VIPERA High Life #819

Всім привіт!
Сьогодні хочу показати Вам лак і манікюр, які стали для мене дечим особливим - виходом за певні мої рамки і вподобання. Я зараз кажу про неоновий манікюр з лаком VIPERA High Life #819.


Неонові кольори - це не моє.. Влітку всі просто сходять з розуму на неоні а мені і літом такі яскраві кольори не зручно носити ☺
Але я не змогла пройти повз чергового флешмобу #лакопятница - #неоноваялакопятница. Тим більше, що один неон у мене все ж був - лак Vipera #819, який дістався мені у квітневій коробочці UAbox.


Мені подобається дизайн пляшечки - він наче весь такий простий і лаконічний, але в цьому відчувається хороша робота дизайнера. І глянцевий ковпачок з покриттям під метал виглядає теж досить стильно. Мінусом упаковки (чисто особистим мінусом) я могла б сказати те, що пензлик починається досить близько від самого ковпачка - сама пляшечка не глибока і тому інакше не зробиш. Мені комфортніше, коли між ковпачком і пензликом більша відстань.
Сам пензлик досить зручний - круглий, довгий і гнучкий (все як я люблю). Ним легко акуратно нанести лак на весь ніготь і підібратись дуже близько до кутикули.
Сам лак досить рідкий. Пігментація середня - мені знадобилось три тонкі шари для того щоб досягнути однорідного покриття і все одно вільний край легка просвічував (хоча я б не назвала цей лак желейним чи склом).
На рахунок швидкості висихання я не можу сказати нічого конкретного - я просто таки заливала кожен нанесений шар спреєм сушкою.


Лак я носила протягом двох з половиною  днів - він не дуже підходить під мій гардероб і я змила його не через те що він втратив вигляд а через те. що він не вписувався ні в один мій наряд. Лак гарно виглядав протягом цих 2,5 днів ☺
Змивався лак добре - я хвилювалась, що такий кислотний колір може в'їстись в мої нігті (наносила без бази) або шкіру довкола нігтя. Але лак спокійно покинув мої нігтики ☺
Загалом лак мені сподобався, хоча колір для мене зовсім не притаманний. Я планую купити ще кілька лаків з цієї серії - в ній є кілька просто шикарних синюватих відтінків, до яких у мене вже давно тягнеться і не дотягнеться рука ☺

А як Ви ставитесь до неону?


Коментарі

Tatiana March каже…
У меня это лак тоже есть, в этом оттенке (из коробочки юабокс). Я не в восторге,он такой жидкий.Я действительно три раза его наносила, мне не понравился(
http://www.beautybymarch.com/
Соня Сабала каже…
Обожнюю неонові кольори))
Маю рожевий неон, а ще хочу купити салатовий:) і я буду щаслива:)
Скоро якось зроблю манікюр і закину теж на блог:))
CatTheKaty каже…
У меня давно был еще один оранжевый неон - так он тоже требовал трех-четырех слоев...может это все неоны такие?
CatTheKaty каже…
Це напевно кожному своє ☺
Цікаво буде подивитись на твій манікюр - на комусь я якраз дуже люблю неони (а от на собі...)
Anna Galaxy каже…
Какой красавчик, такой сочный... Мне понравились лаки этой марки. :):):)
Алина В. каже…
ваув! обожнюю ці лаки, в мене рожевий неон, фантастичний колір:)
какой яркий красавчик! очень понравился! я обожаю неоны!)
Nataly Matolinets каже…
Симпатичний колір) Я взагалі не дуже по помаранчевих відтінках, але виглядає сонячно і красиво)
CatTheKaty каже…
Спасибо, Ань) Мне тоже понравился этот лак)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Взагалі треба спробувати собі ще якісь неонові відтінки, але вже десь з серединпи літа і під засмагу ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) А я вот на себе неоны не очень привыкла видеть, но на других очень нравится)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я теж не любитель помаранчевого, якось він у мене в гардеробі, лаках та аксесуарах не прижився)
Anastashen James каже…
Классный оттенок! Такой сочный:) сразу апельсинов захотелось:))
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне тоже он напомнил апельсины ☺
Красиво, яскраво і дуже пасує до тону шкіри)
CatTheKaty каже…
Дякую) З таким лаком у мене руки виглядають дуже смуглими)))

Популярні публікації