Глибокий відтінок ZOYA #Lotus

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про своє знайомство з лаками марки Zoya, яке почалось з чудового пильного лаку Lotus.

Lotus то це взагалі дивовижний лак. Пильний фіолетово-лілово-бузковий відтінок з дивовижною рожевувато-фіолетовою слюдою (от він на оф. сайті марки, тут також є опис англійською ☺).


Цей лак викликав в мене найромантичніші порівняння - темне грозове небо з відсвітами сонця, яке заходить. Це чисто моє, суб'єктивне, але бачу його саме так.


Він лягає гарно і в один шар, але я не відмовила собі в задоволенні і нанесла ще один - так колір трошки поглибився ☺ На нігтях слюда менш яскраво виражена, але так лак виглядає ще благородніше.

Перелив в пляшечці... мммм...
Взагалі лаки Zoya (з якими я знайома) дуже слухняні і наносяться без проблем. Дуже зручний тоненький круглий пензлик і не середньорідка консистенція дозволить намалювати нігтики кількома рухами і не витрачати зайвий час на корекцію (я таке люблю ☺)


Глянець у лаку гарний і без топу, але він додає стійкості. Без бази і топу цей лак носиться у мне день-два, але якщо трошки почарувати, нанести хорошу базу і надійне верхнє покриття - буде Вам щастя (я користуюсь продуктами El Corazon). Самостійна стійкість цього лаку мене трохи розчаровує, але я намагаюсь не лінивитись з базою і топом і тішитись своїми нігтиками протягом чотирьох (більше не носила) днів ☺


Цей лак я спробувала на лакозустрічі Zoya і не змогла піти додому без нього - це була любов з першого погляду і першого дотику пензлика до нігтя ☺


А як Вам такий манікюр? Чи знайомі Ви з лаками Zoya і які Вам подобаються?

Коментарі

Eva Shepherd каже…
Дуже гарний! Я теж на нього задивлялася, але обрала всеж таки Zoya Stevie
Nataly Matolinets каже…
ооо, розкішний))) Я ще не експериментувала зі Стейсі, але скоро теж посвотчу щось...
Beauty Unearthly каже…
Love this shade so much <3 ...thx for sharing
Anna Galaxy каже…
Красивый лак, мне нравится его оттенок. :):):)
CatTheKaty каже…
Дякую) Мене привабило його внутрішнє світло ☺
Stevie дуже гарний відтінок, маю його на ромашці і постійно борюсь зі спокусою купити (але зараз ціни тк піднялись, що мене жаба душить)
CatTheKaty каже…
Він такий)
Дуже цікаво буде подивитись на твої експерименти ☺
CatTheKaty каже…
Thank you)
I love this shade ☺
CatTheKaty каже…
Спасибо) Он очень переменчивый и необычный ☺
Nataly Matolinets каже…
Він розкішний *__* Точно точно точно хочу))
CatTheKaty каже…
Він по акції зараз 100 грн ☺

Популярні публікації