Помада AVON – Ultra Color #Sangria

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про одну помаду від марки Avon у кольорі Sangria.
Цю помаду я виграла в конкурсі в інстаграмі Ейвон і відтінок вибрала досить не типовий для мене... Але все по порядку.

Помада упакована в пластиковий чорний футляр з прозорим віконечком зверху (через нього видно колір стіку) і металевою смужкою з лого Ейвон у місця відкривання.


Помада не містить в собі шиммеру, воно кремова і лягає на губи рівномірно. Ця помада досить стійка і якщо вона зійде з губ, то після неї залишиться пігмент. Ну і мої губи вона не сушить - але й не живить.


Колір цієї помади - окрема історія. Він ягідний і чимось нагадує лак Scarlet Fever від Sally Hansen. При бажанні помаду можна нанести зовсім тонким шаром і вона буде дуже ніжною. При нанесенні більш помітним шаром ця помада виглядає дуже яскраво і вимагає чіткого контуру та ідеального тону обличчя. З моїм оливковим підтоном і постійно червоним носом це трохи не проста задача)))


Є в цій помаді один величезний плюс - вона візуально дуже вибілює зуби (хоч в рекламі пасти знімайся!).


Для мене ця помада стала варіантом на вихід або для виступів, але причина тут скоріш в тому, що тон не зовсім мій (якби могла - носила б її частіше).



Сподіваюсь, що Вам було цікаво ☺
А Ви любите помади Ейвон?

Коментарі

Anna Galaxy каже…
Я не пробовала помады от Эйвон, интересно.... Красивый цвет у помады.
Соня Сабала каже…
Крут)) дуже гарний колір))
Насправді, давно не користувалася продукцією Ейвон) не знаю, на жаль, чи на щастя))
Tanserb каже…
Люблю помады от Avon. Красивый, сочный цвет!
Nataly Matolinets каже…
Хо-чу *_* Шикарний колір!
CatTheKaty каже…
Спасибо) У меня сестра очень любит Эйвон и постоянно меня снабжает помадками и пробниками помад, очень люблю их за качество ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Я маю багато всякого від Ейвон і майже всім дуже задоволена, особливо помадами ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я вообще люблю Эйвон, очень много качественной и доступной продукции ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Він дійсно дуже цікавий ☺
Екатерина Б каже…
Классная помада и маникюр очень крутой!
Я помаду от Эйвон пробовала единожды, была у меня одна из какой-то старой линейки несколько лет назад в очень красивом нюдовом оттенке. Она мне очень нравилась :)

У твоей красивый винный оттенок, но для меня он тоже не типичен, хотя очень хочу попробовать нечто подобное.
Отличное сочетание с лаком СХ!
CatTheKaty каже…
Спасибо) У меня сейчас тяга к таким оттенкам ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Я заметила, что лак и помада сочетаются практически тон в тон только на выходе из дома ☺
У меня сейчас большинство помад от Эйвон - они не очень стойкие, зато и губы не сушат (а некоторые еще и очень прилично ухаживают)

Популярні публікації