Дзеркало моди - лінивий фотопост ☺

Всім привіт!
Вчора я і Софія (от посилання на її блог) відвідали фестиваль індустрії краси "Дзеркало моди".


Я дуже чекала цієї події - раніше подібні заходи проходили повз мене.
Також я дуже багато очікувала - останній місяць я так планувала свій бюджет, щоб виділити певну суму на покупки (щоб купити різні тяжко доступні в моєму місті штучки). Але я не витратила навіть половини виділеної суми - всі мої покупки обійшлись в 90 гривень я у Ватсонсі більші гроші за раз спускаю
Було дуже багато стендів з гель-лаками - це трохи не моя тема (я занадто сильно люблю процес перемальовування нігтів і проходити більше п'яти днів з одним покриттям для мене практично не реально). Дуже цікаво було спостерігати за роботою майстрів - така точність рухів пензликом, такі цікаві орнаменти (і це Вам каже людина яка взагалі не любить нейл-арт).
З цікавих марок лаків і не присутніх в моїй колекції я бачила лаки Nubar, Chine Glaze, Naomi i Garden of Colour. Також були лаки і гелі від CND. Але... я металась від одного стенду до іншого в надії щось захотіти - я розумію, що звучить це дивно, але мене нічого не вражало і не викликало бажання купити. (крім кількох штучок, про які я розповім нижче ☺)
Декоративки було малувато - бачила знаментиі палетки Ательє, шестиколірні палеточки від Герлен, столик з косметикою TianDe, столик з продукцією (купа різних рефілів) Laura Mercier, на якому лежали дві магнітні палетки від Just з такою дикою націнкою, що я взагалі була в шоці.
Загалом мене не вразило (
Дуже сподобався стенд з продуктами для шугарінгу - багато почерпнула для себе і тепер хочу спробувати на собі (я навіть відзняла там коротке відео по тому як видаляти волосся за допомогою цієї карамелі ☺)
Собі я купила дуже миле масло для кутикули від Naomi  з ароматом лимону (в середині круглої пляшечки плавали різні квіточки, що просто не змогло залишити мене байдужою). Також я купила один лак Garden of Colour - я дуже довго шукала саме такий відтінок та і марка мені не знайома (взагалі мене привабив їхній стенд і я подумую завтра навідатись і купити щось для нігтів  - там були ще й бази/сушки/топи та і палітра кольорів була досить цікава). Останньою моєю покупкою стали безворсові серветочки для зняття лаку - давно хотіла їх купити і вже навіть випробувала - дійсно круто!

От, власне, і все! Я залишилась злегка розчарованою - чомусь я очікувала більшого. Взагалі я думала, що знайду там різні штучки для стемпінгу - і вже точно собі куплю ☺ Але там такого я не побачила.
Надіюсь, що Вам було цікаво читати і переглядати цей пост - всі фото клікабельні і я з радістю відповім на всі запитання (просто нема сил підписувати кожне фото).
Дякую за увагу!


Коментарі

Мды... Я ожидала, что у вас все пройдет круче, чем у нас в свое время...
У нас тоже основным ассортиментом выступали гель-лаки и вообще товары для салонного нейл-арта. Но было очень много профессиональной косметики, как уходовой, так и декоративной.
Усмотрела на одной из фото лазерную шлифовальную пилку для ног. Очень такую хочу уже давно :)
Nataly Matolinets каже…
Лаковий рай) Людей якось не багато... Чи це тільки вихідні попереду і все ще буде?
А то я якось зовсім забула про цей івент) Треба буде піти в розвідку...
Соня Сабала каже…
Ех, а я ще якось не зберуся написати цей пост) та і пост взагалі) заледве додому потрапляю))
Пост хороший) але я теж чомусь очікувала чогось значно більшого(
CatTheKaty каже…
У нас тоже были разные уходовые салонные средства - но они были в совершенно безликих упаковках и было немного непонятно что же это)
Мммм... шлифовальная пилка - надо и себе присмотреться (у меня прошлый век в этом вопросе - пользуюсь обычной пемзой)
CatTheKaty каже…
Людей було і не багато і не мало)
А от лаків наче і було багато, але чогось цікавого не було(
Фестиваль проходить з 5 по 7 червня (сьогодні до третьої)
CatTheKaty каже…
Дякую)))
Та у мене теж якось не було сил на написання повноцінного посту, тому виклала коротке резюме і купу фоток)
Я теж очікувала значно більшого - вже уявляла, що я накупляю купу всього, до дому не донесу тяжкі торби покупок) А в результаті...
Nataly Matolinets каже…
Я просто, як бачу це приміщення, зразу згадую про Форум видавців, от в порівнянні і видається, що так спокійно там)
Anna_S каже…
С покупочками тебя!
Масло для кутикулы такое прелестное, я бы тоже не удержалась!
Буду ждать отзыв на лак, не встречала такой марки у нас.
Хочу Нубар))))
А что это за блестящие полосочки на фото - http://3.bp.blogspot.com/-iLXr9p1KcD4/U5DHK_NYxXI/AAAAAAAAC0M/JguDkS0vjIE/s1600/SAM_5641.JPG ?
CatTheKaty каже…
Ну так,, на Форумі видавців людей значно більше ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо, Ань)
Я так обрадовалась, увидев Нубары, но лично для себя не смогла выбрать лак, который бы хотелось купить (((
Это целые ленты с пакетиков разного глиттера - там целый стенд был буквально увешан разными блестючками ☺

Популярні публікації