UAbox & MixStyleCappuccino - міні-огляд моєї коробочки

Всім привіт!
Інтернет - велика штука, яка пропонує безліч спокус. Однією з них стала лімітована коробочка від сервісу UAbox, яку вони випустили разом з відомим українським блогером Юлією MixStyleCappuccino. Я знала, що коробка повинна бути повністю присвячена нігтям, що в ній - мастхеви від блогера, але не могла набратись хоробрості і замовити собі цю чудо-коробочку. Аж поки не з'явились перші огляди і тоді - все!



Я не вмію і боюсь замовляти в інтернет (є ще такі динозаври як я?) і довелось трохи поморочитись, я не була впевнена, що все роблю так, як треба, але в решті оплатила коробочку (в четвер ввечері) і сьогодні - в суботу в день я вже тримаю її в руках. Швидкість тішить ☺
В у коробочці 8 повноцінних штучок для манікюру.
Марка Сталекс потішила трьома із них - ножичками для кутикули, лопаткою і скляною пилочкою (разом з якою лежить ще апельсинова паличка). У мене вже є інструменти від цієї марки (я все не можу написати і оформити їх огляд) і я дуже ними задоволена - тому ці три підуть жити до моєї сестри може тоді вона не зачіпатиме мої
Також мене потішив біо-гель від ElCorazon 423/130 - люблю продукцію цієї марки. Не знаю, чи залишу його собі - моя сестра їх теж дуже любить, а в мене вже й так більше ста лаків.
Два цікавих і нових для мене засоби були від марки Kalyon - засіб для візуального відбілювання нігтів і засіб для пом'якшення і видалення кутикули. От це точно мені - люблю такі штучки.
Далі мене потішив лак від марки China Glaze - з цією маркою я особисто не знайома, лише чула хороші відгуки. Відтінок лаку не зовсім звичний мені - малиново-червоний з холодним рожевуватим підтоном і називається він  Snap My Dragon.
І останній продукт - лак від бренду MeMeMe #58 Indulgent - темний бордовий відтінок. Буду тестити ☺


Також в коробочці лежала листівка, з одного боку якої було фото Юлії (з автографом!), а з іншого - опис вмісту ☺


Коробочка мені дуже сподобалась, особливо приємно, що з її вмісту порадуюсь не лише я ☺

А як Вам наповнення цієї коробочки?

Коментарі

Алина В. каже…
з великим задоволенням переглянула відео, гарне наповнення бокса, лаки супер)
Nataly Matolinets каже…
Клас!
Манікюрна коробочка = щастя)
CatTheKaty каже…
Дякую) Наповнення дуже потішило - хороший набір стартових предметів для манікюру☺
CatTheKaty каже…
☺ Дякую) Дійсно щастя - я просто не могла натішитись, коли розпакувала))

Популярні публікації