ЧУДОва бандероль ☺

Всім привіт!
Десь з останнього тижня минулого року і донедавна я все ходила і нила що мені хочеться чуда. Не обов'язково чогось захмарного, просто чогось хорошого і не звичного.
Ще між тим я нила що хочу новий лак, але який не знаю і всі лаки в магазинах не такі як я хочу...
От ви вірите в здійснення бажань? Так? Ні? А я от вірю!!! І не даремно ☺


Нещодавно мені прийшла ціла гора щастя від Євгенії (Eva Shepherd) і точно як замовляли: чудо, несподівано і лаки (такі щоб не нудні). В цьому світі існують чудеса і добрі феї, які їх творять ☺
От, власне, і вся гора щастя - рай для лакомана ☺ Я перебирала їх весь вечір, потім цілий день і... та я досі перебираю їх - поставила на стіл і милуюсь (це в мене така кольоротерапія ☺).
Отож почнемо розбирати все це щастя!


Почну, напевно, з біо-гелів від El Corazon - 423/88 Mint Ice Cream & Chocolate та 423/554 Magic Attraction. Цей мятний лак був давно в хотілках у моєї старшої сестри, тому тут все ясно ☺. Magic Attraction просто неймовірний - він ніби світиться зсередини справжнім гарячим вогнем - він мене зачаровує.


Далі хочу показати кілька лаків від Golden Rose - одна з моїх найулюбленіших марок ☺
Почну зі знайомого продукту - топу Gel Look top coat - це один з моїх улюблених топів. В мене вже залишилось менше половини пляшечки і ще один на підхваті дуже тішить. Якщо коротко про нього, то він дає класний глянець і згладжує сліди простирала чи нерівність гліттеру, має лише один мінус - на дуже гнучких нігтях може тріскати на третій день (але я рідко ношу манікюр більше трьох днів і мені то не критично).
Серія Rich Color на зорі мого лакоманьяцтва була загалі найулюбленішою - навіть така криворука особа як я отримувала з ним гарний манікюр. А ще вони мають хорошу стійкість. І в мене якраз нема хорошого гарного жовтого, тобто тепер є - відтінок 48. Він не просто жовтий - в ньому є мілкий жовтий шиммер, вже маю кілька ідей з ним ☺
Давно я хотіла спробувати серію Selective, але вона мені все не попадалась (а ще я хотіла голубуватий лак). Чудесний відтінок 61 містить легкий шиммер і за кольором нагадує мені фірмовий відтінок Тіффані енд Ко.
І останній з Голденів із серії Color Expert під номером 63 - гарний салатовий крем. Пензлик як у серії Річ Колор ♥


Далі покажу Вам два лаки від марки Ноготок. Дуже поважаю цю марку за доступну ціну і цікаві рішення. Обидва лаки із серії Style Color.
Тон 200 на фото здасться Вам просто чорним (Львівська погода, ех...) але насправді це просто магічний лак. В чорній базі плаває синьо-срібно-голубий шиммер. В пляшечці це виглядає казково - як луска дракона ☺
Другий лак під номером 239 - дивовижна база кольору молочного шоколаду з замісом з неймовірного мультикольорового (синій/фіолетовий/срібний/бордовий) шиммеру. Не знаю як він вийде на нігтях, але в пляшечці це просто ♥


Наступна пара - ніжнятинка від Essence з серії color & go. Люблю цю серію за цікаві пляшечки і зручний круглий пензлик (в стилі Голден Роус і Ріммель).
Перший лак - молочний бузково-рожевий з мілким синім шиммером. Нагадує зефірки і називається 149 hello marshmallow! - тут назва промовляє сама за себе ☺
Судячи з назви відтінок 133 oh my glitter! повинен бути дуже гліттерним. Але насправді це теплий бузковий лак з ще теплішим рожевим, золотистим і фіолетовим крупним шиммером. Заміс шиммеру трохи мені нагадав відтінок Lotus від Zoya - може поєднати їх?


Колись я дуже любила лаки Flormar, але чомусь охолола до них. Яскраво синій відтінок 099 з серії Quartz має всі шанси повернути мою прихильність до цієї марки - дивовижний відтінок благородного синього з легким не дешевим переливом перламутру ♥


Дуже гарним і зимовим виявився лак від Jerden під номером 1. У ніжній молочно-сірій базі плаває срібний шиммер. Вже зробила з ним манікюр і тішусь ☺


Ще один лак, про який я дуже багато чула - Maybelline Colorama 51. Це біле желе, яке дуже популярне в любителів сандвічів на нігтях. Я таким ще не бавилась і від цього мені ще цікавіше спробувати цей лак ☺


Ще я дуже люблю марку Maxi - цікаві рішення в плані кольору. А ще це рідний брат "Ноготка". Думаю зеленувато-м'ятний з срібним рваним шиммером відтінок 110 також буде мене тішити ☺


Цікавим і новим для мене став лак марки Diana у відтінку 6. Це яскраво рожева (майже неонова) база з дуже гарним теплим персиково-рожевим перламутровим шиммером. Маю цікаву ідею щодо нього, надіюсь що вдасться ☺


Я ще ніколи не пробувала лаки від Pierre Rene, такщо лак з серії  Top Flex під номером 226 буде в мене першопроходцем ☺ Розбілений м'ятний відтінок (аналогів якого у мене нема) і цікавий плоский пензлик мене дуже зацікавили.


Ще в бандеролі заховався пакетик з малесенькою пилочкою (таке мі-мі-мі!), тоненькою стрічечкою червоного кольору (давно хотіла спробувати дизайни зі стрічечкою ☺) і металічні маленькі квадратики-заклепки для дизайну. Давно хотіла зробити щось таке цікаве на нігтях з декоративними елементами - це точно знак!


Також в бандеролі була ціла купа пробників мінеральнх тіней і я їх вже активно використовую - такий багатий і дорогоцінний шиммер і блиск як у мінералів не зустрінеш!


Дуже приємно було знайти між лаками ще й магнітик з зображенням Дніпрогресу, як символу міста Запоріжжя. В Запоріжжі я ніколи не бувала, але я маю велику мірю на майбутнє - об'їздити всі великі міста і цікаві куточки моєї рідної України, сподіваюсь що побачу зображення з магніту власними очима ☺

От, власне, і весь вміст чудо-бандерольки, за яку я не знаю як дякувати Євгенії - для мене це справді неймовірне чудо, стільки бажаних речей, хтось вміє читати думки, не інакше!
Вірте в чудо, загадуйте бажання і... все буде ☺

Дякую за увагу!
Всім добра і тепла!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Коментарі

Соня Сабала каже…
Круто))
Дуже гарні лаки)) чудове доповнення до твоєї колекції))
CatTheKaty каже…
☺ тут дійсно все якраз таке, як мені було потрібно до колекції ☺
Nataly Matolinets каже…
Ооо, скільки нових свотчів будеее)))
CatTheKaty каже…
Так) Ще би знайти час на то все ☺
Eva Shepherd каже…
Мені дуже приємно, що тобі все сподобалося:) З нетерпінням чекаю від тебе нових цікавих манікюрів!
І на останок - ласкаво просимо до Запоріжжя:)
CatTheKaty каже…
Ще раз тобі величесзне ДЯКУЮ ☺
В мене от зараз така проблема, що я просто не можу вибрати якоб зж новинкою намалювати нігті ☺
Дякую) Сподіваюсь влітку відвідати Запоріжжя ☺ (і ти також приїжай якось у Львів ☺)

Популярні публікації