Роздуми про нігтеву лунку

Всім привіт!
Сьогодні я хочу написати дещо сумнівний в своїй потрібності пост, який присвячений тому що я обрізала нігті.



Взагалі у мене рідко буває пристойна довжина - з тим чим я займаюсь відростити нігті практично не реально, але я дуже намагалась максимально зберегти довжину  - хотіла гарно відфоткати на довгих нігтях лаки з серії "Грезы о весне" і я таки встигла це зробити ☺
Та не далі як вчора я все ж умудрилась зламати один ніготь і довелось позбутись довгого манікюру.
Так от, що мене здивувало - у мене поглибилось нігтеве ложе! Взагалі раніше я страшенно гризла нігті (якби три роки тому мені б хтось показав останні фото з моїми манікюрами і сказав що це мої нігті - я б сміялась кілька годин ☺) і постійно вичищала залізною пилочкою все з-під нігтів. І як результат - у мене був дуже великий вільний край а от сама частина нігтя, що була прикріплена до шкіри (якось я це криво написала) - була дуже маленькою І я страшенно мріяла щоб вона стала більшою.
На просторах інтернету всі дуже радять використовувати укріплювачі Кальон і Розумна Емаль - вони не тільки укріплюють ніготь а ще й сприяють росту нігтьового ложа. Від Кальону у мене не було помічено жодного результату, а Розумна Емаль викликала дике звикання і, шкіра під нігтями почала таки рости, але якась дивна біла і шматками, які стирчали з-під нігтя (бррр!) -  з таким ходити було взагалі неможливо!
І я забила на ту ідею, просто перестала лазити під нігті твердими предметами і стала користуватись щіточкою...
І от вчора, спилявши свою двожину, змивши лак і покривши нігті прозорим укріплювачем з ефектом відбілення (останній лак вижовтив мені нігті - я наносила без бази) я відчула що щось не так! І дійсно - якщо придивитись ніготь знов почав простати до пальця і на вказівному та мізинці це особливо помітно!
Я не знаю кому тут дякувати - останній місяць я "сиділа" на лаках і біо-гелях Ель Коразон (ще кілька разів ходила з новими лаками від Ейвон), також користувалась Ель Коразонівськими же маслами (до речі наносила масла не тільки на ніготь а ще й під нього - у мене там після зими лущиться шкіра і масла добре з цим борються) а ще я пила звичайні вітаміни "Квадевіт" і глюконат кальцію. Що саме дало такий ефект?

Загалом я така рада! Просто не можу не поділитись цим з Вами ☺
Може у Вас є якісь рецепти по прирощенню нігтів і поглиблення лунки?

Коментарі

Anastashen James каже…
Классно, что ложе углубляется! Это всегда только в плюс внешнему виду ногтей:)
Соня Сабала каже…
Я щось не зовсім розумію, про що ти. Мабуть, не маю такої проблеми) Але нігті в тебе чудові :)
CatTheKaty каже…
Да, я с этого очень радуюсь, вот только бы знать в чем причина)
CatTheKaty каже…
Дякую ☺
Просто у мене через те, що я колись дуже гризла нігті рожева частина нігтя (нігтьове ложе) дуже зменшилась, а це не дуже гарно виглядає і від цього нігті швидше ламаються і взагалі це погано(
Не думала, что у кого-то возникают подобные проблемы :)
Anna_S каже…
Ногти красивые и это конечно здорово! Думаю на кальций, но его нужно пить месяца 2 и он должен быть максимально натуральным а не синтезированным...так что продолжай анализировать уход ;)
У меня проблемка другая нарисовалась - неровный видимый контур между ногтевым ложем и свободным краем, то появляется, то проходит этот эффект. Что за ... непойму))))
CatTheKaty каже…
Ну, я думаю, что они возникают только у тех, кто изначально не ухаживал за ногтями и грыз их а потом - озарение и потребность в красивом маникюре)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я пила кальций не больше трех недель ☺
Может это зависит от бытовой химии, с которой взаимодействуют руки?
Roksolana Koliba каже…
Кадуть, що треба відсувати кутикулу і, так як ти пишеш, не лазити під ніготь металевими пилочками. У мене найдовше нігтьове ложе на вказівному пальці. На решті нігтів могло б бути довше, але якось мені і так нормально... У мене від природи такі є:)
Катерина, у тебя отличные ногти и всегда удивительный маникюр! На счет строения ногтевой пластины я не эксперт. А вот то, что время от времени нужно ноготкам давать возможность отдохнуть от лаков - это правда, это плюс и для укрепления ногтей, и для их более здорового вида.
Anna_S каже…
думаю, факторов много.
CatTheKaty каже…
Ну, тобі щастить) може у мене від природи теж були нормлаьні нігті, але недбале ставлення їх добряче підпсувало(((
CatTheKaty каже…
Спасибо, Юлия)
У меня ногти не очень любят быть без покрытия - разные слс и прочие, которые портят ногти) но я люблю оставлять голые ногти на ночь, предварительно воспользовавшись разными маслами)
Roksolana Koliba каже…
Я маю на увазі, що від природи не довге нігтеве ложе:)) Так що не знаю, чи щастить, але я привикла до своїх нігтів... А любуюсь, коли у дівчат довша нігтьова пластина.
CatTheKaty каже…
Ну, не знаю) В тебе на всіх фото так круто виглядають нігті і сама нігтева пластина наче досить довгадовга ☺
Leta Gurbanova каже…
Найкращі поради з поглиблення нігтевої лунки бачила у блозі Лєни Туркіної, певно як цікавитеся нігтями, маєте її знати.) Вперше бачу, щоб людина писала у блозі українською - то є дуже несподівано і приємно.)
CatTheKaty каже…
Я багато всього почерпнула саме у Лєнп Туркіної - у неї шшикарні нігті, які свідчать про її компетентність в данному питанні. Я вже більше року користуюсь її порадами, але до останнього часу особливих зрушень щодо приростання нігтя на місце у мене небуло, хоча зі збільшенням нігтевого ложа шляхом відсування кутикули у мене вже за три місяці був певний прогрес ☺
Дякую) Я дуже переживала, коли почала вести блог, що отримаю багато негативу через те, що веду його українською (зараз я пишу дещо російською - коли є настрій), але покищо ніякого негативу не зустрічала а лише навпаки ☺
Marina Estetista каже…
А я взагалi намагаюсь не звертати увагу на свою лунку и кутикулу.. Щоправда, як начитаешся про всiлякi масла, то й собi щось таке хочется.
Гарнi в тебе нiгтики)) Я коли почала вести блог, то зрiзала нiгтi, а ранiше ходила лише з довгими)))
CatTheKaty каже…
Дякую)
А чому зрізала? Мені якраз дуже подобається така будова нігтів, як у тебе ☺

Популярні публікації