Захоплена кольором – Sally Hansen - Salon Manicure #639 Scarlet Fever

Всім привіт!
Щось та осінь (яка вже минула) на мене якось дивно діє – раніше я марила синіми лаками, а тут мене тягне на класику – нюди (не так аж щоб тяне, але трохи є), червоні, бордові, малинові лаки і все в тому ж напрямку... І от, хочу поділитись своїм "свіжачком" – лаком від марки Sally Hansen з серії Salon Manicure під номером/назвою #639 Scarlet Fever (ну і назва!).

Поруч з моїми улюбленцями ☺

Побачила я цей лак у Ватсонсі і зрозуміла, що треба брати (а може навіть два, щоб і сестрі був). Колір просто космічний – рідкісний випадок, коли я не знаю, як описати колір. Не знаю, бо він дуже сильно змінюється під різним освітленням. Отож описи кольору я опущу, на фото все більш-менш ясно ☺


У лаку дуже гарна пляшечка (то в мене тепер нова манія –гарні пляшечки лаків, я навіть виставлю найгарніші екземпляри на свій робочий стіл і милуюсь ними ☺). Об'єм лаку 14,7 мл – досить багато ☺ Ну і ще мені подобається кришечка.



У лаку комфортний пензлик – нагадує круглені пензлики у лаків Ріммель і Голден Роус, але він більш плоский, що особисто для мене зручніше.




Сам по собі лак досить щільний, його можна вкласти в оин шар і все буде виглядати гарно. Але я завжди наношу два шари.
Ще мене тішить його глянець – він ну взагалі якийсь нереальний і не хочеться наносити зверху топ.


Стійкість у лаку така собі – я з жахом розумію, що червонуваті і малинові лаки на мені взагалі слабо тримаються (може це якась така особливість пігментів?). Так чи інакше я носила його лише два дні – далі затерлись кінчики і його стерла... а потім знов ним намалювала!!! (от таке в мене рідко трапляється!)


Загалом лак мені сподобався і всьому виною колір, баночка і пензлик. Ну і нанесення теж дуже зручне. А от стійкість не радує. Повна ціна цього лаку десь біля 80 грн – досить не дешево, але у Ватсонсі частенько бувають знижки -30% на декоративку і тоді його ще можна купити (бо за такі гроші я б хоітла більшої стійкості) ☺


Сподіваюсь Вам було цікаво ☺
А які кольори лаку подобались Вам цієї осені?

Коментарі

Какой красивый!! И маникюр)
Алина В. каже…
чудовий колір, дуже люблю фарбувати нігті такими щіточками, вони зручні!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Лак просто ягодка ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Я також люблю такі пензлики - ідеальний варіант, коли нема часу щось дуже вимальовувати ☺
Anna Stryukov каже…
Красивый оттенок, игривый такой)
Люблю СХ, но именно эту линейку не пробовала.
Вообще, люблю разные оттенки, нюд и очень темные...
Tanserb каже…
Красивый маникюр! Я тоже в Ватсоне стараюсь на скидки попадать ))
Nataly Matolinets каже…
Спеціально зайшла в Вотсонс подивитись на цей лак) На жаль, зниок вже не було, тому втрималась від покупки, а на твоїх нігтях він дуже крутий!
CatTheKaty каже…
Спасибо я в этот оттенок вообще влюбилась) У меня пока только три лака от СХ, золотой околочерный полихром и вот этот)
CatTheKaty каже…
Спасибо ☺ Я вообще обожаю всяческие скидки, а Ватсонс особенно радует ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Там періодично бувають знижки на вихідних -%
Я підписана на їхню розсилку, тому завжди намагаюсь щось собі купити ☺ Без знижок зараз ціни взагалі не тішать)
(доречі там зараз акція на МАГ два купляєш - третій в подарунок ☺)
Mary Tur каже…
Красивый цвет) Очень насыщенный!)

mary-tur.ru
CatTheKaty каже…
Спасибо) он в жизни еще лучше)

Популярні публікації