Мінеральні тіні-призматики з сайту Magic Minerals: White Gold & Sunlit Cactus & Midnight Sagebrush

Всім доброго дня!
Сьогодні я б хотіла поділитись з Вами враженнями від використання мінеральних тіней, що прийшли мені з сайту Magic Minerals, якщо конкретніше то про трійку тіней-призматиків.


Тіні призматики давно приятгували мою увагу - вони виглядають набагато цікавіше, за звичайні тіні завдяки переливам кольору.
Для ознайомлення з такими тінями та ще й в мінеральній розсипній формі я обрала три відтінки - White Gold, Sunlight Cactus i Midnight Sagebrush.
Загалом характеристики всіх трьох відтінків подібні - вони розсипні (щ мені дуже не звично), сильнопігментовані і добре тримаються як на базі так і на голій повіці.

На фото зліва направо:White Gold, Sunlit Cactus і Midnight Sagebrush

Перший відтінок - White Gold - особисто для мене найпростіший. Тіні дійсно білі, але під певним кутом вони відсвічують приємною золотинкою, яка в свою чергу переливається в золотисто-лимонний і просто тепло-золотистий. Гарно освіжає погляд, але поруч з двома наступними тінями виглядає не так цікаво. І його не
Другий відтінок - Sunlight Cactus - здався мені доволі нейтральним на фото з сайті, що виявилось абсолютною правдою. На повіках він виглядає злегка темнішим від основного тону шкіри, але тут в дію вступає дуохромність відтінку - тіні відливають жовтувато зеленим відлиском. Як це гарно виглядає - камера в житті не передасть! Але з таким відтінком можна не малювати стрілок, не заморочуватись з кількома відтінкам тіней - просто нанести на всю рухому повіку один цей відтінок і злегка розтушувати краї.  Взагалі цей відтінок ідеально підходить для моно-макіяжу і якщо Ви нанесете його пальчиками зранку за кілька секунд про це ніхто не здогадається (хай це буде наш маленький секретик, ок?)
І останній відтінок - Midnight Sagebrush - здався на сайті мені дуже темним, прямо аж бордовим. Але насправді він лише трішечки темніший за попередній відтінок, також в ньому присутній цегляно-червонуватий чи навіть теракотовий відтінок завдяки якому зеленуватий перелив (практично такий як і в вищеописаному відтінку)  виглядає більш ефектно. Ці тіні також ідеальні для нанесення соло.

До речі, хочу зазначити цікаву особливість - відтінки Sunlight Cactus i Midnight Sagebrush попри якусь легку червонуватість у відтінку просто нереально відбілюють білок очей. Причому вони це роблять навіть якщо очі червоні і взагалі виглядають втомленими. Це був для мене сюрприз, приємний сюрприз.
Мені дуже подобаються ці тіні - вони виглядають значно цікавіше і вони мене взагалі рятують зранку, коли я спішу і не маю часу і сил на те, щоб наносити декілька відтінки, слідкувати щоб все було симетрично і довго все тушувати.
Я пробувала наносити ці тіні як пальцем, так і пензлем - результат практично не відрізняється, тільки з пакетику не дуже зручно діставати ці тіні пальцем (довгі нігті).
Ці тіні тримаються на мені протягом цілого дня і з базою Erzulie (про неї я писала тут) і без неї. Єдине що мені здається, що на базі вони виглядають більш яскраво.
Резюмуючи я кажу, що всі три відтінки мені сподобались, хоча White Gold досить стандартний (у мене є подібні за ефектом тіні). На даний момент я на 100% впевнена що замовлю або Sunlight Cactus або Midnight Sagebrush у більшому об'ємі - обидва відтінки мені дуже сподобались, вони достатньо схожі для того щоб взяти обидва відтінки і достатньо різні щоб вибирати ☺ Також всі три відтінки можна спокійно використовувати в своєму щоденному макіяжі - вони не будуть привертати надмірну увагу і впишуться навіть у стриманий офісний варіант макіяжу.

А Ви користуєтесь мінеральними тінями?

Продукція надана на незалежний огляд
інтернет магазином
мінеральної косметики Magic Minerals

Коментарі

Anna Galaxy каже…
Красивые тени, я не знакома с такими, но было бы интересно их попробовать. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня) В жизни они выглядят намного интереснее - фотоаппарат не может передать весь перелив(
Marina Estetista каже…
Нiчого собi, якi гарнi!! На темнiй базi просто нереально гарно! Мабуть, такий темний макiяж i не пiдiйде на кожен день, але виглядає фантастично!
И самi тiнi теж пречудовi)) Не потребують якихось зусиль, щоб було гарно))
Leta Gurbanova каже…
Біле золото - дуже цікавий відтінок як для такого світлого кольору, з родзинкою.)
CatTheKaty каже…
Дякую) От зтой зеленуватий перелив камера передає лише на темній основі, хоча на очах вони і без того виглядають гарно)
Ти так точно підмітила - їх можна нанести практично без дзеркала голими пальцями і отримати приємний результат ☺
CatTheKaty каже…
Він дуже гарний, але на фоні двох інших виглядає не так цікаво)
Roksolana Koliba каже…
Обожнюю мінеральні тіні, ти знаєш:) Тобі повезло, що база Ерзулі тримає тіні цілий день, бо напевне шкіра у тебе не жирна... В мене ця база тримає тіні пару годин.
Алина В. каже…
Яка краса! Тіні дуже насищеного кольору, а як сяють! Я колись робила замовлення на цьому сайті, замовляла в основному основи для обличчя. На жаль. мені нічого не підійшло:(
Очень хочется посмотреть макияжики ;) Вот не представляю я, как они смотрятся на веках.
Очень интересна игра цвета за счет темной подложки, неожиданный результат.
CatTheKaty каже…
Та це після спілкування з тобою мене зацікавили мінерали.
Мабуть та база на мені так тримається, бо в мене сухуваті повіки (хоча моя база від Ессенс попри це інколи умудрялась підвести і зникнути через кілька годин)
CatTheKaty каже…
К сожалению, на глазах они категорически отказываются фотографироваться. Выглядят просто коричневато-кирпичными и даже на солнце не получается словить перелив. В будущем, если получится хотя бы на нескольких фото передать этот эффект - я их выложу отдельным постом ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) я намагалась брати різні проодукти не великими об'ємами, щоб зрозуміти що і як з мінеральною косметикою)

Популярні публікації