Лакозустріч від Zoya у Львові

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про першу в моєму житті лакозустріч, яку у місті Львові організувала компанія Zoya.


На зустріч ми ходили з Сонею і, я думаю в неї теж буде купа вражень і фото в блозі (тому завітайте!)

Соня робить манікюр з лаками Зоя ☺
Про лаки Зоя чули напевно всі. Якщо ж Ви не чули то коротко - ці лаки мають шикарну палітру (більше 400 відтінків), не містять п'яти найшкідливіших компонентів і взагалі мегахороші (чому - розповім далі!)


Біда в тому, що вони не продаються в точках роздрібної торгівлі і якщо хочеш купити - замовляй через інтернет. А мені треба все роздивитись перед покупкою щоб вже тооочно і свотчів в мережі не достатньо, от так! Тому, попри всю привабливість марки загалом і окремих відтінків особливо, я ніяк не могла їх спробувати.


Лакозустріч відбувалась в клубі Betaplace - дуже привітному і світлому місці (а хороше світло - це дуууже добре ☺). Атмосфера була надзвичайно позитивною і особисто мені дуже приємно познайомитись з дівчатами-лакоманами мого рідного міста - вони виявились надзвичайно милими, привітними і веселими людьми. Зустріч тривала всього лиш три години - вони пролетіли зі швидкістю світла.


На зустрічі можна було спробувати і роздивитись лаки (а ще топ, базу, РДЗЛ і сушку) від  Zoya і доглядові штучки від Qtica.


Лаки Zoya справили на мене неймовірне враження:
♥ вони дуже легко наносяться і більшість з них вимагають лише одного шару;
♥ вони мають чудовий глянець і без топу (я так закрутилась, що навіть його не спробувала - от досада);
♥ ці лаки практично не пахнуть - в флаконі я відчуваю не приємну нотку, але при нанесенні і висиханні запаху взагалі не чути!
♥ палітра лаків - просто казка! Одних червоних просто купа - на будь-який смак і під кожен відтінок шкіри можна знайти свій варіант. Всі відтінки на мій смак виглядають дуже дорого і дуже цікаві (могла б -забрала половину додому ☺)

Мій манікюрчик ♥
Якщо коротко -це моя нова справжня ЛЮБОВ (так-так, саме вона, бо є перша любов, проміжні вподобання і закоханості і одна, головна, - на все життя). Тепер, напевно, потрохи добиватиму свої лакові запаси і переходитиму на Зою ♥

Наймолодша лакоманка на зустрічі
Також мені дуже сподобалась крапельна сушка від Zoya - вона гарно сушить лак і доглядає кутикулу за рахунок своєї маслянистості + приємний легкий запах.

"Скарби" однієї з учасниць ☺
Рідина для зняття лаку лаку Zoya теж мені сподобалась - вона ефективна, але я не помітила після неї сухості та й запах терпимий (ну вже точно не ацетон чи його дешевий замінник).
Загалом я змила свій манікюр, спробувала два лаки які мені найбільше підійшли по настрою і скористалась сушкою - від процесу я отримала величезне задоволення ☺
Також ми мали можливість спробувати пілінг-скатку на фруктових кислотах і крем для рук Qtica. Після процедури мої ручки стали такими ніжними ☺


Наостанок я відірвалась від лаків і їх свотчіння (я настільки захопилась процесом, що не бачила нічого і нікого) і спробувала блиск для губ від Зоя - glossy lip balm #entourage - ми пробували його вдвох з Сонею але на ній він виглядав якось інакше☺ Мені дуже сподобався цей блиск (чому я його не купила? чомууу?) - липкість середня, губи після нього і під час приємно зволоженні і витримав він на мені годину (може витримав би і більше, але поцілунки це смерть для будь-якого  блиску).

Я, вся типу якась така цікава ☺ з блиском від Зоя ♥
В подарунок я отримала пробник зволожуючого крему для обличчя (буду тестити ☺) і чудовий лак у відтінку #Tamsen - дуже універальний і оригінальний червоний. Також дещо я собі прикупила поки не розкриватиму що це, але скоро буде пост ☺

Дякую Вам за увагу, надіюсь, що не дратую всім цим захватом?



Особливо дякую за цю чудову зустріч
Лесі - представнику і офіційному дистриб'ютору марки у Львові (група ВК -  Лаки ZOYA, QTICA - офіційний дистриб'ютор, Львів)
та Наталі - офіційному дистриб'ютору Zoya в Україні (група ВК - Лаки ZOYA в Украине - официальный дистрибьютор).  ♥

І ще велике дякую прекрасній Наталії, яка принесла з собою свої лакові скарби, все показала і поділилась деякими манікюрними таємницями ☺


Коментарі

Алина В. каже…
Круто! Коли в нашому місті вже якусь зустріч проведуть? Хоча б якусь! Стільки красивих лаків на фотографіях!
Nataly Matolinets каже…
От печаль, ніколи я про цікаві події не дізнаюсь вчасно ТТ
але попри це - круто)) Гарні у них лачки і вибір тішить
CatTheKaty каже…
Я теж так думала і просила вищі сили привезти таке свято і до Львова ☺
Там, насправді було якось значно більше всяких смачних кольорових лаків, але все охопити мені якось не вдалось ☺
CatTheKaty каже…
Я взагалі якось несподівано побачила в ФБ - добре, що я була підписана на оф. сторінку марки в Україні ☺
Лаки дуже класні - здебільшого вони лягють в один шар і виглядають достойно. І ще там шикарні пісочки - тільки вдома я детально обмацала ромашку і зрозуміла, що вони не дуже грубі по текстурі і точно не будуть рвати колготки і проблемно зніматись... тепер жалію, що не купила собі якийсь нейтральний, але що ж...
Nataly Matolinets каже…
Я вже підписалась на їхні сторінки) теж слідкуватиму за новинами... Бо ж цікаво!
Пісками якось не дуже захоплююсь - люблю покриття, щоб рівненько, гладенько)
CatTheKaty каже…
Взагалі треба нам всім зі Львова і області якось триматись купки і ділитись таким)
Я піски дуже люблю на педикюр і коли часу мало на манікюр (вони швидко сохнуть). Але там взагалі пісочки шикарні - я чотири відсвотчила і два з них аж просяться (навіть моя мама сказала що вони гарні)
Nataly Matolinets каже…
Та так, бо нас трохи є, але я особисто от нікого не знаю(
CatTheKaty каже…
Та я от теж поки лише Соню знаю особисто))))
Треба робити якісь зустрічі, обмінюватись досвідом, враженнями і всяким таким)))

Популярні публікації