Avon Luxe lipstick #lustering nude

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про мою нову помаду від марки Avon  з їхньої люксової серії Luxe у відтінку #lustering nude, яку я отримала в подарунок від моєї сестри ☺



Почну напевно з того, що це, здається найдорожча зі всіх моїх помад ☺ (ну колись у мене була помадка Ланком, від тої ж таки сестри, але то було давно і не правда ☺). Ну і ще це надорожча (я ж не помиляюсь?) помадна серія у Avon.


Помада упакована в картонну коробочку з чорно-фіолетовим принтом, який нагадує мереживо і золотим тисненням Luxe. Всередині ховається футлярчик помади - блискучий і золотистий пластик і літери Luxe на ньому. Золото страшенно заляпується, але мені все одно подобається.
Помада має легкий, ледве відчутний аромат квітів шипшини (мені так здається). Його практично не чути при нанесенні - тільки якшо принюхатись до самого стіку ☺.


У мене помада у відтінку #lustering nude - рожево-персиковий з мілким золотистим шиммером. Шиммер не відчувається на губах і не забивається в складочки, хоча при поцілунку може розмазатись по всьому обличчі (і не лише Вашому) і потім його тяжко відчистити. Помада досить стійка - і навіть після того, як колір спершу потускніє, а потім взагалі зійде, залишаються шиммеринки. На моїх губах з природним яскравим пігментом вона практично не помітна - з розряду "щось злегка блищить".


По текстуі ця помада бальзамно-жирненька і дуже приємна на губах. І можу точно сказати що ні крапельки не сушить їх ☺
Ця золотиста красун стала приємним доповненням до моєї колекції помад і я з задоволенням користуюсь нею.


А як Ви ставитесь до помад Ейвон?

Коментарі

Соня Сабала каже…
Гарний колір :)
Упаковочка взагалі чудова)) а якщо ще не сушить, то супер)
А скільки коштує?
Anna Galaxy каже…
Приятный оттенок у помадки. :):):)
Oksana Zaytseva каже…
в мене немає жодної помади avon, та і взагалі в мене їх мало, "бо бісить"))не знаю, як дитина))
але ця дуже гарно виглядає. можливо варто прикупити хоча б для виду))
Оттенок у помады приятный, вот только шиммер я не жалую.
Nataly Matolinets каже…
В мене нема їхніх помад, відтінок вартий експерименту!) А ще я пам'ятаю часи, коли половина однокласниць були "консультантами Ейвон" і мали журнальчики з ароматними сторінками))
CatTheKaty каже…
Дякую) Мені взагалі дуже Ейвонівські помади подобаються)
Зараз в каталозі по 75 грн., але повна ціна щось 104 ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо ☺
CatTheKaty каже…
Я теж довгий час не дуже добре ставилась до помад і більше любила блиски. Але помади не такі липкі і якщо вони ще й такі жирненькі - можна носити ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Шиммер не под каждый образ, но иногда просится - немного блеска подсветить лицо и придать живости ☺
CatTheKaty каже…
В Ейвоні досить приємні помади)
В мене також були однокласниці-консультанти) І ще мені постійно одна мамина знайома віддавала старі каталоги і я просто затирала їх до дірок ☺
Anna Stryukov каже…
Красивый оттенок!
Подобрала я и себе из этой серии помадку, прикуплю, расскажу ;) но даже по пробнику судя - качество мне понравилось!
CatTheKaty каже…
Мне он очень нравится) Интересно будет прочитать о твоей помаде ☺

Популярні публікації