Deborah Lippman Take the "A"train

Всім привіт!
Сьогодні я розповім Вам про лак з дуже музичним іменем - лак від марки Deborah Lippman.
На зорі свого захопленяя Ютубом і блогінгом я була вкрай розчарована тим, що усі блогери купляють досить дорогу косметику, яку не дуже то і купиш будучи студенткою. Тому створюючи свій блог я хотіла писати про хороші бюджетні продукти, бо висока ціна не гарантує якість і навпаки...
Та все одно, дорогі марки притягують погляд цікавими рішеннями, ефектами і промо.
Прошу не ображатись на мене за те, що я показуватиму щось дорожче ніж зазвичай - я досі люблю бюджет і користуюсь ним в 99% випадків.




Про марку Deborah Lippmam не чув хіба глухий або далекий від блогерства. Цікаві рышення, нові ідеї і... нічогенька така ціна :-(
Всі лаки марки носять назви пісень - це так круто!!!


Мій перший (дай, Боже, не останній!) лак від такої іменитої марки носить назву "Take the "A" train" і вийшов в осінній колекції 2014 що була присвячена Нью Йорку (хотілось би там побувати). В цій колекції усі лаки за тексткрою металіки - такого у мене ще не було.
На офіційному сайті марки заявлено, що цей лак кольору олова. Мені він також нагадує свинець. І чомусь асоціація з трамвайною або залізничною колією (все та назва!!!)
В нанесенні лак своєрідний, він не дуже добре лягає на глянцеву базу, скочуючись по ній. Зате він 100% носибельний в один шар (навіть для мене - любительки двох шарів), та сама Дебра (саме так, правильно читати не ДебОра а Дебра) радить нанести його в два шари (а хто я така, щоб сперичатись з цією талановитою жінкою?).


Ще один моментик - лак трохи підкреслює нерівності нігтевої пластини. Такщо під нього пасувала баща ріджфіллер з матовим фінішем (знаєте таку??? мені дууууже треба!). Якщо такої нема можна взяти в руки поліровочний баф і заполірувати нігтики (тільки без фанатизму).
Після висихання двох шарів (яке займає лічені хвилини) лак отримує дивовижний напівматовий металічний фініш. Плюс цього лаку в тому, що він дуже круто вирівнюється і, якщо ви не наробили жахливих напливів (що з цим лаком доволі реально - він досить швидко схоплюється і секунда ваганнь може спричинити наплив) то лак вирівняється сам і не буде критичних смуг від пензлика.


Лак дивовижний на дотик - нічого подібного не зустрічала - він дійсно як шліфований метал і руки самі аж тягнуться торкатись до нігтиків :-)
Стійкість лаку мене розчарувала - я наносила його без бази і топу (на базу він якось не бажав лягати, а топ вбив би весь дивовижний фініш) і він витримав день. Менш вимоглива особа змогла б носити його довше, але для мене навіть мінімально затерті кінчики служать причиною оновити покриття.


Загалом лак трошки не виправдав моїх очікуваннь і я вважаю що за таку ціну лак мав би бути більш стійким (ну хоч трішечки!). Мабуть це особливість даного екземпляру (про яку я знала) і говорити що марка погана я не буду. Негативних емоцій у мене не виникло і я буду користуватись цим лаком - на вихід і для задоволення, а поки він стоїть у мене на поличці з кількома іншими гарненькими лаками і радує моє око.


Дякую Анні Соколовій за знайомство з цим "поїздом"
А Ви знайомі з продукцією цієї марки?
Чи принципова для Вас ціна лаку для оцінки його якості?

Коментарі

Очень красивый! И маникюр классный!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Вопреки всем минусам этого лака мне постоянно хочется красить ногти именно им))
Tanserb каже…
Шикарно на ноготках смотрится!
Anna Galaxy каже…
Какой у него интересный оттенок, классно смотрится. :):):)
Mary Tur каже…
Красивый цвет, зимний)

mary-tur.ru
CatTheKaty каже…
Спасибо) ему бы еще немножко стойкости ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Он очень необычный, особенно в сравнении с разными металлическими предметами ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Действительно зимний, хотя я никогда не делю лаки по временам года ☺
Nataly Matolinets каже…
Не знаю, щось я не люблю такі відтінки... Але про саму марку я чула багато хорошого і хчоу теж ї спролбувати)
CatTheKaty каже…
Я цією маркою марила дуууже довго (є кліька відтінків які мене просто зачарували). Такі кольори взагалі на любителя - я люблю взимку срібні, бо з ними мої руки виглядають не такими червоними (від холоду в мене зразу червоніє шкіра)

Популярні публікації