Багатогранний лак Kaleidoscope Bloggers #BL-23 Anastasia Nailhate

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про дуже цікавий і неоднозначний і багатогранний лак від марки Kaleidoscope, з серії, що присвячена блогерам ☺


Для початку хочу сказати, що періодично зі мною стається таке, що я дивлюсь в неті свотчі якогось лаку, милуюсь ним. Потім він потрапляє в мої руки і виявляється, що це взагалі не те, що я бачила на свотчах.
Подібна історія трапилась і з лаком #BL-23 - я подивилась свотчі і просто загорілась ним (а я вмію загоратись чимось). Але те, що я бачила на свотчах і результат на моїх нігтях - це були абсолютно різні речі!


Для початку скажу, що надивившись свотчі  і начитавшись відгуків я вирішила, що цей лак - така собі середньо пігментована желешка з легким хамелеоном і крупним шестигранним білим матовим гліттером.

Але, коли я нанесла на нігті перший шар мене очікував сюрприз - лак був майже прозорим і давав легку не зовсім приємну сіруватість на нігті і легкий перелив дуохромного шиммеру. Другий шар не сильно покращив ситуацію. Третій шар зробив покриття трохи більш насиченим. Четвертий - зробив результат допустимим, але я б нанесла ще п'ятий і може навіть шостий. Пиріжок з бази і чотирьох шарів лаку був залитий моєю улюбленою спрей-сушкою від Ейвон в непристойно великій кількості, потім були дві години за переглядом фільму і ще година, після чого я лягла спати. І прокинулась з простирадлом на нігтях і досить бугристими нігтями (за рахунок гліттеру) - добре, що в мене є такий топ, яким можна все залити і все буде круто і як під лінзою (але тут його треба було нанести в два шари!). І як "приємний бонус" до того всього - лак витримав у мене трохи більше двох днів і почав тріскатись і відвалюватись - думаю це через те, що на нігті сформувався товстезний пиріг з семи шарів і вони не могли того пережити. Я була в печалі.

До нанесення топу
Була лише одна надія - спробувати використати цей лак як топ і... він шикарний! Я спробувала наносити його на різні відтінки і отримувала дуже цікаві результати!


Тому цей лак як самостійне покриття заслужив у мене дуже низьку оцінку, але якщо оцінювати його як топ - то тут він взагалі космос і чудо ☺




Дякую за увагу!


Коментарі

Соня Сабала каже…
Приємно, коли щось погане може в іншому ракурсі стати хорошим)
А не просто потрібно викинути) гарні варіанти манікюрів :)
Одрі лак гарний колір :)
Nataly Matolinets каже…
Не люблю такі розчарування, але що поробиш) Добре, що вдалось його застосувати в іншому поєднанні з лаками) А так було б круто, якби можна було носити соло і отримати той же відтінок, що і в банчоці **
CatTheKaty каже…
Нема абсолютно негативних продутів (принаймі мені такі не траплялись ☺)
Дякую)
Мені взагалі ця серія сподобалась - в них пензлик скруглений як у Голден Роус чи ноих Ессенс ☺
CatTheKaty каже…
Не можу казати що то цілковите розчарування) На коричневому лаці виходить практично те ж, що і в пляшечці ☺
Beauty Unearthly каже…
I love your nails style with this look.
Sisina Beauty каже…
Дуже гарно виглядає як топ, особливо сподобався на червоному.
CatTheKaty каже…
Дякую) Червоний з ним виглядає значно глибшим ☺

Популярні публікації