Oriflame The One - Illuskin Powder #Medium

Всім привіт!
Сьогодні я хочу Вам розповісти про продукт, яким я останнім часом я пудрила свій ніс носик ☺ І це пудра від марки Oriflame з лінійки The One  і називається вона Illuskin Powder ( у мене у відтінку Medium)


Одразу скажу, що за повною ціною я б її навряд купила - скоріш би взяла щось мінеральне. Але в Орі була акція і виконавши певні умови можна було взяти набір з кількох продуктів (лак, кремові тіні, пудра і помада - якось так) за спец. ціною - от я і взяла.


Пудра лежала в гарній картонній коробочці фіолетового кольору з рожевувато-бежевими написами. Всередині була невеличка пластикова коробочка фіолетового кольору і з блискучим лого кольору рожевого золота. Сама коробочка не справляє солідного враження - вона пластикова, невеличка. Кришка фіксується погано  чим далі тим гірше. Але ця коробочка прожила більше місяця в моїй сумці (з ключами, монетками, пласкогубцями та іншим жіночим скарбом ☺) і я не можу сказати що вона аж дуже пошарпалась (я дуцмала що буде гірше, а в результаті на кришці лише одна невеличка подряпинка і всі написи цілі). В цій пудрі є дзеркало, але воно невеличке. Також в комплекті йде пуховка - спочатку вона мені здалась дуже ненадійною, але це оманливе враження. Мінус тої пуховочки - надто щільне нанесення - таке тооооочно не для мене.


Пудра пилить. Не сильно, але факт. Моя пудра від Діва пилила раз в десять сильніше (а пудра від Джаст взагалі ніколи не робила такого). Коробочка постіно в пудрі - а я люблю щоб все було акуратно.
Що ж до самого вдітінку пудри - то він досить універсальний і якщо її не набирати жиииирно пальцем чи пуховкою то на шкірі ви помітите тільки мтаовість і легке згладження тону. А кольору як такого - ні ☺


Відчуття на облииччі після цієї пудри досить приємні - вона не перевантажує шкіру, не конфліктує з різними тональними засобами і добре закріплює консілер. Моя шкіра з супер сухої несподівано перетворилась в нормальну (трохи схильну до сухості) і періодично влітку я могла злегка спітніти і так як у мене був жирненький ВВ крем у мене на обличчі з'являлось щось назразок жирного блиску - так от зх цією пудрою я такого не помічала взагалі.
А ще мене тішить наявність СПФ ☺
Часто чую, що пудра забиває пори і викликає прищі. На щастя (тьху-тбху!) зі мною такого не сталось ні з цією ні з іншими пудрами.


В цілому я залишилась задовлена цією пудрою - упаковка і дизайн не дуже, зате все міцно і ожна тягати в сумці (навідміну від мінеральних розсипушок і від моєї улюбленої пудри Джаст, котра живе в мене на столі бо загубила кришку). Інколи я навіть не користуюсь ВВ - лише ця пудра і вперед ☺

А яка Ваша улюблена пудра?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Дякую за огляд)
А я найбільше люблю компактні пудри Maybelline
з розсипчастих у мене була тільки Ів Роше, дуже невагому і приємна для шкіри
Алина В. каже…
а мені подобається розсипчата від Мері Кей, поки, вона найркаще мені підійшла)))
KrisS каже…
Классная пудра! Спасибо за обзор


Заходите и ко мне:
http://beautyblog133.blogspot.ru/?m=1
Ждала этот отзыв именно от тебя :)
В очередной раз убеждаюсь, что Ори экономит на упаковке. Хотя, если бы было иначе, пудра стоила бы еще дороже, что не есть гуд :)
Если честно, исходя из твоих впечатлений, я не заметила особой разницы между этой пудрой и "Студио-Арт" (включая ненадежную упаковку).
жалко, что нет возможности сравнить их составы. Но я убеждена, что в обоих случаях присутствует так называемый запатентованный Ори Illuma Flair :)
Пы.Сы. Зачем ты носишь с собой плоскогубцы?
CatTheKaty каже…
☺ У мене поки з рлзсипачстих була лише мінеральна, але з пресованих я вже досить багато різних пробувала - половина мені занадто сильно матують(
А яку пудру Мейбеллін порадиш?
CatTheKaty каже…
Розсипчаста це та що мінеральна (чи мінералізована)?
CatTheKaty каже…
Спасибо за приглашение ☺
CatTheKaty каже…
От меня?
Просто можно делать красивую и не дорогую упаковку... Меня очень бесят пазы в нижней части и выемки вокруг зеркала (в которые постоянно забивается пудра).
Я раньше очень хотела себе Студио-Арт☺
Состав - talc, titanium dioxide, zea mays starch, dimethicone, zinc stearate, pentaerythrityl tetraisostearate, silica, octyldodecyl stearoyl stearate, phenoxyethanol, caprylyl glycol, sorbic acid, nylon-12, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, diisostearyl malate, disodium edta, parfum, ci 77491, ci 77492, ci 77499
Но в этой пудре другая фишка - HaloLight, не знаю, чем она отличается от Illuma Flair

Плоскогубцы постоянно беру с собой на тренировки и выступления - подровнять реквизит, проверить все ли в порядке ☺ Вот так и таскаю ☺
Тэкс, посмотрим: talc, zea mays starch, dimethicone, zinc stearate, pentaerythrityl tetraisostearate, silica, octyldodecyl stearoyl stearate, phenoxyethanol, caprylyl glycol, sorbic acid, nylon-12, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, diisostearyl malate, disodium edta, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 77891
Ахаха! Ну, практически, один в один! Пара компонентов в списке поменяна местами, и один-два компонента присутствуют/отсутствуют. А так... Думаю, что HaloLight будут теми же "яйцами", только в профиль, что и Illuma Flair :)
А если учесть тот факт, что компактный вариант "Студио-Арт" снят с производства, то вывод напрашивается сам собой :)
Алина В. каже…
щось типу того))))
CatTheKaty каже…
В мене подруга дуже цю пудру хвалить, але щось я все ніяк не зберусь - пудра досить не дешева і вибрати по каталогу якось тяжко (а раптом з відтінком помилюсь)
CatTheKaty каже…
Да... можно сказать что это - обновленная версия в другой упаковке ☺

Популярні публікації