Манікюр для принцеси з El Corazon 423/554 Magic attration та стемпінгом Maxi Chrome #02 з пластиною BP-21

Всім привіт!
Якби я була казковою принцесою я була б дуже капризною і вредною, спала би в короні і все навколо мене було б синьо-рожево-фіолетове - бо це моя улюблена гама кольорів. З казками не склалось (може це на краще?) але от манікюр в улюбленій казковій гамі зробити мені вдалось.



В якості бази я нанесла два шари неймовірного біо-гелю від марки  El Corazon 423/554 Magic attration - це справді чарівний лак! В нього синьо-фіолетова база в якій плаває незліченна кількість малиново/рожево/персикового шиммеру. І от цей самий шиммер світиться з-під товщі бази справжнім полум'ям - це просто неймовірно!!!


Я зробила поверху цього лаку стемпінг рожево-червонуватим металіком Maxi Chrome #02 за допомогою пластини з сайту bornprettystore під номером BP-21.


Манікюр вийшов дуже цікавим, але фото не передає всієї магії - шиммер Magic attration просвічує з-під стемпінгу і нагадує якийсь вітраж в променях сонця що заходить ☺


Закріпила все це щастя одним товстеньким шаром моєї нової сушки від Sally Hansen яка називається Insta Dri - це моя нова шалена любов ☺

Спалах "витягнув" синю базу


З цим манікюром я проходила чотири дні і змила його цілим і не ушкодженим -а чого ж тут ще чекати стійксть біо-гелю + стійкість за рахунок сушки = дуууууже довго.


От такий в мене вийшов манікюр і такі от асоціації з ним ☺
Дякую за увагу ☺

Коментарі

Tanserb каже…
Очень красивый маникюр! Я тоже люблю фиолетовую гамму!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Фиолетовый - цвет фантазии ☺
Nataly Matolinets каже…
Крутезний колір) І зі стемпінгом теж)
CatTheKaty каже…
Дякую) Я цим манікюром все натішитись не могла ☺
Anna Galaxy каже…
Очень красиво получилось. :):):)
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня ☺
Очень классно, я после твоих постов и загорелась стемпингом! Вчера (с твоей же наводки) попробовала
эту сушку от SH и поняла тебя! Она просто супер класс, я не успела докрасить вторую руку как первая уже высохла! Для стемпинга это очень важно, так как его надо делась на хорошо высохший лак, а без это чудо сушки приходилось ждать очень долго!
CatTheKaty каже…
Спасибо, мне так приятно) Я рада, что она тебе тоже понравилась, я вообще влюбилась в эту сушку и не понимаю, как я жила без нее раньше ☺

Популярні публікації