Моя улюблена підводка L'Oreal Super Liner - So Couture

Всім привіт!
От буває таке, що ти багато чуєш про продукт, довго його хочеш і от - він в тебе. І ти береш його тремтячими руками, пробуєш і розумієш - це любоооов!!!!


От так у мене сталось з підводкою-фломастером від L'Oreal з серії So Couture -я бачила його в інтернеті, я бажала його, мені подарували його і я закохалась! І я зараз розповім чому ☺


Лайнер виконаний у вигляді стандартного фломастера з золотою кришечкою (яка досить легко обтирається, навіть якщо ставитись до нього акуратно). Кришечка-ковпачок закривається з клацанням і сама не злітає
Особливість цієї підводки, яка зробила її №1 для мене - пензлик. Так, не фетровий аплікатор (з якими я в дуже тяжких відносинах) а саме тоненький і дуже гнучкий пензлик. Він дуже добре набраний і жодна ворсинка не вилазить ♥


Виробник каже, що завдяки пензлику сама фарба буде подаватись краще (щось я пишу про підводку як про друкарську машину, поліграфіст однако ☺) - завдяки цьому, підводка не буде засихати і можна буде намалювати обидва ока швидко і одразу (ті, хто довго користувався підводками-фломастерами мене зрозуміють). Поки, після місяця активного використання я повністю згодна з цим.

Лайнер дуже легко малює і я не помітила підсихання і проблем з тим, що пензлик підсохнув в процесі малювання - можна малювати стрілки хоч 10 хвилин і не переживати що от зараз лайнер перестане малювати і треба буде перевертати його аплікатором вниз і чекати.

Невеликий мінус є в тому, що сама підводка має середню пігментацію - якщо нанести її легким торканням пензлика і в один шар, то слід від неї не вугільно-чорний. Мені доводиться провести двічі, щоб отримати бажаний чорний результат ☺ Особисто для мене це не проблема - інколи я обходжусь лише одним шаром і тоненькою стрілочкою між віями ☺




На мені ця підводка прекрасно тримається годин 12 (більше якось не перевіряла) навіть без припудрювання повіки, тіней чи бази (прямо по голій шкірі). Вона заявляється як водостійка, але я б з цим не погодилась, скоріш вологостійка і від води може потекти. Але щоб змити її повністю однієї води буде мало - потрібен якийсь гель для вмивання чи засіб для демакіяжу очей (всі мої засоби для демакіяжу справляються з цією підводкою легко і швидко). Але моя шкіра нормальна, схильна до сухості і на мені більшість продуктів навіть в спеку поводяться досить достойно (думаю, що з базою в вигляді тіней чи пудри ця підводка повинна підійти усім).


Як Ви вже зрозуміли - підводка мені сподобалась - вона підійде як для вмілих рук, так і для починаючих "стрілочників", при бажанні її можна підтерти ватною паличкою (поки вона не застигла - тоді це вже трохи важче). На даний момент за всіма параметрами ця підводка - краща зі всіх, які я пробувала (включно з рідкими і гелевими) і я вважаю, що вона вартує своїх грошей (особливо якщо ще врахувати те, що моя була на акції всього за 78 грн.) - в період передноворічних акцій і знижок буду шукати її, щоб купити на запас ☺

А ви пробували цей лайнер?
Яка підводка Ваша найулюбленіша?



Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Не пробувала, але пензлик - однозначно позитивний вибір.
У мене новенька підводка від Vivien Sabo - однозначно любов)
Алина В. каже…
класна стрілочка, кісточка у підводки така тонесенька, дуже зручно навіть новачкам такою малювати мабуть)
CatTheKaty каже…
Пензлик то дійсно дуже круто і зручно) якось мені навіть тоненькі фетрові аплікатори не дають такої тонюсінької лінії, як от такий пензлик)
А підводка Вів'єн Сабо з пензликом?
CatTheKaty каже…
Дякую) Я не далеко пішла від новачка і мені дійсно дуже зручно нею малювати, бо рідкою підводкою з тоненьким пензликом можна вимастити вії, плюс вона часто тече... а тут взагалі шикарно все малюється і нічого стороннього не мастить ☺
Anna Stryukov каже…
Красивый результат на глазике! Толковый обзор, интересно, спасибо!
До сегодняшнего дня пробовала только карандаши Л*Ореаль, просто я подводки в принципе не жалую, прикупила пока Ори для пробы.
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я надеюсь, что мой отзыв поможет определится с выбором) Я просмотрела много отзывов в сети но так до конца и не поняла что у этой подводки - аппликатор или кисть (на фото не особо понятно) и если бы не тестер в магазине, я бы и не купила себе, наверное...
У меня тоже был карандашик от Л'Орелаь, хороший, но я с карандашами не очень люблю возиться, точить...
Anna Galaxy каже…
Хороший результат, красивая стрелочка... я не знакома с такой подводкой, но было бы интересно ее попробовать. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Мне она очень понравилась, да и отзывы в сети достаточно позитивные (многие сравнивают эту подводку с подводкой от Канебо Сенсай)
Anna Stryukov каже…
о, точить - согласна. поэтому люблю механические - идля глаз и для губ)
Недавно встретила у кого-то из девочек обзор на эту подводку и загорелась ею ) А тут еще и твой восторженный отзыв ) Точно надо брать, вот только попасть бы на акцию...
CatTheKaty каже…
Мне она очень понравилась) Я вот тоже ею загорелась после прочитанных и увиденных отзывов)) Хорошо, что уже мало времени до НГ - скидки приближаются)))
CatTheKaty каже…
Да, так удобнее) Не люблю точилки)))

Популярні публікації