Давайте поштампуємо! El Corazon Kaleidpscope + Odri

Всім привіт!
Сьогодні я хочу показати Вам манікюр, який мене безмежно тішив протягом останніх чотирьох днів - це була моя перша проба покрити стемпінгом всі нігті.


В цьому манікюрі я поєднала доволі різні лаки - білий з теплим синюватим шиммером #04-Первый подснежник від Kaleidpscope і бірюзовий #011 від Odri. Разом без стемпінгу ці лаки виглядали не дуже гарно, тоді я вирішила застемпити акцентні нігті #04 (білим) - я вже пробувала лаки з серії "Грезы о весне" в стемпінгу і знала, що вони хороші і добре підходять для цього.


Ефект мене порадував, але я вирішила продовжити стемпінгу і нанесла на всі інші нігті той самий малюнок, використовуючи бірюзовий Одрі - він також добре переноситься (хоча досить рідкий).


Цей манікюр мене дуже тішить і чомусь нагадує шпалери ☺
Стемпінг я покрила топом від El Corazon Top Shine - чомусь я про нього призабула, але можу сказати, що він взагалі не розмазав мені малюнок, тому тепер я його люблю-люблю!


З цим манікюром я проходила чотири дні (з невеличким гачечком) і він цілий досі, просто я відламала шматочок нігтя і треба їх спилювати, отже і манікюр треба оновити ☺


З радістю повторю це кольорове поєднання, але ще з якимось іншим візерунком ☺

Дякую за увагу!!!

Коментарі

Соня Сабала каже…
Дуже класно виглядає :)
Молодець, що знову часто пишеш 😀😊
Anna Galaxy каже…
Классно получилось, супер! :):):)
CatTheKaty каже…
Дякую) треба якось надолужувати 😊
CatTheKaty каже…
Спасибо) мне самой очень понравилось))))))
Алина В. каже…
крутий манікюр! акуратний, свіжий і дуже милий)))
Nataly Matolinets каже…
Чудові кольори, дуже акуратний стемпінг... Весни захотілось) Теж люблю ці баночки від Одрі, куди більше за їхні інші серії...
Anastashen James каже…
Симпатишно как :)))
Tanserb каже…
Класс, мне очень понравилось!
CatTheKaty каже…
Дякую) Мені подобаються практично всі лаки від Одрі, якими я користувалась ☺ В цих, правда, є великий плюс - скруглений пензлик ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Неожиданно получилось очень удачно ☺
beautifulchili каже…
Чудовий манікюр)
Візьму до уваги, що лаки Odri добре поводять себе при стемпінгу)

Популярні публікації