сестри - вона подарувала мені його на 8 березня, бо червонй гаманець притягує гроші і матеріальні блага). Потім я ще знайшла дивовижну хенд-мейд зірочку ☺

Знімалось все за два дні - перший день я була в яскравій бордово-рожевій туніці з намальованою дівчиною (вона на верхньому фото). Ще є фото лаку на фон цієї туніки.


Далі я приміряла під цей манікюр сукню з завищеною талією гірчичного кольору.




Сприйняття лаку дещо відрізняється при різному освітленні


Загалом стійкість лаку мене порадувала - практично чотири дні в умовах передпасхальної підготовки.
Також я таки звикла і полюбила пензлик у цієї серії. Він дійсно дуже зручний і з ним легко промалювати все гарненько.
Цей лак досить своєрідний - хоча б тим що це скло - навіть при трьох шарах видно як просвічує вільний кінчик (на перших фото лак нанесено в два шари, а інших - в три). Через три шари лак трошки довше знімається, але він не в'їдається в шкіру довкола нігтя і в сам ніготь. Я носила його без бази і топу, тому глянець на фото - його рідний.

Цей лак мені сподобався і йому вдалось зламати моє упередження і страх перед червоними лаками. Також я дуже задоволена якістю цих лаків, хоча я б не сказала що там є аж такий гелевий фініш. В цілому мені хочеться купити собі ще кілька лаків з цієї серії, але я все не можу визначитись з відтінками ☺

А як Ви ставитесь до червоного лаку?


Коментарі

Алина В. каже…
ого, який яскравий! у мене є синій з цієї серії і лавандовий, синім задоволена, а лавандовий капризний! дуже гарний манікюр і колір ;)
Anna Galaxy каже…
Мне очень понравился оттенок лака... Не пробовала еще лаки от Avon. :):):)
Roksolana Koliba каже…
Я обожнюю червоні лаки! Це класика, яка завжди в моді. Нігті тоді так привертають до себе увагу... Мені сподобався варіант з гірчичним платтячком, нігті тоді як аксесуар...
Leta Gurbanova каже…
Чудовий колір, на сонці сподобався мені найбільше.)
CatTheKaty каже…
Дякую) Я не великий любитель таких відтінків, але цей дійсно комфортний ☺
У мене те є ще один лак з цієї серії - "Предмет зависти", то він теж мене порадував. Жаль, що лавандовий не дуже - читала багато скарг про нього, бо сама хотіла його замовити ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Это второй лак из Эйвона, который я пробовала - оказывается они достаточно качественные)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Мені весь час здавалось, що червоний лак буде витягувати з моїх рук червоний відтінок)
CatTheKaty каже…
Дякую) На сонці мені в ньому бачиться якась оранжева нотка)
Хороший цвет, практически без рыжинки. Но мне бы что-то темнее ближе :)
Заметила знакомый аксессуар на фото ;)
Tsarina каже…
Прекрасные фото!!!И лак мне понравился как смотрится.
Anna_S каже…
Красивый оттенок, очень идет тебе! Фото замечательные! Спасибо за обзор, присмотрюсь к этой серии повнимательнее, 4 дня стойкости - это круто!
Звездочка пригодилась, я рада)))))
Сейчас нахожусь в поиске идеальной красной помады, а там и лак нужен будет))))
CatTheKaty каже…
Спасибо) В этого лака прохладноватый подтон и он не делает мои руки красными, чем часто грешат другие красные.
Да, аксессуар просто идеально вписался ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо)
Цвет очень яркий, но в этом его прелесть ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня) Там в серии не все лаки удачные, нужно смотреть по отзывам)
Звездочка вообще прелесть, она у меня над кроватью на лампе висит и радует глаз ☺
Красная помада это красиво, хотя я не представляю ее на себе (может зря ☺), но на других меня всегда тешат красные губы - это так женственно ☺
Anna_S каже…
Какое-то время я только красной и пользовалась, но было это давно))) теперь возникло желание поэкспериментировать.
CatTheKaty каже…
Мне кажется, что тебе идет практически любой оттенок красного на губах)))
Anastashen James каже…
Я осторожно отношусь к красным лакам. Считаю, что они не везде уместны, поэтому крашу ими редко. И не могу носить их соло, перекрываю стемпингом или какими-то украшениями, потому что, как мне кажется, на мне красные лаки выглядят вульгарно. Но это мои тараканы:) на ноготки других девушек с красным лаком мне очень нравится любоваться!
CatTheKaty каже…
У меня очень похожие тараканы) В моей коллекции только два касных лака - один купила на всякий случай, второй получила в подарок) Для меня намного проще накрасить ногти синим, зеленым или фиолетовым, чем классическим красным)

Популярні публікації