Маленькі покупочки з Watsons

Всім привіт!
На цих вихідних в мережі Watsons проходила дуже класна акція - знижка в 30%  на всю декоративку. Плюс до того у нас в Львові відкривали оновлений магазин на вулиці Ваговій і там була ще знижка 15 на весь асортимент. Я просто не змогла пройти повз і купила кілька давніх хотілок, які швиденько покажу тут.



Тіні Color Tattoo від Maybelline це своєрідна легенда на Ютубі і серед блогерів. Здається вони є у всіх - крім мене. Тому я вирішила виправити таку несправедливість і купити мегапопулярний відтінок Permanent Taupe і менш відомий (але дуже потрібний конкретно мені) Timeless Black. Тіні я вже трішки спробувала і поки покупці дуже рада ☺
Також мене давно цікавив лайнер So Couture від L'Oreal. Мене дуже цікавив аплікатор у цьому фломастері - це дійсно пензлик. Довго думала купляти чи ні (він коштував десь порядка 80 грн., і мені це трошки дорого - особливо не знаючи чи дійсно він буде хороший). В решті мені його подарував мій хлопець, який стояв збоку і терпів мої муки вибору на протязі пів години ☺. Лайнер мені теж сподобався - поки це найзручніше, що було в моїх руках ☺
Також купила свій улюблений консілер-хайлайтер від Eveline у відтінку Nude - купляю його вже на протязі кількох років і ніжно люблю його легку текстуру.
Також купила цікавий духромистий лак від Sally Hansen  у відтінку #470 Black Tie. Манікюр ще з ним не робила - чекаю поки відростуть мої нігті. Але свотч на ромашці мене зачарував.
Останнє що я купила - спонжики для зняття лаку від M. A. G. - беру їх вже не вперше і дуже люблю.

От такі були мої маленькі покупочки (і подаруночок!) в Ватсонсі. Обожнюю такі знижки!!! От би ще про них попереджали заздалегідь ☺
А Ви пробували щось з моїх нових надбань? Які Ваші враження?

Коментарі

Соня Сабала каже…
Розкажи детальніше про консилер, бо я якраз шукаю собі підходящий, який би гарно перекривав всякі почервоніння) і де є в Ватсонс лапки Саллі хенсон і чи вони хороші:)
Nataly Matolinets каже…
Плюсую до попереднього комента)) Хочу новий консилер
CatTheKaty каже…
☺ якось я тут повільно реагую)
CatTheKaty каже…
Якщо тобі треба щось легке для області під очима і не сильних висипань/почервонінь - то цей консилер досить хороший варіант. Він не дасть такого маскування як кремоподібний коректор чи стік, але на обличчі його не помітно і тушувати його легше ☺
Anna Stryukov каже…
Ох, какой оттенок лака шикарнейший! Будет интересно посмотреть с ним маникюр. А еще конечно тени хочется увидеть.
С покупками и подарком!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я в этот лак влюбилась с первого взгляда, и даже мой парень сказал, что нужно брать (он постоянно отговаривает меня от лишних покупок)
Постараюсь сделать пост о лаке и тенях побыстрее ☺

Популярні публікації