Блогерські посиденьки у Львові

Всім привіт!
Минулої суботи у мене був просто неймовірний день - перша блогозустріч у Львові.
Організувала все це Соня (нічого б такого не було, якби не вона).



На зустрічі я нарешті розвіртуалилась з Наталею (з якою в нас купа спільних знайомих, і як ми так ще не стикнулись раніше?)
Також на нашій зустрічі був офіційний представник і дистриб'ютор компанії Zoya у Львові.
Сама зустріч проходила в кафе Coffeeshop Company, де ми просиділи попиваючи різноманітні напої цілих п'ять годин (!).


На зустрічі ми спершу трохи розповіли про себе, краще познайомились одне з одним.

Наступним етапом нашої зустрічі стало знайомство (частково повторне) з продукцією марки Qtica, яка спрямована на догляд за нашими ручками і ніжками.


Ми мали можливість на власній шкірі відчути дієвість засобів з цієї серії - з використанням кожного наступного продукту мої руки ставали все ніжнішими ☺

Особливо мені сподобався зволожуючий лосьйон і бальзам для кутикули (а ще масочка і пілінг - загалом сподобалось все).


Масочка взагалі справила на мене велике враження своїм відбілювальним ефектом - його помітно з першого разу (а в мене мрія життя - білі ручки).


Також ми дізнались, що компанія Estetic Pro (дистриб'ютор марки Zoya в Україні) також пропонує інші професійні марки. Наприклад Fascinelle, шампунь якої я отримала в подарунок ☺ (також я пробувала пробники цього шампуню і маски з серії для розгладжування волосся).


Ми познайомились з фарбами для волосся цієї марки - в них низький вміст аміаку і купа корисних для волосся компонентів (якщо я все ж надумаю пофарбуватись - вже знаю на яку марку зверну увагу насамперед ☺)


Далі ми показували свої косметичні "скарби". Але я чомусь не дуже фоткала - була захоплена розгляданням, тому фото буде мало (зате в дівчат все відзнято!)

Загалом зустріч вийшла дуже атмосферною і мені б хотілось поскорше повторити щось подібне. Дуже приємно спілкуватись із однодумцями ☺


А Ви відвідуєте подібні заходи?


Запрошую Вас переглянути пости про цю зустріч від Соні і Наталі

Коментарі

Соня Сабала каже…
Ой, скільки хороших слів про мене ☺️
Чудовий огляд, а щодо наступних зустрічей, то вони точно будуть :)
Nataly Matolinets каже…
Мімімі)) Весело у нас))
Maliovanka каже…
крутезно пройшла ваша зустріч ))))нажаль, у моєму місті немає б'юті блогерів(((
CatTheKaty каже…
Заслужених хороших слів))))
Я вже чекаю ☺
CatTheKaty каже…
Це так) Весело зустрітись з людьми, які розділяють твої інтереси ☺
CatTheKaty каже…
Справді було дуже цікаво ☺
Ми не одразу дізнались про існування одна одної ☺
Може і у вас є якісь сором'язливі блогери? ☺

Популярні публікації