PROGS: На допомогу лакоману - Nail polishes: your collection

Привіт усім!
Сьогодні я поділюсь тим, як я вирішила організувати свою колекцію лаків і відкрию нову рубрику в моєму блозі – #progs – в ній я буду розповідати про різні програми і додатки які мені сподобались (або ні). І перша пташка - програма для ОС Аndroid Nail polishes: your collection.


Мені так здається, що якщо у Вас 10-30 лаків, то запам'ятати їх по номерах-назвах-кольорах брендах – не велика проблема (ну для мене так точно). А якщо їх стає більше? Що тоді?
Є класний варіант з паличковими ромашечками, які я дуже хочу собі купити, але все ніяк не дійду до того. Але ті самі паличкові ромашки займають місце і не мало.
Колись у мене було кілька листів щільного глянцевого паперу з видрукованою табличкою. Я робила кілька мазків лаком і писала марку і відтінок. Але такі карточки швидко затерались по сумках, м'ялись... (хоча можливо якщо б я це зробила у вигляді блокнотику чи як...)

І от недавно обдумуючи організацію для своїх лаків (може у Вас є поради щодо організації лакової хатинки? діліться - я буду вдячна!) і натрапила на цікаву програму для каталогізації лаків.
Знайдіть іконку програми 

Програма Nail polishes: your collection має скромний розмір 1,9 мб і, якщо вірити виробнику, працює на всіх пристроях операційої системи Андроід від версії 2.2 ы новіше (у мене досить слабенький смартфончик з версією 2.3). Це програма каталог для зберігання інформації щодо Вашої лакової колекції.
У програми простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і яскраву зрозумілу піктограму з миленьким фіолетовим лаковим флакончиком. Ну і ще вона адекватно працює на моєму слабенькому телефоні (Samsung Galaxy Pocket) – я не помітила якихось підвисаннь. Отже на потужніших і новіших телефонах вона взагалі повинна літати ☺
Також мене приємно вразила велика база брендів – є і бюджетні Golden Rose, так і популярні Orly та дорожчі Deborah Lippman та Zoya – перелік величезний. Потішило що є марка El Corazon та їхгій бренд Kaleidoscope. А от українських мережевих бюджетних лаків M.A.G та Odri в базі нема (але можна додати бренд самотужки - така можливість реалізована).


Спочатку, коли в програму не внесено жодного лаку, вона виглядає от так:
Щоб внести лак до колекції потрібно натиснути плюсик.
Для кожного лаку можна заповнити певну інформацію - додати фото, обрати колір і текстуру, записати бренд і відтінок та додати свої коментарі.

 


Фото можна зробити тут таки, або ж завантажити з галереї. Дехто ставить фото готового манікюру з обраним лаком, але я вирішила ставити фото лаку (поки всі фото були зроблені поспіхом на клаптику підвіконника). Хоча свотч наочніше... мабуть... Просто не всі мої лаки вже відсвотчені ☺
Перелік текстур мене трохи ошелешив - стільки всього і половину я навіть не розумію. Будем розбиратись ☺


Після заповнення інформації по лаку він додається в перелік. Виглядає це досить зручно (от би ще екран більше ☺). Гортати такий прелік зручно і приємно.


Також після створення до кожного лаку можна додати рейтинг - від нуля до 5 зірочок з кроком в половину зірочки.


Перелік лаків можна відсортувати за рейтингом, датою додавання та кольором.


В програмі реалізовано пошук. Шукати можна за ключовими словами (бренд, відтінок або коментар), кольором, текстурою та рейтингом. Зручно!


Також можна зробити резервне копіювання совєї колекції - це потребує підключення до аккаунту Гугл та трохи часу (і хорошого інтернету).


Отож скажу що мені програма сподобалась - вона абсолютно безкоштовна і н обтяжує навіть малопотужний смартфон. Буду організовувати свою колекцію ☺
Надіюсь, що Вам було цікаво ☺
А як Ви організовуєте свою колекцію лаків? І як вони у Вас живуть (бо мої щоь не дуже прижились в картонних коробках з-під взуття)?

Коментарі

Соня Сабала каже…
Крута рубрика) В мене теж була така ідея))
Цікавий додаток) В мене ще поки нема такої великої потреби у структуруванні власних лаків, але взагалі круто))
CatTheKaty каже…
Дякую) Я люблю всякі огляди на програми, часто за такими порадами я щось собі знаходжу ☺ от і собі вирішила ☺
В мене вже є така потреба, бо вже починаю підзабувати що і де там в мене є ☺
Diana Belka каже…
Классная прога) у меня андроид 4.2, так что и правда "летает". Мне ещё понравилась, что она работает оффлайн. Фотки я ставила со свотчами, но положение рук не одинаковое везде, поэтому немножко не идеально выглядит в целом.
А лаки у меня живут пока в красивых раскладных коробках. Мечтаю правда о полке настенной или комодике, но масштабы коллекции пока небольшие))
Nataly Matolinets каже…
Я теж її використовую) Правда, не дуже активно, тому колекція наразі маленька...
CatTheKaty каже…
Ну и у меня она работает достойно ☺ Я вот не проверяла ее на оффлайн работу - у меня практически всегда телефон подключен к сети (дома Wi-Fi, а так EDGE). У меня тоже на фото лаки не одинаково стоят и это меня немного бесит... на фото с руками цвет лака более понятен, но у меня не настолько хороший экран, чтобы заморачиваться ☺

Я вот мечтаю о кейсике, как у визажистов, чтобы там все хранить и легко было переносить-перевозить ☺
CatTheKaty каже…
Добре почати вносити все в прогу, починаючи з малої колекції) І не закидати то діло - потім колекція виросте і все буде враховано ☺
Anastashen James каже…
Уже не раз читала об этой программке, все забывала скачать. С таким классным обзором точно не забуду:) спасибо!
мои лаки стоят на двух больших полках в стеллаже и им уже маловато места.. хочу купить специальные акриловые настенные полочки:))
CatTheKaty каже…
Спасибочки ☺
Я вот слышала, что лаки не очень любят солнечный свет... А на таких полочках они по-моему как раз очень на свету...
Anna Stryukov каже…
Интересно, под настроение я наверное и заморочусь;), а пока прикупила пластиковые емкости с невысокими бортиками, примерно как флакон лака, в них и храню.
Катя, принимай от меня награду тебе и блогу - http://anna-beauty-stuff.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-3.html ;)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я раньше хранила свои лаки в трех пластиковых контейнерах для еды, но со временем мне их стало не хватать + они занимали очень много места и не всем лакам там было удобно)

Спасибо за награду)))Я все забываю написать пост о своих наградах) надеюсь на этот раз руки дойдут ☺
Anna Stryukov каже…
Эти немного не для еды, они низкие и широкие, примерно 20*30 см высота 5 см, пока все мои поместились....но.....))))) хотя места в комоде они занимают прилично, что есть то есть. Не представляю какие еще варианты хранения придумать.

Сегодня меня наградили третьей, надо было уже писать скорее.
CatTheKaty каже…
Ну мне 5 см явно буде маловато - есть экземпляры (два или три) 9 см, а так около 7 см... Я задумываюсь о пластиковом комодике, но пока не могу найти с подходящей высотой

Популярні публікації