Манікюр з Odri Ice Cream #01

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про свій новий лак і свіжий манікюр з ним. Отож, перед Вами лак Odri з серії Ice Cream у відтінку #01.


В пляшечці цей лак - просто казка: молочна желейна біла база з оранжево-червоним крупнуватим шиммером і крупним шестигранним гліттером оранжевого, зеленого і жвтого кольорів. Але на нігтях все виглядає трошки інше - варто було б за хвилин двадцять до того, як наносити лак, перевернути його до верху дном, щоб було більше гліттеру... Але я щось забула). В результаті гліттеру на нігтях виявилось не дуже багато (хоча мені так подобаться).


Лак я нанесла в два шари і хочу відмітити велииикий плюсик в його бік - при нанесенні другого шару гліттер з першого просвічує дуже мило і не виглядає неакуратно. Не всі лаки можуть таким похвалитись.
База лаку трохи смужить - не знаю чия це провина: моя, бази у вигляді гель-лаку чи самого лаку. Тільки після нанесення двох шарів лаку і топу я додумалась, що варто було б це все наносити на білий або інший світлий лак (от запаморочення, як я одрагу не додумалась?).


Фініш у лаку трохи горбистистий - не скажу що це критично, та й глітттер не чіпляється. Але з топом він виглядає більш легким і повітряним + гладенькі нігтики.
Я ше поки не знаю, як цей лак буде зніматись (але я людина терпяча і заради такиї милих нігтів можу взагалі багато витерпіти).


Про стійкість теж навряд щось скажу - по-перше у мене на нігтях гель (а це трохи не те, що на голі нігті наносити) і по-друге у мене хороший топ (Голден Роус Гель лук) і останнє - у мене зараз стільки смачненьких лаків, що більше трьох днів я просто не витримаю (от якраз на третій день і змила ціленьке гарне покриття).


Я рада, що купила цей лак і буду користуватись ним надалі (треба подивитись, як він в якості топу і акцентів). Думаю десь в місяці лютому не буду з нього вилазити (лак виглядає дуже весняним, а якраз у лютому мені особливо гостро хочеться весни).
Дякую за увагу!
Вам подобаються лаки з желе і гліттером, поділіться улюбленцями?

Коментарі

Anna Galaxy каже…
Красивый лак и маникюр получился очень нежный и воздушный. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне он очень полюбился своей легкостью и молочностью)
Nataly Matolinets каже…
Ну от, я вже знаю, що мені потрібно. Лак класний! Дуже подобається)) останнім часом підсіла на щось таке гліттерно-веселе
CatTheKaty каже…
☺ Лак дійсно класний) Я взагалі обожнюю всякі гліттерні лаки і в мене гліттерно-весела манія як почалась (знати б коли), так і не проходить)))
homemadecat каже…
Чудесный лак - как конфетти игривый))
CatTheKaty каже…
Интересное и очень точное сравнение ☺
cosmoh0lic каже…
Приємний лак! Одразу ассоціація з білим махеровим светром виникає. Пасує до осіні.
CatTheKaty каже…
Дякую) Мені таке порівняння в голову не приходило, але тепер дивлюсь - дійсно мохеровий светрик (а ще я знайшла вдома дуже подібну пов'язку на голову, теж з мохеру)

Популярні публікації