Пудра з перлів Pearl Powder

Всім привіт!
Сьогодні я хочу поділитись з Вами своїм абсолютним фаворитом і маст-хевом декоративного і доглядового сегменту - пудрою з перлів Pearl Powder.


На сайті Magic Minerals пудра з перлів йде в розділі праймерів, але крім її опис розширює коло застосування мало не до функцій крему. Розберемось?!
Спочатку я наносила цю пудру виключно під тональний, консілер чи під фінішну пудру. Фінішна пудра теж була мінеральна (але з невеличким відтінком) і мені здавалось, що ніякої практичної різниці між цими двома продуктами нема. Тому я частенько нехтувала пудрою з перлів (ох як даремно!). І я вже збиралась написати про неї такий собі відгук - матує дуже делікатно, шкіру освіжає і т.д.
Але одного дня у мене почалась дика алергія на обличчі - червоні висипання, які саднили і боліли. А ще на обличчя було просто не реально нанести крем - від нього все починало пекти. І я почала шукати в гуглі поради що з таким робити і натрапила на згадки про пудру з перлів. В результаті я нанесла її на голу шкіру (старалась наносити максимально густо, але за короткий проміжок часу вона "всідається" на шкірі і стає непомітною) і лягла спати. А на ранок все пройшло! Тоді я ще раз перечитала всі функції цієї пудри і стала використовувати її зранку і ввечері на крем.

Пудра біла, але при розтушовці стає абсолютно прозорою і камера не може відобразити якийсь ефект(
Зараз я наношу її щоранку одразу після тоніку чи спрею-гідралату - тепер я майже не користуюсь кремом! Не знаю, яким чином, але моє сухе обличчя після цієї пудри почувається зволоженим і не пересихає протягом цілого дня. А ще пудра захищає від негативної дії сонячних променів - не знаю, який тут фактор захисту, але загалом помітно, що моє обличчя засмагло не дуже сильно, зате дуже рівномірно (і ще в мене не лущиться шкіра на носі).
Якихось фантастичних змін на краще зі шкірою я не помітила - на літо в мене по замовчуванню зменшується кількість висипань і обличчя стає більш чистим. Але алергії і подразнення мене тепер не турбують і це мене тішить (бо в минулі роки у мене траплялось таке, що я мало не тиждень ходила з червоним обличчям і нічого толком не допомагало).
Якщо розглядати цю пудру як декоративний продукт, то вона має дуже слабку покривну здатність (можливо це тому, що вона типу як праймер?) і вона дуже цікаво матує - шкіра не блищить, але вона неначе злегка розмита (заблюрена ☺) в фотошопі. Причому чим більше цю пудру втушовувати і полірувати на шкірі - тим кращий виходить ефект.
Єдиний мінус цієї пудри - її упаковка. Я обрала собі невеличку 5 грамову баночку з сіфтером - на пробу і цієї баночки мені вистачить ще на дуже довгий час. Але в дорогу з собою таку розсипушку брати не зручно - через сіфтер висипається багато продукту. Також за рахунок маленьких розмірів кришечки в неї не влазить моя улюблена дуофібра для пудри... тут я придумала дуже зручний варіант - я на набираю і наношу пудру дешевеньким розсувним пензликом, а політрую вже дуофіброю - але це вимагає наявності і постійного використання двох пензлів... От такий от мінус ☺

Загалом я дуже сильно полюбила цю пудру - і в якості декоративного продукту, і в якості догляду. Жоден мій макіяж не обходиться без неї і я планую купити собі таку в більшому розмірі (коли закінчиться цей об'єм).

А який Ваш фаворит на літо?


Продукція надана на незалежний огляд
інтернет магазином
мінеральної косметики Magic Minerals

Коментарі

Roksolana Koliba каже…
І в мене є пудра з перлів, вже йду наносити:) Я люблю її як праймер під мінеральну основу.
Алина В. каже…
думаю, влітку, коли дуже спекотно, таку пудру наносити на обличчя дуже приємно, тому що вона легка, як шовк)))
Nataly Matolinets каже…
В мене є щось сходе від Ів Роше) дуже задоволена цією пудрою, хоча раніше використовувала тільки компактні~
CatTheKaty каже…
Я частенько наношу цю пудру як праймер під ББ крем - тоді шкіра не жирниться і взагалі не треба пудритись зверху ☺
CatTheKaty каже…
Це точно - мене в спеку навіть звичайний крем на обличчі дратував, а ця пудра відчувалась дуже природньо і не заважала ☺
CatTheKaty каже…
Я також якось більше користувалась компактними, але нещодавно відкрила для себе от такі розсипушки і зрозуміла, що вони набагато натуральніше виглядають ☺

Популярні публікації