Щіточка для вмивання Watsons - Silicon facial cleansing pad

Всім привіт!
Сьогодні я хочу  поділитись з Вами приємним відкриттям - інструментом, який  мне дуже порадував. Це силіконова щіточка для обличчя з магазину Ватсонс.



Цю щітку я купила досить спонтанно - вона ніколи не привертала моєї уваги і я завжди надавала перевагу целюлозним спонжикам для вмивання. Але під час одного походу в Ватсонс тих самих спонжиків не виявилось в наявності і я вирішила взяти собі цю щіточку. Її ціна десь в районі 20 грн (може трошки більше).
Перше що кинулось мені в очі, а точніше в ніс - запах цієї щіточки. Вона пахнула дешевою китайською гумою( Але після того як я її помила і протерла антисептичним розчином запах зник ☺


Далі мене вразило те, наскільки м'якими виявились силіконові щетинки - вони просто надзвичайно ніжні. Щораз, коли  користуюсь щіточкою я мало не мурчу від задоволення і намагаюсь вмиватись довше. За рахунок того, що я щоденно (інколи навіть двічі на день) користуюсь цією щіточкою у мене практично відпала потреба в скрабуванні - щітка легко і акуратно позбувається забруднень і застарілого шару шкіри (якось це дивно звучить?). Піни щітка дає не багато (я звикла до спонжів).
На щіточці є колечко для пальця і присоска. Остання скоріш мені заважає і я взагалі хочу її відрізати (під час вмивання вона умудряється сама присмоктатись до умивальника ☺)


Я користуюсь цією щіточкою ще й для шиї і зони декольте - вона забезпечує хороше очищення без травмування шкіри. А ще мені подобається те, що її легко можна обробити якимось антисептичним засобом - з целюлозним спонжем так не вийде.
Щіточка мені дуже сподобалась, нею приємно користуватись (а ще вона дуже гарного кольору). Щоранку і щовечора моя рука тягнеться до неї ☺

А чим очищуєте шкіру Ви?

Коментарі

Алина В. каже…
Цікава щіточка, найголовніше те, що не травмує шкіру. Біля мене близько Ватсонс немає, але як буду в ньому, то обов'язково потрібно буде звернути увагу;-) Дякую за відгук!
Обращала внимание на эту щеточку в Ватсонсе, но не покупала по той же причине, что и ты - предпочитаю целлюлозные спонжи. Они возможно чуть хуже справляются с отшелушиванием, но ими очень классно снимать маски. Хотя они требуют довольно частой их замены. А такой щеточкой можно пользоваться очень долго, ведь есть возможность ее дезинфецировать.
Nataly Matolinets каже…
Ніколи не пробувала такі штуки) Але по опису вже хочеться...
Anastashen James каже…
Вот и я люблю целлюлозные спонжики:)

В моем блоге для тебя награда! Заходи - http://anastashen-james.blogspot.ru/2014/07/the-liebster-blog-award-2.html :))
CatTheKaty каже…
Дякую)
Мені теж подобається, що такою щіткою при всьому бажанні не травмуєш шкіру, бо я умудряюсь інколи целюлозним спонжем розтерти шкіру до подряпин і подразнення(
CatTheKaty каже…
Я пока тоже смываю маски исключительно целлюлозными спонжами - мне так удобнее)
CatTheKaty каже…
Я теж довгий час і не підозрювала про існування такого девайсу, але тепер я з ним не розлучаюсь)
CatTheKaty каже…
Я тоже очень их люблю и пока не могу на 100% от нх отказаться)


Спасибо за награду ☺

Популярні публікації