Манікюр з новинкою - лаком Odri з колекції MARMARA #01 і M.A.G #002

Всім привіт!
Сьогодні я хочу показати мій білий манікюр, який я виконала за допомогою лаків від M.A.G і Odri, а також поділитись враженнями від цих лаків.


Отож першим я купила лак від Odri з нової колекції MARMARA - пастельні лаки з чорним різнорозмірним мілким гліттером матового чорного кольору. Я давно хотіла такий лак (мені страшенно подобаються такі біо-гелі від Ель Коразон, і в моєї сестри якраз є подібний біли, який я інколи в неї беру) і новиночка якраз була дуже доречна. До речі - це відтінок 01.


В перший день я наносила цей лак соло і виявилось (досить очікувано) що біла база лаку дуже прозора - я б сказала що це желе. І для того, щоб білий хоча б нагадував білий потрібно як мінімум два товстих шари або ж три тонкі. Але при нашаровуванні гліттер на нижніх шарах дуже погано видно і виглядає це бруднувато. Плюс на три нанесені шари цього лаку треба нанести ще й топ, бо без нього покриття виходить не дуже рівним за рахунок гліттеру (до речі один шар топу не дуже й рятує ситуацію).

Все добре обдумавши я вирішила, що мені потрібен білий лак - за ним я пішла у Ватсонс (він був по дорозі і на картці у мене були бонуси). В результаті я купила лак зі старої версії лаків M.A.G у відтінку 002 - білий замазочний лак. Ох... чесно - коли я читала що білі лаки примхливі, я думала що це перебільшення. Але цей лак примусив мене помучитись - він абсолютно не хоче вирівнюватись і дуже сильно смужить. Я пробувала наносити його соло, але зрозуміла що такий варіант не дуже гарно виглядає.


А тепер про дует- я наносила два шари білого лаку M.A.G, потім один шар Odri  і покривала все це своїм улюбленим покриттям LN Professional і щедро заливала весь пиріжок спреєм-сушкою від Ейвон.


І знаєте що? Результат мені дуже сподобався! Дуже-дуже!




Я проходила з цим манікюром майже п'ять днів, він пережив два миття голови, купу домашніх справ і одне тренування (тренування манікюр взагалі рідко витримує) і залишився в ідеальному вигляді. Змивала я тільки через те, що нігті у мене відросли і була дуже велика відстань між лаком і кутикулою.


До речі дует змивається добре, але коли я наносила лак Odri соло - думала що в мене руки зсохнуться від РДЗЛ а гліттер залишиться.
Загалом можу сказати що в парі ці лаки мені сподобались. Якщо ж брати окремо, то лак від Odri досить гарний і можна нанести його тонко (правда проглядатиме ніготь) в один шарі і це вже буде цікаво; а от лак від M.A.G мені здався доволі проблемним і тяжким в нанесенні - він добре підходить як основа під якесь декоративне покриття, яке приховає всі смуги і неоднорідності.

Як Вам біло-плямистий манікюр?

Коментарі

дійсно дуже красивий дует! мені сподобався!
Anastashen James каже…
Люблю белые ногти:)
Odri очень понравился;))
Соня Сабала каже…
Манікюр суперський)
До реч, рідко користуюся білим лаком) здається, навіть не маю такого)
Anna Galaxy каже…
Красиво получилось. :):):)
Roksolana Koliba каже…
Класний дует!
Anna_S каже…
Красивый маникюр!!! Потрясающая стойкость!
как тебе сушка Эйвон?
Мне Маг не нравится - держится на моих ногтях 1 день(((
а Одри у нас в продаже нет...
CatTheKaty каже…
Дякую) Мене з приходом тепла якось дуже потягнуло на світлі лаки)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне тоже очень нравится белый лак на ногтях ☺
CatTheKaty каже…
Дякую)
У мене теж довго не було білого лаку (і досі нема чорного ☺)
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я даже сама удивилась ☺
Я уже год сижу на Эйвоновской сушке -большинство лаков она высушивает очень быстро (хотя есть отдельные экземпляры, которые вообще не желают сохнуть). Расход не очень большой и еще огромный плюс в том, что она содержит масла, которые немного питают кутикулу. Пока она моя любимица)
Nataly Matolinets каже…
Симпатично вийшло) А головне, що таке поєднання дало стійкість, бо у мене особисто Одрі може гарно нанестись за 1-2 шари: і колір яскравий, і все рівномірно, а вже через день - привіт, стерті кінчики ((
Вже давно придивляюся до таких лаків) Та все боюся, щоб не виглядало на нігтях як каша) А у Вас вийшло дуже гарно))
CatTheKaty каже…
Дякую)
На мені лаки Одрі чомусь тримаються дуже добре і ніколи не пузиряться - я спокійно ношу чотири дні без бази і верхнього покриття
CatTheKaty каже…
Дякую
(до мене на ти ☺)
Тут каша виходить, якщо нанести кілька шарів лаку з гліттером, а якщо поверх білого - то все виглядає акуратно ☺

Популярні публікації