Грудневі приємності

Всім привіт!
Сьогодні я хочу поділитись із Вами своїми новоприбулими - подарунками та покупками ☺
В грудні до мене прийшло багато всякого цікавого і смачненького ☺

******

Отож, на іменини моя улюблена єдина сестра подарувала мені парфуми Summer White Sunset і помадку Luxe #lustering nude від Avon. Парфуми початку мене не вразили, але за кілька днів я з ними дуже зжилась + отримала купу компліментів щодо запаху ☺ Помада також мені сподобалась і скоро про неї буде пост ☺
******

Також в мене з'явився новий друг - смартфон LG Optimus L-90 D405 і т це точно любов - я не випускаю його з рук і дуже тішусь його можливостям. Це взагалі неймовірний подарунок і я дуже за нього вдячна Руслану ♥

******

Ну Миколая на мене звалились ще трохи Ейвону - гель для душу, маска для волосся та дезодорант - сестра постаралась ☺ Поки користувалась лише гелем для душу - це серія мені подобається і конкретний екземпляр дуже цікаво пахне травами і якимось лимоном.

******

А ще на наступний день після Миколая до мене прийшла дивовижна бандероль від Анастасії та компанії Ель Коразон - два лаки, біогель, масло для кутикули і тіні-однушка а ще була відкриточка і дуже смачна цукерка "Курага Петровна" (страшенно люблю курагу). Не зупинятимусь на них, бо також скоро поділюсь враженнями.

******

А ще Руслан подарував мені гору цікерок і мій улюблений шампунь від Лаш - Леді Годіва. Він такий ароматний і класний мммммм...

******

Ну і я сама зробила кілька покупок - купила в Космо лак від марки beautyUK #Slate - цікавий сірий відтінок, але якість не порадувала.
******

Також в свій другий шопінг-похід я купила дуже відому і популярну маску Numero від Brelil (дуже подобається), два лаки від Odri без толуолу #011 i #008 (ще не пробувала). В аптеці купила нікотинову кислоту - хочу після Нового Року почати курс, щоб відростити довге і густе волосся.
Ще однією покупочкою став -зимовий крем для обличчя від марки Біокон. Користувалась таким минулої зим і залишилсь дуже задоволеною. А ще є такий крем для рук - він дуже хороший і я його справді раджу ☺

От наче і все ☺
Сподіваюсь що Вам було цікаво

Коментарі

Алина В. каже…
Чудові подарукни! Мені дуже подобається маска від Бреліл, це вже класика. Хоча я би навіть не назвала цей засіб маскою, скоріше - насичений бальзам! ;)
Anna Stryukov каже…
Поздравляю с подарками и покупками!!!
Соня Сабала каже…
Гарні подарунки)) хочу багато оглядів ;)
І як тобі шампунь Леді Годива? Давно користуєшся?
CatTheKaty каже…
Дякую) Я взагалі від неї зараз в дикому захваті - у мене ще не було такого крутого волосся (навіть від всякого салонного), жалію що не спробувала раніше ☺
CatTheKaty каже…
Спсибо ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Я от теж хочу їх писати, але диплом витягнув з мене останні слова і все натхнення ☺
Це вже мій другий такий шампунь, я вже навіть про нього писала ☺ Дуже з ним волосся м'яке стає і якось не так швидко жирніє (я тут нещодавно тиждень голову не мила, хоча зазвичай мушу це робити раз в 3-4 дні)

Популярні публікації