Манікюр: трохи сяєва на кінчиках пальців. Kaleidoscope + Odri

Всім привіт!
Сьогодні я покажу Вам манікюр, на який мене наштовхнуло фото в мережі (на жаль, не змогла його знайти).


Я страшенно люблю лак El Corazon Kaleidoscope з серії "Грезы о Весне" #Калейдоскоп любви. Цке лак з серії "і в пир, і в мир" - його можна "одягнути" на свої нігтики з будь-якої нагоди, бо він буде доречний доповненням до кожного образу і найрізноманітніших життєвих ситуацій. При всій різноманітності моєї лакової колекції цей лак один з найпопулярніших і найчастіше використовуваних в моїй колекції, його вже навіть видимо поменшало в пляшечці ☺


Я вирішила прикрасити цей лак чимось цікавим - лаком для дизйну з блискітками від марки Одрі під номером 05. Цей лак поміщений в маленький флакончик на 6 мл і має тоненький пензлик для нейл-арту.


Я зробила один з своїх найулюбленіших дизайнів - градієнтну розтяжку від кінчику нігтя до середини. Такий дизайн дуже простий у виконанні (є безліч варіантів, як досягнути такого ефекту) і виглядає ефектно + видовжує візуально нігті.
Все це я покрила матовим топом від M.A.G☺

Сподіваюсь, що Вам сподобався цей дизайн - я милуюсь ним вже три дні ☺

Дякую за увагу!


Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Який милий дизайн) Хочу оцей Одрі і теж градієнтики!
Соня Сабала каже…
Дуже класний манікюр)
Треба буде спробувати і собі таке зробити якось))

Кидай в групу))
beautifulchili каже…
Дуже гарний і ніжний манікюр)
Супер!)
CatTheKaty каже…
Дякую) В Одрі взагалі багато таких блистючок для градієнту, просто я дикий лінивець і їх ніяк не випробую ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) То таке медитативне заняття - витягувати той градієнт ☺ Жаль, що нігтів всього десять ☺
CatTheKaty каже…
Дякую) Щось захотілось чогось ніжного і сяючого ☺

Популярні публікації