Яскравий манікюр з лаками JERDEN Gel effect! #12 fruit jelly i ODRI


Всім привіт!
Сьогодні я хочу показати сі недавній манікюр з лаками, які я недавно купила.




Я вже давно хотіла випробувати серію лаків з ефектом гелю від Jerden. Це мій другий лак з цієї серії і він сподобався мені дещо менше за попередній. Хоча колір мене просто підкорив ☺


У нього хороший власний глянець, він зручно наноситься і добре сохне, але... але стійкість у нього не тішить - на наступний день у мене з'явився невеличкий скол.  Тому я покрила нігті ще одним шаром лаку (третім) і нанесла золотий лак від Одрі, який йшов в наборі ще з двома лаками (набір називається полум'я пристрасті і доступний в магазинах "Космо" за ціною від 13 до 19 гривень в залежності від акцій). Зверху я закріпила це все моїм улюбленим верхнім покриттям від LN professional.


З таким манікюром я проходила ще три дні і зняла його, хоча він виглядав як новий. За рахунок того, що лак яскравий він злегка пофарбував мені шкіру - я аж злякалась, але вода з милом усунули весь рожевий пігмент з моїх рук.


От, власне і все, що я можу сказати про складові цього манікюру.


Про сам манікюр можу сказати лише те, що він дуууже ефектний і привертає багато уваги. А ще мені здається, що градієнт візуально злегка видовжує нігтеву пластину. Взагалі, це напевно найефектніший зі всіх градієнтів, які я робила на своїх руках ☺



Мої ідеї, щодо гліттерного градієнту можна переглянути тут.

А як Ви ставитесь до градієнту в манікюрі?

Коментарі

beautifulchili каже…
Ваааау)
Дуже гарно.. а які нігті красиві)
Ніколи не зустрічала гель-лаки Jerden, але дуже зацікавилась ними після Вашого манікюру)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я ці лаки побачила ще кілька місяців тому на їхньому сайті і все не могла знайти (на мене написи типу "ефект гелю" діють просто магічним чином і я не можу не купити такий лак). Конкретно це мені так собі, бо стійкість в соло нанесенні не радує, але у мене є ще 18 відтінок - от він спокійно носиться чотири дні)
Интересно получилось!
Мне еще очень сам по себе розовый понравился)
очень интересный маникюр! золото прекрасно дополнило розовый лак!)
Nataly Matolinets каже…
Нігті розкішні) Колір не "мій", але однозначно літній і притягує погляди)
Anna Galaxy каже…
Катя, какая красота получилась. очень понравился цвет лака, такой сочный. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне тоже очень понравился оттенок розового лака (хотя в магазине он мне показался сооооовсем другим)
CatTheKaty каже…
Спасибо) У меня такое сочетание цветов почемуто ассоциируется с Китаем
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я би теж не сказала що колір мій (що золотий, що рожевий), але інколи хочеться чогоь такого ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня ☺
Мне сейчас нравятся такие насыщенные оттенки ☺
Anastashen James каже…
Мне очень понравился маникюр!:)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне все хочется его еще раз повторить)

Популярні публікації