Крем для кутикули cuticle cream від Oriflame з лінійки The ONE

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про дуже приємний засіб від марки Oriflame, яким я користуюсь вже більше місяця.



Напевно, варто почати з того, що хоч я і консультант марки Oriflame, але я не шизію з цього і не сиджу виключно на їхній продукції - є окремі продукти, які мені дуже подобаються, але я цілком спокійна і адекватна (а інколи й скептична) в плані продукції Орі. Тому, коли в каталогах з'явились продукти з серії The ONE для нігтів я віднеслась до них скептично і нічого собі не купила ☺. А потім, коли у Львові була Аня Соколова і вона дала мені спробувати цей крем, мені просто хотілось стукнути себе чимось тяжким по голові ☺


Отож, з лірикою завершено, розповім про упаковку - крем упакований в приємну симпатичну білу шайбу яка закручується. Приємний момент - на упаковці є фольга ☺ Загалом упаковка зручна і не займає багато місця в сумці. Об'єм 10 мл.
За текстурою цей засіб нагадує крем середньої густоти - загалом це ж і є крем.
У цього крему дуже приємний засіб - так часто пахнуть сезонні бальзамчики для губ у Орі ☺ запах якихось коржиків, я б сказала так. Цей аромат тримається на руках досить довго, але він не різкий і мені дуже подобається (зробили б такі парфуми - хочу пахнути печивом ☺).
Подібну упаковку важкувато назвати гігієнічною і я довго користувалась спеціальною лопаточкою, щоб набирати крем. Але потім мені стало лінь і я почала лазити туди пальчиками ☺


Я набираю трошечки цього крему (буквально як гречану крупинку) і втираю в кутикулу і бокові валики. Ефект помітний одразу - кутикула стає свіжішою візуально, якщо є якась суха шкірочка то вона відчутно пом'якшується. Ще одразу після нанесення і десь ще хвилин п'ять я відчуваю легкий приємний холодок і якесь таке відчуття.. свіжості, чи що... Ну якось так, приємно ☺
Для тих, хто "в темі" склад продукту (який мені нічого не каже): aqua, glycerin, hydrogenated polyisobutene, ppg-15 stearyl ether, cyclopentasiloxane, cetyl alcohol, dimethicone, glyceryl stearate, cyclohexasiloxane, butyrospermum parkii butter, peg-40 stearate, petrolatum, sodium acrylate/acryloyldimethyl taurate copolymer, isohexadecane, caprylyl glycol, tocopheryl acetate, parfum, imidazolidinyl urea, methylparaben, sorbitan stearate, polysorbate 80, propylparaben, allantoin, disodium edta, xanthan gum, sorbitan oleate, sodium pca, urea, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, trehalose, polyquaternium-51, sodium hyaluronate, glucose, chlorphenesin, chondrus crispus extract, benzoic acid, ci 14700. Сам виробник заявляє в складі гіалуронову кислоту, мало ши і гліцерин.


Тепер про ефект - він безумовно є, причому я б сказала, що він накопичується - кутикула стає менше рости (я знову намагаюсь вийти в необрізний манікюр і тепер мої найкращі друзі це ремувери і всякі кремчики-маселка). І якщо я раптом бачу, що після вулиці (інколи лінь одягати рукавички) у мене дуже суха кутикула і валики (або навіть є якісь сухі ділянки шкіри) - я одразу швиденько втираю трошки цього кремчику і все зразу стає гарненьким ☺ Ну і не так часто доводиться мучити руки ремувером - що також позитивно.
Цей засіб мені дуже сподобався і я обов'язково куплю собі ще кілька таких шайбочок (коли буде знижка, я жадібна).

А Ви пробували цей крем?
Який Ваш догляд за кутикулою?

Коментарі

хочухочухочухочухочухочу!!!!!!!!! чекаємо на знижечки=)))
Nataly Matolinets каже…
Не пробувала, не чула.. В мене - масла переважно.
Anna Stryukov каже…
Тоже прочитала отзыв Ани и заинтересовалась. Но мне больше нравился этот крем в тюбике с узеньким носиком, вот тогда я его обожала.
CatTheKaty каже…
Чекаємо))))
CatTheKaty каже…
Та я от також більше звикла до масел, тому спочатку не звернула на нього увагу)
CatTheKaty каже…
Я даже не знала, что его выпускали в тюбике. Жаль что изменили упаковку - тюбик намного удобнее (и пальцами не нужно залазить в крем)
Я вот поглядывала на этот крем в каталоге,когда на него была скидка (перед НГ,кажется). Но так и не купила. Дождусь следующей скидки и попробую :)
CatTheKaty каже…
Я вот перед НГ и заказала) Мне он очень понравился (я даже несколько раз наносила его под глаза) Эффект заметен с первого использования ☺

Популярні публікації