Flashmob: "НАСТУПИЛА ОСЕНЬ"/ "Настала осінь"

Всім привіт!
От і я вирішила прийняти участь в осінньому флешмобі, який проводить Alena April (от її блог - раджу його відвідати ☺).
Отож, якщо Вас цікавить моя осінь - ласкаво прошу!

Ця осінь стала для мене дуже особливою - зазвичай погода, похолодання і наближення зими справляють на мене дуже гнітюче враження і на мене налітають меланхолія і депресія. Здебільшого це проявляється в постійному нитті, сидінні вдома, лежання під ковдрою протягом більшої частини дня... Ця осінь була іншою!!!
♥♥♥

Отож, перше що підняло мій настрій цієї осені - фестиваль вогняного шоу "Вогняний Лев" у моєму рідному місті Львові. Я не приймала участі в конкурсній програмі і не виступала, але побувала на кількох надихаючих майстер-класах і дізналась багато нового цікавого. Відкриттям для мене став новий інструмент - левістік - це дійсно магія, яку я хочу опанувати.
♥♥♥
Далі на мене звалилась співпраця з іншим колективом - дуже крутим і технічним. Розцінюю це для себе як гігантський крок вперед - я вивчила багато нового і мала можливість тренуватись та виступити з людьми, які значно крутіші за мене. Досі живу враженнями від цієї співпраці ☺
♥♥♥
Я ще не встигнула витратити попередній заряд позитиву і натхнення, я дізналась чудову новину - компанія Zoya організовує зустріч для лакоманів у Львові. Про неї я вже писала і ця зустріч надзвичайно надихнула мене - стільки яскравих барв, позитивних людей і цікавої інформації. Окрім цінних і цікавих порад моїм уловом стали два лаки від марки Zoya - виграний в лотерейці Tamsen і Lotus, який мене просто причарував.
♥♥♥
Також перед зустріччю від Зоя я  умудрилась добряче стукнути себе по нігтях на виступі і  мене з'явилась просто жахлива тріщина на нігті великого пальця лівої руки а я ж її фоткаю!!!. Так я вперше попала до майстра манікюру - страшенно цього боялась, але майстриня Оля зробила все настільки круто! Мені обрізали кутикулу і покрили нігті прозорим біогелем, який застигає під УФ лампою - з таким армуванням мій тріснутий ніготь прожив цілих два тижні і потім, після того як я зняла біогель, був настільки твердий, що я спокійно дочекалась, щоб тріщина відросла. Тепер мені хочеться ще якось зробити собі щось з нігтями не самотужки - так приємно довіритись майстру ☺
♥♥♥
Далі надихаючою подією став Хелловін, який я святкувала вперше. Ми з подругами зустрілись, нарядились (я намалювала собі черепушку), випили глінтвейн і склали смішну страшну історію і поїхали в центр. Там ми весело гуляли, фоткались з іншими цікаво нарядженими людьми. Потім ми пішли в наш улюблений Берлін-Лемберг слухали там музику і попивали пиво...
З приємними людьми вечір пролетів так швидко!
♥♥♥
На наступний день... я зустрілась на каві з дивовижною нейл-блогершою з Києва Анною Соколовою і Ольгою Супрун зі Львова. Зустріч вийшла дуже цікава і атмосферна. Стільки люксу на одному півметрі квадратному я не бачила - були і лаки Діор (і не лише лаки) і люксовий догляд і корейський ВВ і туш Ланком, яка зараз усюди гримить... Ще я почерпнула багато потрібних і цікавих відомостей від Ані - у неї завжди дуже гарні фото і мені було цікаво як вона їх робить ☺ (Аня виявилась дуже терплячою і відповіла на усі мої питання, за що їй велика подяка).
♥♥♥
Далі у мене була зустріч з одногрупниками з технікуму - ми не бачились аж 4.5 роки і це мала бути досить масштабна подія. Але зібралось лише шестеро людей - чесно кажучи, так може і краще - ми змогли більше поспілкуватись в такому тісному колі. Приємно було побачитись із ними ☺
♥♥♥
І остання подія, яка точно забезпечить мені хороший настрій ще на довго - поїздка в Рівне ☺


Дуже круто, коли тобі дзвонять і питають чи не хочеш ти поїхати в інше місто в зоопарк (подивитись на Єнотів ☺) і на фаєрське збіговисько ☺ Я страшенно люблю такі досить раптові виїзди і не могла не поїхати. Кілька годин в електричці, потім таксі і потім - зоопарк (до того я була в зоопарку лише раз, в Києві і це було 11 років тому). Єнотів я не побачила, зате бачила різних мавпочок, білих вовків (які ж вони гарні!!!), тигра, рись, леопарда, пеліканів, лисичок фенек... ще гладила чорну вівцю ☺









Потім був фаєрський захід (т.з. "покрутон"), куди приїхали ще фаєрщики з Луцька. Рівненські фаєрщики - неймовіііірні молодці, все було дуже круто і кожен з учасників їх команди мав дуже цікавий і яскравий особистий вихід і ще вони виступали зі своїм новим номером - це просто космос ☺
Також шикарно виступила команда, з якою я приїхала в Рівне - я вже бачила цей номер і все одно не могла відірвати погляду і навіть забувала плескати, так це було круто (а ще по шкірі бігли мурашки і я не могла відвести погляд).
Я мала лише один коротенький вихід в батлі (це щось типу змагання) з віялами. Звичайно, я не дуже собою задоволена, але на даний момент це невдоволення викликає в мене бажання вдосконалюватись. Надіюсь, що цей настрій протримається у мене довго і я покращу свою техніку ☺

От така була моя осінь - багато вражень, знайомств і вогню ☺
Що може бути краще?

А якою була Ваша осінь???

Коментарі

Я в очередной раз тобой восхищаюсь и жалею, что не видела твоих выступлений живьем. Так круто, что тебе удалось поработать с ребятами более высокого уровня умений, и что ты научилась у них чему-то новому!

Я тоже люблю спонтанные поездки, особенно в такие интересные места )

Хэлоуин у тебя вышел очень атмосферный, класс!

Было очень интересно читать, спасибо, что ты все-таки нашла время поделиться такими событиями своей осени!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Может еще встретимся - обещаю что увидишь все живьем ☺
У меня вообще получилась такая насыщенная осень, что не написать о всем этом было бы преступлением ☺ Особенно если знать о твоем флешмобе ☺
Nataly Matolinets каже…
А у мене була доволі нудна осінь, наповнена щоденним редагуванням моєї писанини, великою кількістю поетичних утсівок та виступів, аж однією *сарказм* поїздкою до Києва... З цікавого - середньовічний ярмарок ерконструкторів і танці-танці-танці... А тут оп-па - а вже майже зима)
CatTheKaty каже…
Ну... в мене то перша така активна осінь (здається за тих кілька місяців сталось більше, ніж за останні два роки ☺)
Ти займаєшся реконструкцієїю?
Anna Stryukov каже…
Такие разные, интересные и веселые события, класс!
Свою осень этого года могу назвать калейдоскопом событий, все вертится, крутится и складывается в новые узоры)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Эта осень получилась очень яркой и приятной ☺
А ты будешь писать "осенний пост"?

Популярні публікації