ORIFLAME Red apple & Oat nourising lip balm

Всім привіт!
Останнім часом я страшенно полюбила помади (скоро я почну розповідати Вам про свої помадні фаворити☺ скоро-скоро!), забуваючи при цьому про свої улюблені відтіночні бальзамчики і блиски. Але тут мені під руку попався бальзам з відтіночним ефектом від Oriflame з серії  Pure Nature під назвою Red Apple & Oat.



Бальзамчику вже мало не рік, бо він відноситься до рідкісної категорії хороших і дуже економнх продуктів. Я активно користувалась ним все минуле літо а в ньому ще купа продукту і лише невеличка ямка.
Упакований цей бальзам для губ в невеличку плоску круглу коробочку-шайбу з прозорою основою і білою кришечкою. А всередині яскраво червоний і неймовірно ароматний бальзамчик. Об'єм бальзаму - 6 грам.


Зважаючи на упаковку до бальзаму можна дістатись лише пальчиком чи пензликом, чи ватною паличкою. От це трохи не зручно, тому я рідко ношу його з собою.
Уявіть, що ви зробили собі вівсянку і кинули туди трошки сушених з яблук! Уявили? От так і пахне цей бальзам ☺Запах дуже смачний і натуральний - це я Вам кажу як людина, яка їла вівсянку з сушиною постійно на протязі кількох місяців на обід.


Я б сказала, що по живленню цей бальзам досить середній - бальзамчики Tender Care виграють битву, але він не погано пом'якшує шкіру на губах і робить їх рівнішими - після нього зручно наносити проблемні помади. Блиск і легкий відтінок тримаються не дуже довго - до першого перекусу або десь коло години без перекусів. Але губи після нього ще довго залишаються м'якими і доглянутими.


За досить не велику ціну - десь коло 15 гривень цей бальзам мені дуже сподобався. Коли він у мене закінчиться я точно куплю собі ще.

А Ви любите відтіночні бальзами? Можливо у Вас є свій фаворит?

Коментарі

beautifulchili каже…
У мене бальзамчик The Body Shop BORN LIPPY Passionberry. Задоволена ним. Має приємний аромат цукерок Скітлс :)
Соня Сабала каже…
Який чудовий)
А мені потрібен бальзам, але в мене дуже сухі губи. Навіть не знаю, який обрати(
Nataly Matolinets каже…
Дуже симпатичний) І легкий відтінок - для літа саме воно. У мене був від Оріфлейму ванільний бальзам, який я майже два роки використовувала: одне задоволення) Тільки упаковка незручна трапилась(
Не встречала как-то в каталоге.
CatTheKaty каже…
Мммм) Люблю Скітлс) треба пошукати)
CatTheKaty каже…
Мені він дуже подобається)
Коли в мене дуже сохнуть губи я використовую бальзам від Евелін (от тут я писала про нього http://catthekaty.blogspot.com/2013/08/sunscreens.html) - у нього трохи не дивний присмак, але з губами (ліктями і китикулою) він творить чудеса)
CatTheKaty каже…
Дякую) Мені дуже подобається такий легкий відтіночний бальзам на щодень)
Взагалі в Оріфлейму хороші бальзами, які ще й гарно пахнуть ☺
CatTheKaty каже…
Эти бальзамчики несколько раз проскакивали в внутреннем мини-каталоге)
Алина В. каже…
я чула багато гарних вsдгуків про цей бальзам, в мене є два бальзама , ні три, від Оріфмлейм, найбільше подобається їх СС в баночці, з шоколадом:)

Популярні публікації