Манікюр з лаками M.A.G #026 та #002 і Golden Rose Nail Art #106 і топом Golden Rose Gel Look

Всім привіт!
Сьогодні хочу показати Вам мій не дуже старий манікюрчик зі стемпінгом.



Основним кольором манікюру став рожевий з невеликою долею червоно-малинового лак #026 від M.A.G. Він не містить в собі шиммеру і має хорошу пігментацію (ним можна робити стемпінг). На всіх нігтях (крім тих, що зі стемпінгом) він нанесений двома тонкими шарами і без топу. Коли я купляла цей лак, то він здався мені більш кораловим (я якраз хотіла кораловий лак) - але у Ватсонсі таке освітлення, що я вже неодноразово купляю одне а додому приносила взагалі наче інше.


Стемпінг я робила двома лаками - чорним Golden Rose Nail Art #106 (серія з тоненьким пензликом) і білим M.A.G #002. Чорний дещо щільніший, а через білий при стемпінгу по шиммерних лаках злегка просвічує шиммер (мені це навіть подобається, нагадує якесь мереживо). Обидва лаки, як видно, дають достойний чіткий результат.

Тут чітко видно, що на безіменному пальці я таки потерла зі глегка змазала стемпінг -
але в житті я такого не помічаю ☺ Висновок - треба наносити топ не токаючись до стемпінгу пензлем (просто розподіляти крапельку топу. І не фоткати макро ☺

В якості топу я використовую покриття від Golden Rose Gel Look - він не тягне за собою малюнок (звичайно ж, якщо не терти пензликом по стемпінгу) і дає яскравий глянець і створює однорідне гладеньке покриття (навіть на лаках з виступаючим гліттером). Особисто для мене в ньому знайшовся лише один мінус - мої нігті середньої гнучкості і на місцях, де ніготь гнеться з'являються невеличкі тріщинки десь на другий третій день (але на третій день я зачасту нігті перемальовую - отож це не біда ☺)


Для стемпінгу я використовувала пластину Pueen 15 і силіконовий штампик, про які я писала от тут. Мені дуже подобається цей візерунок і його я використовую постійно хоча цю пластину я брала не через нього і до певного моменту цей візерунок мені взагалі не подобався.
Проходила з цим манікюром я рівно три дні і всі представники з честю витримали цей термін ☺

А що у Вас сьогодні на нігтях???

Коментарі

Eva Shepherd каже…
Дуже гарно! Мені теж подобається чорно-білий стемпінг на яскравих неонових відтінках:)
Алина В. каже…
відтінок у лака-цукерочка! такий дівчачий і яскравий! не являюсь прихильницею стемпінгу, але цей варіант виглядає гармонічно!
Nataly Matolinets каже…
Супер) Нагадує мені про їхній же відтінок 30 =)
CatTheKaty каже…
Дякую) Я б не сказал що цей лак такий вже аж неоновий - він якраз на грані між дуже яскравим і неоном, але ближче все ж до просто яскравого ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Мені дуже подобається цей відтінок, жаль, що купила його аж під самий кінець літа ☺
Мене останнім часом понесло на стемпінг і я його тулю де треба і не треба ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Треба придивтись до 30, може сподобається (бо мене останнім часом приваблюють такі відтінки)
Tanserb каже…
Очень красиво! Спасибо за подсказку по поводу топа, как раз ищу тот, который на стемпинг можно использовать
CatTheKaty каже…
Спасибо) Еще у El Corazon хороший Top Shine, только от него не такой невероятный глянец и без эффекта геля) Но тоже не тянет)

Популярні публікації