Мої думки про стемпінг

Всім привіт!
Ось вже тиждень, як я стала власницею кількох інструментів для стемпінгу. Дуже давно я хотіла випробувати на собі цей вид дизайну, але все ніяк не могла знайти оптимальний для себе спосіб купити все необхідне.


Власне, я терпіти не можу замовляти щось через інтернет. Мені треба взяти в руки, роздивитись. А в наших магазинах максимум що можна купити - дешеві китайські штампики в комплекті з такими ж скребками і пластинки з мілкими малюнками квіточки/сердечка/букви - таке я вже пробувала і чесно, тут жаль навіть тих невеликих грошей, які просять за все це.
Я передивилась багато сайтів, але сюди мені щось не підходило - ціни, наявність чогось одного і відсутність іншого. Але в Марії в її нейл-інстаграмі ruda_panda я побачила дуже гарний стемпінг і вона порадила мені інтернет-магазин http://stamping.4ukr.com/ на який я вже кілька раз заглядала, але постійно найсмачніших плиточок там не було.
Але так як мені вже зоооовсім припекло і я не могла чекати - я вирішила замовити собі щось з того сайту вже, не чекаючи нових пластин і штампів. Ще забула відзначити - магазин знаходиться у Львові і можна забрати їх вже на наступний день (так вийшло в мене - я замовила ввечері, а в же на наступний ранок забрала все щастя собі).

Я замовила круглий двосторонній штамп з двома скребками.
Дуже хотіла інший - прямокутний і теж силіконовий (такий я бачу дуже часто в різних блогерів і чула що з ним дуже зручно попасти чітко і рівно). Але його не було в наявності, тому взяла цей.
Загалом він мені сподобався - мені не довелось запилювати верхній шар, Маленьким штампом я ще не користувалась, але добре що він є.
Силіконова біла подушечка дуже м'яка (особливо якщо порівнювати з дешевими китайськими рожевенькими штампами). Зображення набирається легко і переноситься без проблем. Ця подушечка дістається, тому її можна дістати і добре протерти окремо. Правда мене лякає можливість того, що вона може вилетіти.
Щодо скребків то вони видаються мені доволі однаковими по зручності, хоча більший тяжче відтирати. Останні два рази я використовувала пластикову картку і так мені сподобалась набагато більше і не треба паритись з кутом і силою натиску - пластикова карта все робить сама!

Також я замовила собі три пластини для стемпінгу.

Почну з першої - вона від марки Bundle Monster #16
Нижній правий малюнок - мій фаворит, чомусь він мені страшенно запав в душу.
Всі малюнки чітко вигравіювані і з ним нема ніяких проблем.











Мій перший стемпінг. Я вибрала занадто подібні відтінки лаку ☺
Ще один стемпінг з цією плиточкою


Далі у мене два диски від марки Pueen.

Перший диск під номером 15 сподобався мені гравіюванням у вигляді луски (внизу) а також крайнім лівим гравіюванням з якимись листочками. Пробувала робити реверсивний і вітражний стемпінг з нижнім малюнком - досить нічого, але у мене поки руки кривуваті ☺
До цієї пластин я також не маю ніяких нарікань - все чітко і класно.









Мій перший decal stamping


І остання моя пластинка під номером 29 привабила мене своїми бантичними мотивами.
Крайні ліві бантики на ниточках (саме так сприймаю цей малюнок) взагалі мімімі і дуже милі - маю кілька ідейок з ними.
Тут взагалі вcе дуже класно переноситься бо лінії не дуже тонкі і глибокі.










Загалом я потроху освоюю стемпінг - у мене просто хора натхнення і бажання пробувати але нема часу. Якщо Вам цікаво, я могла б зробити короткий пост з посиланнями на тих інстаграмерів і блогерів, котрі мене надихають (чесно кажучи, кожен мій ранок зараз починається з перегляду стрічки в інстаграмі і міні-уроків по нейл-арту і стемпінгу).

От такі мої перші інструментики для стемпінгу
Чи подобається Вам такий вид дизайну нігтів?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Дякую за дуууже корисну інформацію) Я саме давно шукаю щось гарненьке для стемпінгу і намагаюсь розібратись, як його робити... А тут така радість - магазин у Львові! Охохо, скоро буду ставити експерименти)
Anastashen James каже…
Стемпинг - это наше все!:)
Симпатичные маникюры:))
Алина В. каже…
виглядає круто! але я б лінувалася гратися з стемпінгом))) хоча, якби мені хтось таке зробив не відмовилася б)))
Roksolana Koliba каже…
Реверсний чудовий вийшов:-) і про твоїх муз цікаво було б почитати:-)
CatTheKaty каже…
Немає за що) Я сама довго розбиралась і все не могла знайти щось прийнятне для мене, тому подумала, що комусь мої пошуки і результат може згодитись ☺
Цікаво буде подивитись на твої експерименти ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо))
Стемпинг - это настоящее чудо в моей маникюрной жизни)
CatTheKaty каже…
дякую) насправді то не так і заморочливо, особливо якщо все робити на паперових серветках і на двох нігтях))
CatTheKaty каже…
Дякую, мені здається що трохи косувато, але як на перший раз - то результат мене задовольнив))
Я якраз зараз пишу про них пост, бо дуже вдячна за натхнення ☺
Liya Natasha каже…
дуже гарно вийшло. дякую за так чудові фото і манікюри.
CatTheKaty каже…
Дякую) Дуже хочеться опанувати це мистецтво і робити ще якісь цікаві манікюрчики ☺

Популярні публікації