Oriflame - Pure Colour Eye shadow Palette #Nude & Grey (тіні для повік "100% цвета" #Дикий пляж)

Всім привіт!
Сьогодні хочу розповісти про палеточку тіней від Оріфлейм - "100% кольору" ("100% цвета") у варіанті "Дикий Пляж".


Ці тіні я купляла з багатьох причин - але перша причина це цікавість. Взагалі я чула багато і різного про тіні від Орі, але маючи лише одну палетку яку я розбила і тепер не можу заспокоїтись робити якісь висновки не можна - тому я вирішила спробувати ці тіні.
Перше що мене здивувало - розмір палетки. Якось в каталозі вона мені здавалась більшою а в реалі вона така невеличка ☺.  Але сумарна вага всіх тіней 4,8 грами - досить багато, тому не треба зважати на мініатюрність упаковки.
Про упаковку - вона дуже проста і зроблена з з досить міцного пластику. Кришка прозора і видно всі відтінки. Упаковка мені нагадує мою колишню любов - тіні від марки Ффльор де такі зараз купити?
В комплекті з тінями йде двосторонній аплікатор - я ним не користувалась, бо він здався мені дуже жорстким. Також, я думаю, зрозуміло що в цій коробочці нема дзеркала - для мене це не проблема ☺


Спочатку тіні взагалі чомусь відмовлялись набиратись на пензлик і я була розчарованою. Але коли стерся верхній шар ситуація змінилась на краще - ніяких проблем!
Всі тіні в палетці мають шиммер в тій чи іншій мірі. На шкірі він виглядає не дуже крикливо і яскраво - палітру можна спокійно використовувати для денного макіяжу.
Без бази тіні виглядають досить блідо - для денного макіяжу ще якось, але для вечірнього чи просто чогось яскравішого вони не годяться. Але база рятує ситуацію ☺

Свотчі в тіні (зверху нанесена база)

1. Білий сатиновий відтінок. Хороший в якості хайлайтеру, але чомусь мені він не дуже подобається - якось його відтінок не гармоніює з моїми очима.
2.  Рожевувато-бежевий сяючий нюд. Мені подобається цей відтінок. але без бази конкретно на моїх повіках він віддає ліловим, а з базою - більш теплий і рожевуватий (може тут вина мої повік?)
3. Біло-бежевий - хороший відтінок, часто ним користуюсь. На повіках виглядає практично білим з легким бежевим відсвітом.
4. Приглушений сіро-бузковий. Хороший відтінок який можна використовувати соло.
5. Колір темного шоколаду з золотими блискітками - от це взагалі шик! Без бази він просто якийсь бруднувато коричневий з блискітками, але на базі він розкривається і видно всю глибину кольору - проступає навій легкі бордові нотки. Дуже люблю затемняти складку і кутик ока саме ним, а також малювати цим відтінком стрілку (вологим пензликом) ☺
6. Відтінок пильного капучіно. Підходить для нанесення соло і я часто користуюсь ним в саме такій ролі.
7. Темний сірий відтінок - дуже легко набирається і просто ідеально переноситься навіть без бази.
8. Ще один темний сірий відтінок - практично клон попереднього але цей трохи сухіший. Використовую відтінки 7 і 8 для підведення нижньої лінії росту вій ☺

Свотчі на сонці (зверху під тіні нанесена база)
Загалом далі я пропоную орієнтуватись на фото, можу лише сказати, що палетка мені сподобалась. Вона легка, компактна , при бажанні всі тіні з неї легко і якісно наносяться пальчиками. Відтінки універсальні і підійдуть під будь-який колір очей - ці тіні можна подарувати подрузі, чи знайомій (або навіть самій собі). Відношення ціна/якість в цілому на рівні ☺

А Ви пробували тіні від Оріфлейм? Які Ваші враження?

Коментарі

Сейчас это моя основная палетка на каждый день. Ношу ее с собой в рабочей косметичке, ведь она маленькая и легкая :) Мне стойкости и яркости без базы не хватает, потому я всегда использую под эти тени базу от МК. Подумываю приобрести еще одну такую палетку в других оттенках :)
beautifulchili каже…
Дуже подобається ця палетка)
Правда користуюсь переважно коричневими відтінками)
Алина В. каже…
з базою тіні виглядають більш яскравішими і кольори більш насищені, гарний варіант для макіяжу на кожний день!
Nataly Matolinets каже…
Без бази якось воно зовсім ніяк( Але з нею - цілком пристойний набір для нейтрального мейку
CatTheKaty каже…
Спасибо тебе за наводку на эту палетку)
Я даже с ней приноровилась делать яркие макияжи - просто добавляю яркий розовый/зеленый/бирюзовый к готовому ежедневному макияжу ☺
CatTheKaty каже…
Мені також вона подобається) Найчастіше я користуюсь 5,6 і 7 відтінками (7 на нижню повіку)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Без бази вони якось не дуже ☺
CatTheKaty каже…
Без бази вони дають просто легкий відблиск((
При бажанні можна якось ще більше нашаровувати відтінок і отримати навіть вечірній варіант (то треба заморочитись, вбивати тіні вологим пензликом і т.д.)
Я бы с удовольствием на них посмотрела ;) Да и себе надо будет ка-нибудь попробовать... лето пришло, а я все так же "стесняюсь" использовать яркие акценты.

Популярні публікації