Oriflame Tender Care – Rose

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про один з моїх найулюбленіших продуктів - пом'якшувальний засіб Tender Care від Oriflame з ароматом троянди і трояндовим маслом.


Бальзами Tender Care - моя давня любов. Я користуюсь ними щоденно в якості бальзаму для губ, живильного крему для кутикули і на сухі ділянки шкіри на обличчі чи руках (а інколи і замість крему для рук!). Не всі люблять цей засіб, але для мене він один з кращих і, звичайно ж, як тільки я побачила в каталозі що з'явився новий аромат - замовила кілька одразу)))


Всі бальзами упаковані в пластикові "бочечки"  і ще й в картонну коробочку. У цього бальзаму картонка особливо мила - всередині вона покрита малюнком троянд і вся така рожевенька ☺
Бальзам практично не пахне - тонкий аромат відчуваються лише в упаковці та одразу ж після нанесення. Це точно не пишний трояндовий кущ - це щось середнє між запахами дикої троянди (яка слабо пахне) і шипшини (не чаю, а квітів і свіжих плодів). Поки він у мене в фаворитах - адже більшість бальзамів з цієї серії мають досить насичений аромат, який не завжди доречний.


На губах цей бальзам відчувається дещо ніжнішим за інші бальзами з цієї ж серії. Він добре пом'якшує губи і після нього (попередньо знявши надлишки серветкою) можна з легкістю наносити навіть досить капризні помади.


Також я часто наношу його на кутикулу, коли в мене під рукою нема спеціальних засобів. Цей бальзам всмоктується дуже швидко, тому в поїздках він часто рятує мої руки.

Загалом я дуже тішусь цій новинці і з нетерпінням чекаю на подальші новинки серед цих бальзамів!

А ви користувались Tender Care від Oriflame? Які Ваші враження?

Коментарі

Соня Сабала каже…
Мала колись, але він вже зіпсувався в мене)) мабуть, таки треба його ще раз замовити чи що :)
А то такий вже хороший огляд :)
Nataly Matolinets каже…
І я люблю ці бальзамчики) В мене пристрасть до ванілі, то і він був ванільковий)
Anna Stryukov каже…
Красивая новинка! У меня сейчас в любимчиках карамельный и черносмородиновый) Бальзамов много не бывает!
Ой, я а я его в каталоге не встречала почему-то... Наверное невнимательно смотрела ;)
Жаль только, что розы в составе так мало.
CatTheKaty каже…
Я їх страшно люблю, в них така мила упаковка ☺ Єдиний мінус - не дуже гігієнічно туди пальчиком лазити постійно...
CatTheKaty каже…
Я щось ванільний не дуже сподобала - мені він здався дуже хімічним (що не завадило мені використати його до голих стінок)
CatTheKaty каже…
Я тоже очень люблю каремельный, а смородиновый немножко напоминате по запаху виноград (не очень люблю аромат винограда)
CatTheKaty каже…
Он еще будет во втором каталоге ☺
Вообще в нем состав еще тот ☺
Anna Stryukov каже…
;) зато Ори радует новинками!
CatTheKaty каже…
Это точно ☺

Популярні публікації