Червоний дракон від China Glaze #Snap my dragon

Всім привіт)
Хто лаки? Кому дракони? Всім сюди!!!!
* фото взяті з архіву і приурочені до 14 лютого, тому й сердечко і така довжина ☺



Лак від China Glaze у відтінку #Snap my dragon був неодмінним атрибутом кожної лімітованої коробочки UAbox і MixStyleCappuccino. Марка мене цікавила давно але такий колір я б нізащо не купила і я була рада спробувати їхній лак.

Тут лак нанесено всього в один шар!
Почну з флакону - мені дуже подобається його фора і він просто ідеально лягає в мою клешню ручку ☺ Тяжке скло і об'єм в 14 мл мене тішать. А ще там є кульки, якими можна калатати ☺
Також не може не тішити зручний тоненький гнучкий пензлик, яким дуже зручно вимальовувати півкруг коло кутикули. Я просто млію від цього пензлика ☺
Лак досить рідкий по консистенції, але він нікуди не затікає (зручний пензлик!) і має дуже хорошу пігментацію. При бажанні можна обмежитись одним щільним шаром, але я завжди наношу в два.


Висихає лак дуже швидка, буквально в лічені хвилини і без всяких сушок (що плюс). Стійкість у нього середня - соло він протримався трошечки менше двох днів. Топ+база додавали стійкості ще на день-півтора.
А тепер поговоримо про колір - база у цього лаку класична тепла червона, стримана. Але є мілкий рожевувато-бузково-малиновий шиммер. І от це поєднання особисто для мене якийсь повний провал - воно наче й нагадує зацукровану малину (яку я дуже люблю), але при певному освітленні лак виглядає дуже дешево. Тому ношу його не дуже часто, хоча по ТХ лак пристойний. Маю надію, що під літнім сонечком (коли вже літо?) він заграє інакшими нотками і я його полюблю (якщо ж ні - прийдеться комусь віддати). І ще от нюанс - на нігтях шиммеру практично не видно, бо він утопає в базі при цьому впливаючи на сприйняття тону ☺


На рахунок зняття цього лаку з нігтів, то ту досить стандартна для мене ситуація з червоними - після того, як лак відтерся від нігтів, його треба відчистити зі шкіри. Це не дуже проблемно і загалом не викликає особливого дискомфорту.

Макро і зі стемпінгом ☺
От такі от враження в мене від цього "дракончика" - він хороший всім крім відливу шиммеру, я б сказала що шиммер його здешевлює (ну не могли вони замішати золота туди, чи срібла, чи ще чогось інакшого?). Сподіваюсь, що влітку я його все ж полюблю ☺

А ви пробували цей лак? Які у Вас враження?

Коментарі

Алина В. каже…
крутий відтінок! в мене ніколи не було лаків цієї фірми, хоча б я не відмовилася спробувати;)))
CatTheKaty каже…
Дякую) це в мене поки єдиний представник цієї марки) є купа хотілок, але все ніяк собі їх не куплю ☺
В мене є China Glaze прото прозорий с синьо чорно орнжвими паєтками-полосочками!. здирала я його буквально зубами, тому не дуже його люблю=)
CatTheKaty каже…
О, знаааю, була така в них серія чи що) Гліттери і паєтки то взагалі така морока, але ж як гарно)))
Nataly Matolinets каже…
Гарнющий) Люблю такі кольори, котрі не чисто-червоні, але водночас достатньо насичені
CatTheKaty каже…
Дякую) я щось взагалі червоні не дуже люблю, хіба щось аж таке... криваве 😀😉
Anna Galaxy каже…
Оттенок очень понравился. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Он очень фотогеничный ☺

Популярні публікації